We hebben een aantal aanbieders voor Ericeira voor je op een rij gezet:

vakanties Ericeira

We hebben een aantal aanbieders voor Ericeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Ericeira

Super relax verblijf. Op een top locatie.

Erwin Schot,
    14-10-2018

Super mooie locatie,echt een plek om te relaxen. Super aardig en behulpzaam personeel. Goed te bereiken. Huisje van alle gemakken voorzien. En super origineel gemaakt. En ook voor de kleintjes leuk met een mini kinderboerderij en zwembad. Speelgoed te leen (gratis). Echt super. We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Fantastisch!

Wendy,
    2-10-2018

Ik zat met mijn man en moeder in de boot villa, wat een mooie accommodatie!! Over alles is nagedacht en alles was aanwezig. Ook buiten onze villa was het prachtig! Een soort kinderboerderij en een kerkje was aanwezig op het park. En alle villa’s zien er anders uit. We keken onze ogen uit! Ook was er een huisje waar van alles in verzameld lag en daar mocht je pakken wat je nodig had, zo zen allemaal!

Enige minpuntje was dat de prullenbakken niet verschoont werden tijdens onze 5dagen en dat het voor mijn moeder te ver lopen was naar het dorp, maar gelukkig hadden we een auto.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch uitzicht vanuit de hotelkamer.

Leo,
    23-9-2018

Het fantastisch uitzicht en de rust in deze toch wel levende omgeving.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Liz,
    12-8-2018

Prachtige locatie, goed eten, vriendelijke mensen, fijne zwembaden, geweldig uitzicht, verzorging was helemaal top!

Kwamen in het weekend aan waardoor parkeren rond het hotel lastig was.

Gereisd met partner in juli 2018

Als de hemel op aarde is, dan hier

Jos Verhoeven,
    12-5-2018

Fantastisch paradijsje direct aan de kust met wonderlijke (kruising tussen Anton Piek en Gaudi achtige) huisjes. Op een rots gelegen met zicht over de Atlantische oceaan. We zouden hier enkele dagen blijven maar besloten er twee weken van te maken. Werkelijk super plek bij een authentiek dorpje. Portugal op zijn mooist. Heerlijk zwembad, een wekelijkse barbecue en volop rust. Je zou het bijna willen verzwijgen maar dit komt dicht bij de hemel op aarde.

Gereisd met partner in augustus 2016
Ericeira scoort een 7,4 uit 10, op basis van 45 reviews