vakanties Lissabon

Cees,
    10-11-2018

Geweldig hotel

Mooie ligging

Vlakbij metro en bus naar centrum

Heel goed ontbijt

Vriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar

Bakker,
    1-11-2018

Super vriendelijke mensen schoon en gezellig

SA Visser,
    16-10-2018

Fantastisch hotel. Prima kamers en bedden. Leuke kitchenette. Alle gemakken. Je kan er wat koken maar dat doe je niet in Lissabon. Geweldig dakterras met uitzicht over de stad. Wij zaten er laat nog met een wijntje. Schappelijke prijzen aldaar. Zwembadje is voor afkoeling en niet voor afstanden. Hotel heeft de beste plek in de stad, centraal gelegen. Wij hebben alles met de benenwagen gedaan. Ontbijten deden we aan de overkant vh plein. Daar zitten 2 bakkers! Verse jus, koffie, croissantjes , Nata. Etc. Wij zouden dit hotel weer kiezen.

Leuk hotel metro was aan de overkant

Rianne,
    24-9-2018

Goed hotel alleen jammer dat rondom het hotel weinig restaurants waren

Voor iedereen aan te raden, goed hotel!!

Rob de Vries,
    20-9-2018

Wat een prettig hotel. Vanaf aankomst in het hotel was de service goed. We waren (te) vroeg maar er werd geregel dat binnen een kwartier een van de kamers al beschikbaar was. Twee kamers, naast elkaar, met balkon. Netjes en ruim, dagelijkse wissel handdoeken en schoonmaak. Prima ontbijtbuffet, volop keuze en lekkere Portugese koeken!! Tegenover de metro, let op wel de goede uitgang kiezen bij terugkomen. Op de dag van vertrek konden de koffers in een aparte ruimte gezet worden (gratis), werden we geholpen met het online inchecken en werd vervoer naar het vliegveld geregeld. Een volgende keer zou ik zo weer naar dit hotel gaan.

Lissabon scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1173 reviews