Sorteren

vakanties Costa de Lisboa

Reviews over accommodaties in Costa de Lisboa

Fantastisch! Zeker een aanrader!

Saskia & Chris
    4-11-2018

Quinta da Cotovia is zeer rustig en mooi gelegen. Ik verbleef samen met mijn vriend in Casa Oleander. De tent was ruim, gezellig en proper. Het sanitair was goed onderhouden en was voorzien van een douche. Harrie en Mirjam zijn zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Bij onze aankomst kregen we direct iets te drinken aangeboden op hun terras, waarop je een prachtig uitzicht hebt over Tomar. Een echt vakantiegevoel. Harrie en Mirjam bieden (zeer goedkoop) Portugese broodjes aan die je elke ochtend aan je tent geleverd krijgt. Quinta da Cotovia is voorzien van een ruim zwembad met een ligweide, waar je zeker tot rust kunt komen!

Het centum van Tomar is niet ver en super gezellig om in de avond iets te gaan eten.

Mijn vriend en ik hebben genoten van onze vakantie, en willen bij deze Harrie en Mirjam nog eens bedanken voor hun gastvrijheid!!

Groetjes Saskia & Chris

*** Super bestemming ***

Ton & Annelies
    4-11-2018

Dit jaar hebeen wij voor de tweede keer deze fantastische lokatie bezocht maar nu iets langer dan 1e keer maar wederom weer te kort. Deze accomodatie van Harrie en Mirjam is een fantastische B&B waar je vanaf de ontvangst je volledig thuis voelt.

Prachtige accomodaties in rustige omgeving met een heerlijk mooi zwembad voor afkoeling. Een dagje als uitstap met de boot over de Zezere is een beleving van rust en natuur schoon die je nog lang bij zal blijven. Heerlijke wandelingen en uitstapjes in omgeving maken een verblijf van 1 week veel te kort. Ook voor liefhebbers van mountainbiken is het goed vertoeven.

Een fantastische B&B waar alles tot in kleinste detail aanwezig is inclusief de gastvrijheid van Mirjam en Harrie t/m het vertrek.

Een aanrader voor iedereen......

Echt mooie tijd daar gehad !

Vincent Verhoeven
    2-11-2018

Een prachtige natuur en een bijzonder vriendelijke ontvangst en verblijf, stonden borg voor een zalige, ontspannen en onvergetelijke tijd !

Een regelrechte aanrader.

Ludy van Noort
    2-11-2018

Wij zijn hier op aanraden van een vriend naartoe gegaan.

We wilden Portugal eens een keer bezoeken en wat leuke dingen zien en doen.

Via onze vriend wisten we dat de eigenaar ook van mountainbiken hield en via hem zijn er ook fietsen geregeld.

We hebben heerlijk kunnen MTB-en en onze vrouwen gingen fijn wandelen.

We hebben echt mooie stukjes van Portugal gezien en ons verblijf was zeer aangenaam door de enorme gastvrijheid van de eigenaren(Harrie en Mirjam) van de B&B.

Op aanraden van Harry hebben we ons ook in het lokale dorpsfeest gestort en kunnen proeven van de zeer gemoedelijke sfeer van de Portugezen.

De B&B is werkelijk prachtig en ligt op een heel mooie locatie. Alles is tot in de puntjes verzorgd en je zult niets te kort komen. Wil je rustige relax vakantie dan kan dit wil je wat meer activiteit dan is dat ook mogelijk.

Wij hebben enorm genoten hier en willen Harry en Mirjam dan ook enorm bedanken voor de geweldige vakantie.

Heerlijk vakantieverblijf in de natuur.

Marja grefhorst
    2-11-2018

Vanaf Tomar een landelijk ritje van een kwartier naar de Quinta, met een hartelijke ontvangst. Geen moeite te veel om het naar je zin te maken. Wij hadden de kleine maar comfortabele studio waar niets ontbrak. Heerlijk om buiten te vertoeven, veel ruimte omgeven door groen en uitzicht op de omgeving.