• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Fatima

Reviews over Fatima

• 8Julia06-04-2019

Bijzondere ervaring

We deden een rondreis Portugal waar Fatima bij in zat. Het Lourdes van Portugal, maar gelovigen op hun knieën naar de kerk gaan. Heel bijzonder om te zien.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Ellie Havekes04-04-2019

Super

Een hele aparte manier om belijdenis te doen, zelfs de jongelui gaan op hun knieën het plein rond. Erg indrukwekkend

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8givago05-09-2017

bedevaartplaats

Op deze plaats zou 100 jaar terug Maria verschenen zijn aan 3 herderskinderen. Op een héél groot plein staat een basiliek waarin de kinderen Francisco en Jacinta,die op 10 en 11 jarige leeftijd zijn gestorven,begraven liggen.Het derde kind werd non en overleed op 95 jarige leeftijd,ook zij is in de basiliek begraven. Langs de andere kant van het plein staat de drie-eenheid basiliek,een groot modern gebouw waar plaats is voor 8000 gelovigen.Je ziet mensen op hun knieën kruipen als boetedoening .Je kan kaarsen kopen die je in plaats van aan te steken in een open vuur moet gooien.Duizenden mensen lopen op en rond het plein,er heerst een ingetogen sfeer.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Spkk09-05-2014

Bedevaartsoord

religieus centrum. De heilige maagd zou hier in 1917 aan 3 herderskinderen verschenen zijn, op deze plaats is de basiliek gebouwd. Basiliek; 65 m hoge toren. een voorplein 2 maal zo groot als het Sint Pieter. de glas in lood vensters tonen taferelen van de verschijningen. heel apart en indrukwekkendis de vroomheid van de boetelingen die het heiligdom op hun knieen naderen.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Jan 18-09-2012

Bedevaartplaats

Fatima is vooral bekend als bedevaartplaats. Op een gigantisch plein staat de witte basiliek. 's middags is er om 16.30 uur al een voorstelling van de processie. In de kathedraal wordt dan een mis gehouden. 's avonds is dan om 21.30 de processie waarbij tienduizenden mensen in een stoet over en rond het plein lopen en er zijn dan ook nog eens duizenden toeschouwers

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2012

• 7ruypers22-07-2012

Speciaal voor de gelovigen, anders overslaan

Bedevaartgangers bepalen het beeld, met talloze winkeltjes waar je de religieuze dingen koopt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8krissie15-07-2012

Om stil van te worden

Woorden te kort, erg mooi als je in religie ect intresse hebt. Echt om even stil van te worden.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2012

• 9fiedel16-06-2012

indrukwekkende bedevaartsplek

uitstekend voor personen die belangstelling hebben voor religie en cultuur

• 9Omgeving

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Anita25-05-2012

polecam

Piękne miejsce, gdzi przybywają tłumy pielgrzymów, Byłam tam i warto. Jest to duże przeżycie ;)

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0heer Tijthoff27-03-2012

erg touristisch voor zover wij gezien hebben.

Wij kwamen daar ivm. ziekte familielid. Wij zijn nauwelijks weggeweest. Mede ivm. de beschadigde auto. Wij hadden sávonds laat halverwege Lissabon-Fatima een klapband en zijn er gelukkig zonder ongelukken ervan af gekomen. De WW was zeer snel en wisselde de banden om. Wij konden daar door niet meer harder rijden dan max. 80 km p.u. zeer frusterend. Een andere auto ophalen, dus weer helemaal terugrijden zagen wij niet zitten, omdat het al zo laat was ong.23.00 uur.

Gereisd met partner in februari 2012

10 van de 19 reviews gezien