Las Palmas

Dagen regen12367131136119

Reviews over Las Palmas

• 8r08-03-2010

Mooie stad

Ik heb hier samen met mijn vriendin 4 maanden Spaans geleerd. aan de Gran Canaria School of Languages. Leuke kleine school waar goed les wordt gegeven. We hebben veel gelopen door deze grote stad. Het heeft leuke parken en bezienswaardigheden. Een bezoek aan de haven is ook zeker de moeite waard. Als je naar het zuiden wil waar het toeristisch is dan kan je de qua qua nemen die rijd vrij goedkoop naar het zuiden playa ingles etc. Ik zou dan gewoon een dagretour kopen. Las Palmas zelf is niet heel toeristisch vond ik. Daar wonen voornamelijk de spanjaarden van het eiland, en in het zuiden uiteraard de Nederlanders of Engelsen maar vooral Duitsers. Wij hadden een appartement aan de zee gehuurd voor 550 per maand . Als je wat meer over deze stad wilt weten mag je altijd mailen. Heb er een geweldige tijd gehad met heerlijk weer zelfs in de wintermaanden.

• 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2007

• 9jacobs21-02-2010

geweldig

prachtig schoon verzorgd park park cristobal las palmas .het eten was er echt geweldig super ontbijt elke morgen,middag,avond .heel afwisselend het eten.super zwembaden

• 8Omgeving
    • 9Stranden

februari 2010

• 0Mainy24-12-2009

Las Canteras, Las Palmas de Gran Canaria España

Toppen, las canteras promenad. Restaurangen Rincon Playa med levande musik. Pianisten Luis spelar din musik. Allt toppen

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Nee18-01-2012

Heerlijk

Heerlijk om even naar de zon te gaan en lekker genieten en er is genoeg te doen ook op gebied van cultuur .

• 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Dia Hendriks19-07-2007

Schitterende stad. Mooi in 2 delen gesplitst. Santa de Catalina toeristische winkeltjes en Triana met de wat duurdere winkels. Een hele lange boulevard waar je hele gezellige restaurantjes hebt. Mooie winkelpassage waar ze in juli en augustus goede uitverkoop hebben en een prachtig uitzicht over de zee en de haven. Een echte aanrader en wat men vroeger zei dat je hier niet moet komen vanwege criminaliteit is een regelrechte fabel. Mij geen moment bedreigd gevoeld.

• 9Cultuur

Gereisd in juli 2007

• 0M. Langenburg09-11-2008

DIT NOOIT MEER!!!

zaterdag de 23e aug. ben ik 's nachts overvallen en beroofd, in de buurt van de Calle de Morote Las Palmas, alles kwijt. om 06.00 uur in het hospitaal weer bijgekomen. aangifte gedaan, bij de policia national bleek niemand Engels te spreken! een week later: mijn vrouw op het strand {la playa des Canteras Las Palmas} Gelukkig heeft zij alle spullen met behulp van 2 canarians weer terug gekregen. Na 7 jaar Las Palmas niet weer naar Gran Cantaria!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Silvia23-07-2008

Paradijs

Wij zijn 1 week in La palma geweest in hotel Hacienda San Jorge en dit is een echte aanrader! Via een organisatie hebben we prachtige wandelingen gemaakt, met Nederlandstalige gids. Als je de wandelingen hier reserveerd komt het voordeliger uit in prijs als dat je het daar doet. Een prachtige vakantie op een prachtig eiland

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Fam. Kretschmer, Berlin14-08-2017

Super Urlaubsort nicht so überlaufen

Las Palmas ist nicht so stark Touristen fequentiert wie Playa del Ingles oder Maspalomas. Wenn man in ruhe Urlaub machen möchte ideal! Auch mit Kindern.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 6Cultuur
    • 10Stranden

augustus 2017

• 8Naam Naam23-11-2012

Goede plek

Goede bestemming voor strand, dineren en div. trips.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in november 2012

• 7mjjpeters02-11-2014

Als alleen reizende wel mooie stad!

Veel te zien en te doen. Restaurants, winkels, cultuur genoeg in de omgeving.

• 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn