Sorteren

1.492

vakantie Algarve

Reviews over accommodaties in Algarve

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

anoniem
    15-11-2018

Geen afwasmiddel voorzien, wat wel handig geweest was als je zoals ons vliegt met enkel handbagage en dus beperkt wordt in vloeistoffen.

Ook maar 1 rol wc-papier gekregen. Niet voldoende voor 2 mensen voor 3 dagen, en zeker niet voor een zwangere vrouw. Maar 's avonds niemand gezien aan de receptie om bij te vragen. Ook dit past niet direct in handbagage.

Uitstekend appartement!

Koos Slingerland
    15-11-2018

We troffen een keurig groot en schoon appartement aan. In de omgeving is er volop gelegenheid om te ontbijten, lunchen en dineren. Kies je er voor om zelf te koken, dan tref je compleet ingerichte keuken en een supermarkt op 100 meter afstand.

Het strand is op een paar minuten lopen en ook het oude dorp ligt op loopafstand en is erg gezellig. Wij vinden het een echte aanrader.

De receptie is elke dag een paar uur geopend, maar telefonisch altijd bereikbaar.

Leuke uitvalsbasis goede prijs/kwaliteit

Roeland
    14-11-2018

Leuke uitvalsbasis om de algarve te ontdekken. Best een auto huren hier, das goedkoop en je moet met niemand rekening houden. Om Albufeira te bezoeken zijn er gratis parkings. De betalende zijn erg kostelijk. Er zijn verschillende zwembaden. Eentje is verwarmd, ideaal in de frissere maanden. Het keuzemenu is zeer beperkt maar wel verassend lekker. Het restaurant is klein en gezellig

Heel fijn en gezellig hotel

Ineke De Jong
    10-11-2018

We zijn 9 dagen in dit hotel geweest en het was erg fijn. Gezellig hotel en vriendelijk personeel. Ontbijt perfect. Diner vonden wij soms het eten wat lauw maar toen wij hiervan wat zeiden werd er meteen actie ondernomen door de chef van de eetzaal. De ligging van dit hotel is heel erg mooi en de tuin ook. Er staan veel ligbedden in de tuin. Sommige zijn wel aan vervanging toe .Hotelkamer prima. Misschien een idee om de badkamer te renoveren. Nu moet er in bad worden gedouched.Inloopdouche is meer van deze tijd. Maar tot slot een heerlijke vakantie in gezellig hotel!!

Heerlijk voor echt volwassen mensen

Gerard
    9-11-2018

Normaal ben ik niet van revieuws schrijven maar toen ik dat verhaal van die jonge lui las ben ik toch maar ff in de pen geklommen , wij zijn in die zelfde periode ook daar geweest en hebben een hele fijne week gehad, de eigenaren waren zeer behulpzaam en gast vrij maar dat groep jongelui waren zeer iritant hadden op alles commentaar vonden zichzelf erg belangrijk en liepen alleen maar te zoeken ik heb ook een kakkerlak gezien maar je bent in Zuid-Europa en het was erg warm maar ze zaten de boel op te hitsen en ja er staat 1 x in de week handdoeken maar dat staat ook vermeld net zoals de hoge borg voor onder de25 jaar staat er ook, wat mij betreft mag het onder de 30 jaar worden,eind conclusie het is een perfect complex met hele gastvrije mensen zeker een aanrader als je boven de 25 bent.