vakanties Las Palmas

Reviews over Las Palmas

Uitstekend hotel op een prima locatie in centrum

Peter y Merche,
    10-2-2018

Voor de tweede keer hebben we in dit goede en centraal gelegen hotel een kamer gehuurd. Ofschoon men ons in eerste instantie een rokerskamer had toegewezen, deed het management van hotel Parque, ondanks de drukke carnavalstijd, zijn uiterste best om dit te wijzigen in een niet-rokerskamer, hetgeen uiteindelijk ook nog lukte. Chapeau!

Uiteraard een fantastische zonvakantie gehad

Hielkje,
    1-2-2018

Goede verzorging, schoon, kind vriendelijk en regelmatig werden er activiteiten verzorgd. Voor een ieder wat wils.

Minder was: we hadden een kamer te kort waardoor er één op de bank moest slapen. Er werd direct gekeken hoe dit op te lossen. Konden upgrade krijgen maar niet gedaan vw de kosten. Verder ons prima vermaakt!

Geweldig

Cailyn,
    10-1-2018

De animatie was echt heel erg leuk en het zwembad heerlijk warm verder waren de accomodaties ook heel mooi en erg ruim minder vond ik alle vieze beestje die er rond liepen maar daar konden hun ook niks aan doen!!!!

Prima hotel aan de boulevard

Marinavd,
    8-12-2017

Hotel is mooi gelegen aan de boulevard met terrasjes en het strand. Mooie kamers met een moderne badkamer en balkon. Voldoende kastruimte. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Ook het diner was prima verzorgd. Ruime keuze in lekkere gerechten.

Geweldig

Ilse en Leroy,
    16-8-2017

Het hotel is heel erg mooi en goed verzorgt. Hele vriendelijke medewerkers bij de receptie met goed advies over activiteiten over het hele eiland. Het ligt centraal ondanks dat je door het tropische gebied eromheen het idee hebt dat je lekker rustig ligt. Het zwembad is heerlijk, lekker rustig en het ontbijt is uitgebreid. Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf en zouden er zeker een tweede keer naar toe gaan! Een auto huren om het eiland te verkennen is ook zeker een aanrader. Bij het hotel kun je hier een afspraak voor laten maken.

Las Palmas scoort een 8,3 uit 10, op basis van 113 reviews