Sorteren

vakanties Cascais

Reviews over Cascais

Voor mij nooit meer. Liever naar albufeira

Anja zijlmans
    9-8-2018

Is echt voor surfers. Voor zwemmers zee te gevaarlijk. Altijd veel wind. Bijna geen stranden heel klein. Lagen helemaal achteraf. Zitten wel vlabij lissabon is een aanrader. He kunt er goed eten. Cascais centrum wel gezellig

We komen terug !

John
    21-7-2018

Cascais is een gezellig plaatsje met een prima verbinding met Lissabon

Wij hadden het geluk dat het een feestweek was

Rebel
    25-8-2017

Wij zijn met de trein naar lissabon geweest,goedkoop en snel,centrum cascais is gezellig en lang open,met de hop offf hop bus als startpunt cascais ben je wel lang onder weg voordat je de volgende lijn kan nemen,in lissabon de hoge lift een aanrader net als de kabelbaan

Maas
    5-8-2017

Leuke wat toeristische plaats. Goed openbaar vervoer, in 30 minuten ben je met de trein in Lissabon.

Perfect

R m renkels
    26-7-2017

Gezellig plaatsje ook om de omgeving te verkennen

Cascais scoort een 8,1 uit 10, op basis van 176 reviews