Playa de Taurito

Zonuren6h7h7h8h8h9h10h9h8h7h6h6h
Zeewatertemp (℃)20°20°19°19°19°20°21°22°24°24°23°21°
Dagen regen12367131136119

Reviews over Playa de Taurito

Mooie plaats om te vertoeven!

Fam de Rooij
    28-7-2019

Prachtige plaats, goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Wel vind ik de mensen onmver het algemeen erg onvriendelijk terwijl ze het toch van de toeristen moeten hebben... Vooral degenen bij de paraglide-jetski activiteiten waren op het onbeschofte af. Verder erg mooi, en heerlijk klimaat.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Voor ons fantatisch

A.
    30-11-2018

Wij zijn daar naar toe gegaan omdat het hotel er goed uit kwam, en omdat hotel costa taurito goed was voor mijn man omdat we zo uit het hotel met de lift naar beneden konden en dan was het vlak om te lopen en naar zee. Je zit in een baai alleen hotels supermarkt en wat winkeltjes verder rustig maar daar hebben wij voor gekozen.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch.

Sonja
    20-10-2017

Wij zaten in hotel taurito princess, geweldig hotel trouwens! Het dorpje zelf daar is niet echt veel te beleven, alleen maar hotels en appartementen, wel heb je daar een disco en cafés, en een kleine supermarkt. En een groot zwembad met speelattributen en glijbanen! Wel een kleine wandelboulevard met uitzicht op strandje en zee. Wij zouden wel een huurauto aanbevelen, want je kan daar vele kanten oprijden, met bezoek aan leuke dorpen, de stad las palmas. Houd men ook van winkelen, je heb daar op het eiland prachtige winkelcentra's waar je heerlijk kan winkelen en eten en drinken. Je kijkt werkelijk je ogen uit! Ook heel mooi is het natuurreservaat, het zijn wel hele smalle wegen naar boven toe in de bergen, maar echt de moeite waard. Wel moet men daar goed kunnen autorijden en niet bang zijn, mocht er een tegenligger aankomen. Maar het is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in september 2017

Mooi strand in een rustige baai.

Fam. Verwimp
    11-4-2017

Leuk strand waar de kinderen kunnen spelen. Er zijn een paar winkeltjes met de typische soeveniertjes enz. Bijna geen terrasjes tenzij aan het strand zelf. Er is een klein centrum met trampolines, bowling, een springkasteel, minigolf... voor de kinderen. Je kan er ook iets drinken en naar een show kijken. In het midden van de baai staat een groot aquapark. Aan het strand kan je verschillende watersporten doen. Voor wat meer drukte kan je de taxi of bus nemen naar Mogan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wederom: Weinig gezien maar veel genoten

Henk Hoorn
    11-10-2016

Behalve van het strand weten we weinig van Playa de Taurito zelf. Van heel Gran Canaria trouwens ook niet. Aan het begin van deze week zagen we vanuit de Transferbus de slagboom van het hotel en aan het eind van de week zagen we die slagboom nog een keer. Ooit, in voorgaande jaren hebben we over het boulevardje van Playa de Taurito gewandeld. We vonden er niets aan en zijn maar gauw teruggewandeld. Ook zijn we wel eens met de bus naar het havenplaatsje Mogán geweest. Toen we uitstapten stonden we voor een grote Supermarkt van de Spar. We hebben ijlings een taxi terug naar ons fantastische hotel genomen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Playa de Taurito scoort een 7,8 uit 10, op basis van 93 reviews