Sorteren

Reviews over Ericeira

Geweldige plek

Smits
    14-5-2018

Ericeira is een prachtig plaatsje met heerlijk eten en vriendelijke mensen. Een van mijn lievelingsplekjes van de wereld!

Leuke plaats met diverse mooie stranden

LK
    8-5-2017

- diverse mooie (surf)stranden met horecavoorzieningen

- diverse restaurantjes

- leuk om ('s avonds) doorheen te lopen

Gezellig stadje

Nnouk
    5-5-2017

Het centrum van Ericeira was leuker dan ik had verwacht. Je hebt er gezellige en goede restaurantjes waar je na een dagje surfen lekker kunt gaan eten. Ook is het erg leuk om 's avonds nog een drankje bij een van de kroegjes te doen, iedereen staat gezellig buiten, en als je geluk hebt is er ook nog live muziek!

Super plek

Gerda
    5-9-2016

Ericeira echt mooi plekje in Portugal het weer de stranden het dorpje met de vele leuke en vooral heerlijk restaurantjes niet te toeristisch .

Erg leuk

famheemskerk2231
    11-7-2016

Prima uitvalsbasis voor sightseeing. Leuke plaats met uitstekende restaurantjes met zeer betaalbare prijzen.

Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, ivm de authenticiteit van het voormalig vissersdorp, wat wel heel charmant is. Stranden zijn er weining, de zee is erg ruw, meer voor surfers, niet voor zwemmers.

Ericeira scoort een 8,3 uit 10, op basis van 43 reviews