Albufeira

Reviews over Albufeira

Een heerlijke vakantie!

Sophie,
    23-11-2018

Albufeira is een top plek om op vakantie te gaan als je jong bent. De strip in het nieuwe gedeelte is super druk en vol met discotheken en kroegjes. Het strand is dichtbij en vaak ook de supermarkt. Wil je als familie naar deze bestemming op vakantie is het handiger om naar het oude gedeelte te gaan. Hier is een breed strand en is de sfeer iets rustiger. Er zijn oude gebouwen en vaak ook een leuke marktjes. Ook zijn er veel verschillende winkeltjes en terrasjes die heel gezellig zijn. Naast dit zijn er ook een hoop andere dingen te doen zoals wateractiviteiten, jeep safari en boottochen. Er is dus veel variatie wat het heel erg leuk maakt. Wil je dit allemaal niet doen, dan is een dag op het strand op een gehuurd bedje natuurlijk ook heerlijk!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Het was een vakantie om noooit te vergeten.

Suzanne,
    22-11-2018

Het is een geweldige plek. Ik ben bij familie van een vriendin verbleven. Super toffe stranden hebben ze in Portugal. Verder is het uitgaansleven daar wel fijn en erg leuke jongens. Maar blijf wel goed op je eigen spullen letten want zakkenrollers zijn over alert op!

Het eten is Portugal is ook erg lekker en spot goedkoop. Zo hebben we all You can eat gehad bij een geweldige sushi restaurant ergens boven midden in Albufeira. Aanrader helaas ben ik de naam vergeten. Hier super personeel ook gehad. Kortom een geweldige vakantie gehad veel gezien, veel gedaan en vooral veel gedronken daarzo.

Gereisd met vrienden in april 2018

Sarina van Uumm,
    17-11-2018

Het is een super mooie plaats en je hebt heel veel leuke dingen te doen in de plaatsen eromheen. Wij hebben een auto gehuurd en zijn daarmee langs de kustlijn gereden naar allerlei leuke en plekken! Je hebt overal ook hele leuke eettentjes. En het oude gedeelte is ook heel leuk om te bezoeken. Al om al zeker weten de moeite waard om naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie

Wilbert,
    30-10-2018

Portugal is een erg mooi land en de Algarve een mooie streek.

Het is een erg groot gebied waar voor iedereen wat te beleven valt.

Ponta da Piedade was erg indrukwekkend.

Sagres is het zuidwestelijkste puntje van Europa.

Lagos, Tavira en Faro de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2018

Gina van ´t Klooster,
    10-10-2018

Albufeira is een perfecte plek om na je examens (of eerder, of later zelfs) vakantie te vieren. Ik ben er zelf met een vriendinnenroep van 8 meiden geweest. Overdags was er genoeg leuks te beleven, lekker aan het zwembad liggen bij het appartement, naar zee of over de strip waar allemaal leukste schattige winkeltjes en eettentjes waren wandelen. Deze strip veranderde in de avond in een mini Las Vegas, overal grote gekleurde verlichte borden, grote clubs, kleine bars, van alles. Een aanrader is om 1 avondje Albufeira Old Town te bezoeken, het barst hier van de restaurantjes en oude winkeltjes, ook zijn er veel pubs en bars waar het mega druk is. Al met al is er buiten het stappen ook genoeg andere dingen te beleven voor de cultuursnuivers onder ons.

Gereisd met vrienden in juli 2018
Albufeira scoort een 7,8 uit 10, op basis van 2022 reviews