Sorteren

vakanties Maspalomas

Reviews over Maspalomas

Melinda
    19-11-2018

In een woord fantastisch alles was geweldig ontvangst kamers eten drinken en animatie . Personeel heel vriendelijk

Fantastisch.

Guusta de Beaufort
    19-11-2018

Fantastisch hotel, goede keuken en een zeer bereid willige hostes .

Geweldige vakantie

Willem nieuwhoff
    19-11-2018

Het is een top verblijf een prachtige accommodatie, heerlijk eten prachtige zwembaden en dicht bij het strand. Het hotel ligt in een rustig gedeelte van gran canaria waar je ook de drukte op kan zoeken het na bij gelegen strand is erg groot en daardoor is er altijd een plekje waar je rustig kan liggen. De kamers van het hotel zijn mooi en nieuw mooie badkamers en goed onderhouden. Het hotel beschikt over meerdere grote zembaden met erg veel ligbedjes. Het beste aan het hotel vind ik het ontbijt en diner waar heel veel keuze is en waar je op heerlijke plekken kan zitten en genieten van het eten. Het eten word lekker voorbereid en is dan ook genoeg keuze en er is elke dag wat anders op het menu te vinden. In de avond is er altijd een bandje in de buiten tuin waar je lekker kan zitten met een drankje al met al is het een heel mooi hotel en is deze vakantie mij zeker bevallen.

Geweldig

Esther
    18-11-2018

Prachtig resort, goed eten, fijne kamers

Super!

Nathalie
    18-11-2018

Eten is super, zoveel keus, voor iedereen wel wat.

Je kan alleen niet lekker relaxed bij het zwembad zitten... staan teveel bedjes naast elkaar. De ruimte om het zwembad is eigenlijk te klein voor zo’n groot hotel. Dat is het enige minpuntje, maar gelukkig zijn er bussen die je naar het strand brengen! Zijn er al 2 keer geweest,dus dat zegt genoeg!

Maspalomas scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1033 reviews