We hebben een aantal aanbieders voor Sintra voor je op een rij gezet:

vakanties Sintra

We hebben een aantal aanbieders voor Sintra voor je op een rij gezet:

Reviews over Sintra

Informeer je vooraf goed.

Vera
    11-8-2018

Het Paleis ligt op een berg. We kwamen gelukkig met de taxi. Wij hadden geen kaartjes dus in de rij €14,- pp. Door de poort maar dan ben je er nog niet een 14% helling op van ruim 500 meter met erin een steile trap. Dan weer wachten voor het paleis ruim 45 minuten. Door het paleis druk druk. Wel mooi maar de massa voert je mee. Wij waren blij dat we weer beneden waren. Maar onze tip ga in Cascais de bezienswaardigheden bekijken. Minder groot minder druk minder kosten minder commercieel. Als je wel gaat ga dan per taxi en zo vroeg mogelijklaar de taxi chauffeur kan je veel informatie geven. Veel plezier. Ps kleine kinderen doe je met het paleis geen plezier en een buggy...niet doen.Met hen kun je beter de tuinen bekijken.

Super Vakantie!

joepie
    22-3-2018

Ik was helemaal overdonderd door de mooie omgeving van Sintra. de Romantische straatjes, de bijzondere architectuur en de authentieke bezienswaardigheden. Samen met mijn heb ik een weekje verbleven in het centrum van Sintra, aangezien wij beide geen rijbewijs hebben, deden we alles per openbaar vervoer. Ik moet zeggen dat het goed te doen is met de verbindingen. Wij zijn 2 daagjes naar Lissabon geweest en vanuit daar kun je ook doorrijden naar Cascais, een heel knus strandje, en Estoril. De treinreis zelf was al een onvergetelijke ervaring. Namelijk, de trein rijdt gedurende de hele rit langs de Oceaan. Alle stationnetjes die je daarbij tegenkomt zijn uniek prachtig om te zien.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontspannen, landelijk, historisch

Lute
    1-9-2017

Door ligging direct aan zee kan het nogal winderig zijn, lekker een terrasje pakken is niet altijd zo voor de hand liggend. Mooi historisch landschap aan de rots kust, leuke strandjes. En natuurlijk Sintra stad zelf is een aanrader, in het weekend en in de middag kan het erg druk zijn. Bij voorkeur bezoeken in de ochtend.

AK038
    21-3-2016

Mooi dorp omringd door bosrijke bergen. Goed bereikbaar vanuit Lissabon met de trein. Het Palacio da Pena is een eclectisch en kleurrijk paleis, waarvandaan je een prachtig uitzicht hebt tot aan Lissabon. Zeer de moeite waard om te bezoeken. Het Castelos des Mouros ligt op een andere bergtop. Deze hebben wij niet bezocht, maar is wel zichtbaar vanuit de omgeving.

Gereisd Met partner in mei 2014

Sprookjesachtig mooi

jl.trudy
    19-10-2015

Tijdens onze rondreis door Portugal uiteraard naar Sintra gegaan, vnl. voor het Palacio de Pena. Zeer indrukwekkend, sprookjesachtig. Disneyland, Efteling achtige sfeer en uitstraling. Het leek wel van marsepein allemaal. Maar ook het paleis binnen is de moeite waard. Ziet er prachtig onderhouden uit, alleen is het personeel niet echt vriendelijk. Sintra zelf is een leuk stadje met een gezellig centrum, maar een paar uurtjes is genoeg.

Gereisd Met partner in september 2015
Sintra scoort een 8,9 uit 10, op basis van 45 reviews