We hebben een aantal aanbieders voor Obidos voor je op een rij gezet:

Reviews over Obidos

Ommuurd stadje

givago
    4-9-2017

Obidos is een middeleeuws vesting stadje met een kasteel ,je kan er op de muren wandelen vanwaar je een heel mooi zicht hebt op Obidos ,zijn witte huisjes en de omgeving.Loop ook door de kleine straatjes die zijn soms het mooist.Tracht in het hoogseizoen Obidos vroeg te bezoeken,eens de bussen met toeristen toekomen is het heel druk.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Gezellige kleine stad

Leuke stad
    6-8-2016

Obidos is goed te bereiken met de auto. Er zijn gratis parkeerplaatsen. De stad is ommuurd en je kunt deze muur bijna helemaal rond lopen. De straatjes zijn smal en vol met winkeltjes en restaurantjes. Wij waren er op zondag en dan is er in de zomermaanden het Mercado Medieval. Honderden figuranten (Christenen en Moren) lopen door de stad en spelen toneelstukjes.

Toeristisch en fantastisch

T. Trimbos
    29-6-2015

Ofschoon Obidos toeristisch is, vooral overdag, is het ook een fantastische bestemming. Prachtig gelegen in mooie natuur, een kasteel met een enorme muur, veel restaurantjes, maar ook stille idyllische straatjes. Vriendelijke mensen, winkeltjes, een plek meer dan waard om te bezoeken.

Gereisd Met partner in juni 2015

Supergezellig plaatsje

Liesenborghs Annick
    19-7-2014

Goede restaurants, leuke winkeltjes. Je kan er op de stadsmuren lopen. In juli vindt er jaarlijks een festival plaats wat zeker de moeite is om te bezoeken. De meeste straten zijn verkeersvrij; dus je kan er rustig wandelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg mooi

ineke lankhaar
    10-6-2014

Wat een prachtig oud en compact stadje met zoveel cultuur en zoveel kleur. Echt iets wat je gezien moet hebben. Zelfs een wandeling over de stadsmuur is nog mogelijk ,ook de achteraf straatjes zijn zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in mei 2014
Obidos scoort een 6,3 uit 10, op basis van 34 reviews