• Type accommodatie

• Waardering

40 accommodaties in

Cascais

Reviews over Cascais

Wij hadden het geluk dat het een feestweek was

Rebel, 25-8-2017
    Wij zijn met de trein naar lissabon geweest,goedkoop en snel,centrum cascais is gezellig en lang open,met de hop offf hop bus als startpunt cascais ben je wel lang onder weg voordat je de volgende lijn kan nemen,in lissabon de hoge lift een aanrader net als de kabelbaan

Maas, 5-8-2017
    Leuke wat toeristische plaats. Goed openbaar vervoer, in 30 minuten ben je met de trein in Lissabon.

Perfect

R m renkels, 26-7-2017
    Gezellig plaatsje ook om de omgeving te verkennen

Super mooi!

Sandrine, 9-5-2017
    Cascais is 1 van de mooiste steden van Portugal waar ik ooit geweest ben! De kust zit vol met schattige restaurantjes, ook heb je een ruim strand waar je heerlijk kan zonnen. Het strand zit aan een lange boulevard met aan het einde super schattige straatjes met winkeltjes. Heerlijk om tussendoor te shoppen dus. Deze stad is zeker aan te raden en ik ga er zeker nog vaker heen!

Geweldige badplaats vlakbij Lissabon

Catharina1960, 14-4-2017
    Cascais is een gezellige badplaats met een prachtige boulevard tot Estoril. Veel musea en bezienswaardigheden. Pak ook eens de fiets, heel goed te doen. Verder is het heel makkelijk om met de trein naar Lissabon te gaan. Vergeet ook niet om de wijk Belem (in Lissabon) te bezoeken. Archeologisch museum en het kerk en klooster zijn absoluut de moeite waard.
Cascais scoort een 8,1 uit 10, op basis van 173 reviews