San Agustín

Reviews over San Agustín

lekker relax plaatsje

Ikke2018,
    30-7-2018

San augustin is lekker rustig gelegen naast playa de ingles

met een paar stranden ( lavazand)

door de gunstige ligging kun je naar alle plekken gaan op cran canaria( aqualand palmitospark en las palmas) met het openbaar vervoer ( niet duur )

plaatsje zelf heeft 1 commercieel winkelcentrum en enkele restaurantjes

maar voor je rust zit je hier beter als in playa de ingles ( waar er meer eettentjes enzo zijn dan zandkorrels)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heel mooie plaats

M. Van der vaart,
    9-9-2017

San agustin was perfect voor ons.

Het is een Rustige plaats.

Het strand is ook heel erg schoon en tegen betaling kun je een bedje huren op het strand.

San agustin heeft ook een groot winkel centrum, en daar kun je hele leuke uitstapjes regelen, en ook dingen huren kan daar.

Voor de rest is het een hele mooie plaats.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustig gelegen

M.,
    2-5-2017

San Agustin is rustig gelegen. Als je een auto tot je beschikking hebt is dit een prima plek om te verblijven. 10 automin. van Playa del Ingles. In San Agustin kan je gratis parkeren. Breed zandstrand met zwart zand. Supermarkt in de buurt, autoverhuur en div. eetgelegenheden. Via het kustpad kan je in 40 min wandelen naar Playa del Ingles. Er rijden ook div. bussen vanaf San Agustin naar Playa del Ingles en Maspalomas.

Gereisd met partner in april 2017

rustig en relaxed

Alfons Vos,
    7-1-2017

San Augustin is een rustig dorpje met een boulevard langs het strand. Er is niet veel vertier of restaurantjes maar als je voor rust komt en lekker wil relaxen zonder herrie of opdringerige personen is dit de ideale plek. Wij verbleven in IFA Beach en vonden dit in ieder geval welk een plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in november 2016

Veilig gevoel

Ron IJssel de schepper,
    19-9-2016

San Agustin komt over als een plaats waar je met een veilig gevoel de vakantie kan doorbrengen. De mensen zijn er vriendelijk en ook het winkelpersoneel bevestigt dat gevoel van veiligheid en orde. San Agustin ziet er schoon en verzorgd uit, zowel op als langs het strand en in de parkjes als op straat.

Wij hebben niet overal kunnen wandelen, omdat er ook hooggelegen stadsgedeeltes zijn die bereikbaar zijn via hellingen en trappen, maar het overgrote deel van San Agustin is goed te bewandelen.

Gereisd met partner in augustus 2016
San Agustín scoort een 7,3 uit 10, op basis van 217 reviews