We hebben een aantal aanbieders voor Lissabon voor je op een rij gezet:

Reviews over Lissabon

Bruisend Lissabon!

Hugo,
    29-1-2019

Lissabon is een geweldige stad! Lissabon is, zoals ik het zelf vaak zeg, goed te vergelijken met San Francisco. De sfeer die er hangt en bijvoorbeeld ook rode brug die lijkt op de welbekende Golden Gate Bridge. Daarnaast heeft Lissabon een bruisend uitgaansleven. Ook kan zijn er veel bezienswaardigheden dus je hoeft je niet te vervelen. Ook is Lissabon geen dure stad, dus om die reden hoef je de stad in ieder geval niet links te laten liggen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Perfecte citytrip

Stijn,
    23-12-2018

Portugal is een heerlijk vakantieland en Lissabon de perfecte hoofdstad. Moet je absoluut doen als je in Lissabon bent: 1) Neem je tijd voor een wandeling doorheen de wijk Alfama, startend vanaf het hooggelegen Castelo Sao Jorge en zo via de Miradouro Santa Luzia en omgeving van Museu do Fado en Sé Catedral naar de benedenstad. 2) de winkelstraat Rua Augusta, die het levendige plein Rossio verbindt met het statige Praça do Commercio aan de Taag. 3) de wijk Chiado en haar winkelstraten Rua do Carmo en Rua Garrett. Als je met de Santa Justa lift naar boven gaat een terrasje doen op het pleintje Largo do Carmo. 4) Bairro Alto in de avond: het gebied tussen de sfeervolle plaatsen Miradouro de Sao Pedro Alcantara en Praça Luis de Camoes. 5) de wijk Belem voor het Mosteiro dos Jeronimos, de pasteis de Belem, een wandeling aan de Taag tussen het monument en de toren. 6) een terrasje aan één van de vele kiosken op de fraaie Avenida Liberdade!

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk, sfeervol, geweldig

Mat Salden,
    25-11-2018

Wij zijn 5 dagen in Lissabon geweest waarbij wij elke dag uit eten zijn geweest. Een heerlijke eetstad met geweldige tapas restaurants.

Sintra en cascais zijn goed bereikbare daguitjes welke te bereiken zijn binnen 40 minuten met de trein.

Gereisd met partner in november 2018

Prachtige stad!

Zarah Ruijtenburg,
    18-11-2018

Lissabon is een geweldige stad om te bezoeken: prachtige architectuur, heerlijk eten en de fijne sfeer maken het plaatje compleet. Vergeet zeker niet om ook Sintra en Cascais te bezoeken! Lissabon is een heerlijke plek, trek hier zeker 5 dagen voor uit!

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig

Eva,
    18-11-2018

Eind mei ging ik met vriendinnen op citytrip naar Lissabon. Lissabon is een prachtige stad met veel plekjes waar je een mooi uitzicht hebt over de stad. Het oude kasteel is zeer aan te raden om te bezoeken. Je kunt ook makkelijk gebruik maken van de metro die je overal naartoe brengt. Ook is het leuk om de oude tram in de stad te pakken. Wat ook aan te raden is, is om met de trein naar Setúbal te gaan, een stad verderop, om daar een taxi te nemen naar 1 van de prachtige stranden die Setúbal heeft.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Lissabon scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1176 reviews