Albufeira

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

vakanties Albufeira

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Super leuke plek voor iedereen

Eva S
    27-6-2019

Samen met mijn zusje van 26, zaten in het rustige gedeelte van de het nieuwe deel van albufeira. In de vakantie van 11 dagen hebben wij genoten van lekker eten en een leuk oud gedeelte, als je rustiger zit heb je helemaal geen last van het uitgaan. Wij zijn zelf 3 x uitgegaan en dat was super leuk! Wij zaten in app Elma, mooi, groot en goedkoop! Alles bij elkaar hebben wij een top vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Wim en Hennie Romkes
    12-6-2019

Geweldig gezellige oude stad met veel winkeltjes en leuke gezellige terrasjes en veel restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Mooie schone stranden en een gezellige haven waar je ook veel vis kunt eten. We moeten de ( beruchte) trap op naar ons hotel maar was heel goed te doen

Gereisd Met partner in mei 2019

Lekker afwisselend.

Jannah
    10-6-2019

Deze vakantie verbleven we in een kleinschalig appartementen complex met zwembad op de heuvel/berg die uitkijkt over het oude gedeelte. Dit was perfect omdat we konden genieten van het uitzicht, een mooie wandeling naar beneden hadden en na een paar drankjes s avonds met een goedkope taxi weer voor onze deur afgezet werden.

Albufeira is toeristisch en er zijn aardig wat jongeren die hierheen trekken. Echter vonden wij de sfeer goed en zijn er genoeg opties om de omgeving wat te verkennen.

De zoektocht naar het perfecte rustige strandje is erg leuk op een scooter. Ook is het aan te raden een boot tripje langs de kust te boeken! Het is heerlijk op het water en het uitzicht is prachtig!

Het nieuwe gedeelte vonden wij persoonlijk wat minder. Erg veel Engelse toeristen en discotheken. Leuk voor 1 avond maar voor sfeer en lekker eten moet je echt in het oude gedeelte zijn.

Al met al een heerlijk locatie!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Centraal maar luidruchtig

A. van Doormalen
    27-5-2019

Albufeira ligt mooi centraal als je de zuidkust vabn Portugal wilt ontdekken. Er zijn veel hotels. Het nadeel ( voor ons in elk geval) is dat het een Engelse enclave lijkt, met het soort toerisme wat daarbij hoort. Luidruchtig met erg veel drank. Het centrum is wel oud, maar hierdoor een beetje " verziekt". Het strand van Albufeira is prima, en het klimaat is ook prima. Albufeira is geschikt als uitvalsbasis, maar wie meer rust zoekt kan beter wat verder naar het westen gaan .

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig

Pieter Colpaart
    20-4-2019

Leuk kleinschalig complex met mooie appartementen en een zwembad in de omgeving heel veel restaurantjes en shops veel mogelijkheden om van daaruit tripjes te boeken naar diverse bezienswaardigheden en andere dingen met een taxi naar het oude centrum is goed te doen voor 6 euro ben je er er zijn heel veel shops en het strand is dichtbij al met al een hele geslaagde vakantie en met veel voorpret hopen we snel weer te boeken voor dezelfde periode

Gereisd Met partner in november 2018
Albufeira scoort een 7,8 uit 10, op basis van 2044 reviews