Sorteren

vakanties Ericeira

Reviews over Ericeira

Zeker voor herhaling vatbaar.

els heezen
    3-10-2018

De kust bij Ericeira staat natuurlijk bekend als de surfkust bij uitstek, maar ook zonder die sport te beoefenen is het heel aangenaam vertoeven in dit traditionele vissersdorp. Smalle straatjes, gezellige sfeer, sfeervol plein met mooie bomen. Je kunt heerlijk wandelen langs de kust en passeert mooie stranden, elk met hun eigen karakter.

Geweldige plek

Smits
    14-5-2018

Ericeira is een prachtig plaatsje met heerlijk eten en vriendelijke mensen. Een van mijn lievelingsplekjes van de wereld!

Leuke plaats met diverse mooie stranden

LK
    8-5-2017

- diverse mooie (surf)stranden met horecavoorzieningen

- diverse restaurantjes

- leuk om ('s avonds) doorheen te lopen

Gezellig stadje

Nnouk
    5-5-2017

Het centrum van Ericeira was leuker dan ik had verwacht. Je hebt er gezellige en goede restaurantjes waar je na een dagje surfen lekker kunt gaan eten. Ook is het erg leuk om 's avonds nog een drankje bij een van de kroegjes te doen, iedereen staat gezellig buiten, en als je geluk hebt is er ook nog live muziek!

Super plek

Gerda
    5-9-2016

Ericeira echt mooi plekje in Portugal het weer de stranden het dorpje met de vele leuke en vooral heerlijk restaurantjes niet te toeristisch .

Ericeira scoort een 8,1 uit 10, op basis van 45 reviews