vakanties Estoril

We hebben een aantal aanbieders voor Estoril voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Estoril

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)15°16°18°19°22°25°27°28°26°22°18°15°
Min. temp. (℃)10°11°13°16°17°18°17°15°11°
Zonuren5h5h7h8h9h10h11h11h9h7h5h5h
Dagen regen1111886311481010

Reviews over Estoril

• 3Risa03-09-2018

Rustig, niet veel te doen, saaie boulevard.

Kleine plaats, behalve het Casino niet echt vertier, daarvoor moet je naar Cascais . Je zit met de auto 20 a 30 min van Lissabon af en er rijden ook bussen en metro's. Vond de stranden in Estoril enorm tegen vallen, allemaal kleine stukjes strand die helemaal propvol lagen. Miste bij sommige stukken strand ook eet en drink voorzieningen ... je hebt dan echt alleen n stuk zand. Maar het vervelendst vond ik dat het zee water hier aan de Costa Lisboa IJSKOUD is. Je ziet dan ook bijna niemand in zee, voor ons echt n gemis. Weinig aanbod van restaurantjes waardoor je elke avond richting Cascais moet, dat is soms best vervelend, je loopt niet ff naar buiten om wat te gaan eten. Boulevard van Estoril naar Cascais vond ik ook tegen vallen, geen leuke tentjes, geen gezelligheid...., gewoon n rustig plaatsje , waar je t van t vertier van Cascais moet hebben.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 4Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 2Stranden
    • 4Zorg voor natuur

augustus 2018

• 8Patricia28-08-2018

Tranquilo y cómodo para desplazarse por la zona

Es una villa pequeña y tranquila, muy bien situada para visitar toda la zona de Cascais, Sintra, incluso Lisboa, y varias playas de la costa centro. La playa de Tamariz es bonita. Hay un estupendo paseo marítimo que une Estoril con Cascais y se recorre en 15 min.En general, toda la bahía, y el pueblo, de Cascais es muy bonito y con mucho ambiente. En Cascais eran fiestas.El Casino de Estoril es bastante vistoso, con sus luces y su fuente. Durante nuestra estancia, se estaba celebrando una feria artesanal muy animada, con puestos de artesanía y arte local interesantes. El ambiente es calmado y agradable. Hay parques y jardines, mucho verde, y todo está bastante limpio y cuidado, en general ( excepto las aceras, donde hay un montón de baches y piedras levantadas) No me gustó demasiado la playa porque estaba muy saturada en agosto, y con aguas poco limpias. Tampoco el denso tràfico y las altas velocidades a las que se circulaba por la carretera principal, que cruza Estoril paralela a la playa y al paseo.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2018

• 8Denise21-08-2018

Mooie omgeving rondom een rustige locatie

In Estoril zelf is weinig te beleven, verderop in Cascais is het heel leuk!

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

• 5Helen05-04-2018

Be aware!!!

Graag wil ik iedereen informeren, wij komen al meer daan 25 jaar in Estoril, meerdere keren per jaar. Helaas hebben wij de laatste jaren veel overlast ervaren van de Tamariz beach parties, die van mei, juni t/m oktober plaats hebben, in het hoogseizoen 5 dagen per week en duren van 23.30 tot 06.00 in de ochtend. Weet niet wat de plannen zijn voor 2018, heb de gemeente cascais, waar esroril onder valt een reactie gevraag, helaas geen antwoord. Hou daar rekening mee bij u evt. Verblijf

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

• 8Henry10-11-2017

Goede utvalsbasis voor Cascais en Lissabon

We zaten in Monte Estoril op loopafstand van het gezellige Cascais. Twee tunneltjes door (autoweg en spoorweg) en je bent zo bij het stationnetje waar treinen meerdere keren per uur naar hartje Lissabon (rit van 40 minuten) gaan. (voor heel weinig en tot na middernacht). Ook de strandjes waren knus en dichtbij. Wandeling naar Cascais in 20 minuten is goed te doen. In Cascais volop leuke restaurantjes. Maar liefst Indiase en heerlijk! Met de bus kun je gemakkelijk naar Sintra (wel erg toeristisch) en Capo da Roca (leuk om eens te zien). Estoril zelf hebben we amper gezien en sprak ons ook HELEMAAL NIET aan. Wij verbleven in Hotel Saboia. Kleinschalig en dus niet zo'n enorme luxe complex waar er heel veel van zijn. Saboia is zeer gunstig gelegen en goed! LET OP! Mijn cijferwaardering slaat niet op Estoril zelf maar meer op Monte Estoril/Cascais.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

• 7Jos Jansen23-09-2017

Niet zo heel veel te doen

Er is een casino en een boulevard met strandtentjes. Niet overal zandstrand, soms rotsen. Soms vrij smal strand. In Estoril zelf is niet veel te doen maar met de trein ben je in 40 minuten in Lissabon en in een half uurtje loop je naar Cascais: "niets mis met een beetje lichaamsbeweging in de gezonde zeelucht".

Gereisd met partner in september 2017

• 8gerie laan ligthart21-07-2017

heel erg genoten,perfect ,voor bezoek lissabon

het is net wat je zoekt in een plaats,we vonden er weinig eetgelegenheden,was ook nog rustig,plaatsje cascais is meer gezelligheid ,en eetgelegenheden,winkeltjes estoril voor ons heel fijn station voor de deur perfecte verbinding naar lissabon,heel gemakkelijk te doen overdag vertier in lissabon,savonds wat rustiger in estoril ook goeie verbinding naar sintra,daar moet je echt naar toe,je kunt heel veel zelf dingen doen

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7Huiby28-06-2017

Vonden Cascais leuker dan Estoril

Estoril Eden (in Monte Estoril) is een goed, gedateerd, maar goed onderhouden hotel met vriendelijk personeel. Nadeel is de ligging. Naar de boulevard of het treinstation moet je door 2 tunnels . Op zich geen probleem, maar je moet ook weer terug en dat gaat behoorlijk steil!! Op de boulevard is een aantal eetgelegenheden. Vlakbij het hotel zijn 2 supermarktjes en 1 bakker. Maar voor gezellige drukte moet je naar Cascais (15 minuten lopen). Je kunt ook met de trein voor 1,85 euro. Op weg naar Cascais loop je langs de Jumbo, een heel grote supermarkt. Wij zijn 70plussers, dus over het uitgaansleven kunnen wij weinig zeggen.

• 6Omgeving

Gereisd met partner in juni 2017

• 7maria22-06-2017

Rustige plaats, ideale locatie om lissabon te zien

weinig winkels in estoril

• 7Omgeving

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Paul01-04-2017

Prima stranden en groot casino.

Estoril is alom gekend voor het grote casino en de prachtige strandjes. Enkele leuke authentieke Portugese restaurantjes in de achterbuurten en vele toeristische eethuizen aan de wandeldijk en hoofdstraat. Het buffet in het casino is niet te missen.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2017