vakanties Costa de Lisboa

Reviews over accommodaties in Costa de Lisboa

Fantastisch!

Myrna van Reisen,
    14-1-2019

Casa Ceedina is in een hele fijne plek gelegen in een prachtige regio. Cees en Dini zijn zeer gastvrij, de kamers zijn heel netjes. Vanuit Casa Ceedina kun je mooie plaatsen bezoeken, wandelingen maken.

Fantastisch!

Miranda,
    14-1-2019

Een heerlijke plek om te verblijven.

Cees en Dini zijn fantastische gastvrije lieve mensen, die er alles aan doen om je helemaal thuis te voelen. Je wordt verwend , er ontbreekt je nergens aan. Zeer uitgebreid ontbijt. Een plek om zeker naar terug te gaan.

Echt de moeite waard

Gerard v d Wouw,
    12-1-2019

Schitterend hotel tegen oude centrum van Lissabon aan...alles op loopafstand

Costa de Lisboa hartverwarmend. Topper.

Theodora,
    28-11-2018

Portugal heeft alles. Fijne cultuur Heerlijk klimaat. Uitstekende keuken. Goede vervoersmogelijkheden. Trein bus taxi metro. Portugezen zijn vriendelijk hulpvaardig en totaal niet opdringerig. Top!!

Fantastisch! Zeker een aanrader!

Saskia & Chris,
    4-11-2018

Quinta da Cotovia is zeer rustig en mooi gelegen. Ik verbleef samen met mijn vriend in Casa Oleander. De tent was ruim, gezellig en proper. Het sanitair was goed onderhouden en was voorzien van een douche. Harrie en Mirjam zijn zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Bij onze aankomst kregen we direct iets te drinken aangeboden op hun terras, waarop je een prachtig uitzicht hebt over Tomar. Een echt vakantiegevoel. Harrie en Mirjam bieden (zeer goedkoop) Portugese broodjes aan die je elke ochtend aan je tent geleverd krijgt. Quinta da Cotovia is voorzien van een ruim zwembad met een ligweide, waar je zeker tot rust kunt komen!

Het centum van Tomar is niet ver en super gezellig om in de avond iets te gaan eten.

Mijn vriend en ik hebben genoten van onze vakantie, en willen bij deze Harrie en Mirjam nog eens bedanken voor hun gastvrijheid!!

Groetjes Saskia & Chris