Maspalomas

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas voor je op een rij gezet:

vakanties Maspalomas

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas voor je op een rij gezet:

Reviews over Maspalomas

Ga aan de kust zitten in verblijf

wilma,
    17-3-2019

Leuke plaats maar zorg wel dat je richting de kust zit met je verblijf.Daar zijn de leuke restaurantjes kroegjes en winkeltjes.

Het grote winkelcentrum is een bouwval maar er zit wel een goed restaurant

Gereisd met partner in maart 2019

Zeer goede en gezellige vakantieplaats.

Ludo Borghs,
    11-2-2019

Maspalomas is een gezellig kuststadje met veel hotels in meerdere prijsklassen.

Er is een groot strand, mooie wandelpromenade met veel restaurants, bars en winkels. Maspalomas is een goede uitvalsbasis om meteen huurauto het ganse eiland te bezoeken, zoals wij gedaan hebben.

Gereisd met partner in januari 2019

Leuk voor een keer

J,
    1-2-2019

Leuke badplaats. Prachtig strand en wij waren positief verrast over de hoge surfgolven! Wel hadden wij verwacht dat er een veel grotere boulevard was, vond het aanbod aan restaurants en winkels te weinig. Hadden het in 1 avond wel gezien. Hebben maar 1 barretje gezien.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Luxe omgeving

Lilian,
    17-11-2018

Ons hotel lag op Faro boulevard!hier liggen over het algemeen de wat duurdere resorts! Erom heen liggen veel winkeltjes! Wel moet je dan denken aan de duurdere merken! De horeca is er ook mooi uitgebreid! Faro heeft een prachtig strand die uitlopen in de dunas! De woestijn lijkt het net! Je hebt er een groot busstation met veel uitval mogelijkheden! Het plaatsje meloneras is wat duurder,maar dat zie je ook! Je vergaapt je aan de mooie hotels en omgeving

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijk!

P Michielsen,
    4-11-2018

Heerlijke plek om te zijn! In nederland moet je de winterjas aan, en op Cran Canaria loop je in korte mouw. Een echte aanrader voor iedereen die even van de kou wil ontsnappen!

Mooi eiland met veel leuke bestemmingen.

Gereisd met partner in februari 2018
Maspalomas scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1040 reviews