Sorteren

Reviews over Estoril

Mooi en schoon hotel

Sophie
    29-10-2018

Met een singlereis-gezelschap in dit hotel verbleven. Nette kamers, een klein maar schoon zwembad, rustig stuk tuin, ligbedden aanwezig en aardig personeel. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het hotel. Ook een kleine supermarkt twee straten verderop. Het eten in het hotel was ook goed. Ontbijt altijd uitgebreid en lekker. Veel keuzes in buffetvorm. Ook een paar keer diner gehad en ook dat was erg lekker en veel keuze. Het personeel doet ook echt haar best om het je naar de zin te maken. Estoril zelf is verder niet zoveel te beleven maar dit hotel is een hele mooie plek om tot rust te komen en als uitvalbasis om naar het strand te gaan, caiscais is lopend te bezoeken en je kan natuurlijk met de trein naar Lissabon. Prijs/kwaliteit van hotel Londres is prima!

Weng Tung
    1-10-2018

Zeer schone en zeer ruime kamer.

Personeel zeer vriendelijk .

Dichtbij het strand.

Minpunt we wilden de handdoeken hergebruiken,maar we kregen iedere dag nieuwe.

Estoril, Costa Lisboa: een aanrader!

J.W. Haan
    17-9-2018

De ligging van het hotel is ideaal, oploopafstand van Cascais en het stationnetje, met de trein ben je in 30 minuten in de stad Lissabon. Het hotel is netjes maar wel wat gedateerd, de bedden en de bank in de kamers zijn echt aan vervanging toe. Het ontbijt (buffet) is goed en de bediening vriendelijk en servicegericht.

Gezellig nabij Lissabon met prachtig zeezicht

Ciska
    8-9-2018

Prachtig zeezicht! Heel aardig personeel, eten was prima, en Cascais is vlakbij op loopafstand en is een heerlijk plaatsje.

Minder fijn was dat door al het avondeten koriander zat ;) Plus het hotel was best oubollig

Anita
    22-8-2018

Super hotel ligt vlakbij station je zit zo in Lissabon en cascais . De mensen zijn vriendelijk kamers ruim en schoon. Top locatie

Estoril scoort een 6,9 uit 10, op basis van 92 reviews