vakanties Albufeira

Reviews over Albufeira

Fantastisch, volgend jaar weer!

Van Rijn,
    5-12-2018

Voor de 2e keer geweest in juni 2018!

Wederom een feestje!!!

Wij gaan hier naartoe op basis van logies.

Bijboeken kan altijd als je wilt...

We huren altijd een auto gelijk op het vliegveld, ideaal en goedkoop.

Zonder auto zit je overal wat verder vanaf, al zal het openbaar vervoer of taxi ook prima werken.

Mooie zwembaden, mooie ruimte appartement met alles erop en eraan.

Omgeving erg mooi, ook de oude stad is super om te bezoeken.

Diverse mooie stranden in de buurt.

Lidl is 5 a 10 minuten met de auto.

Wij hopen in 2019 weer te gaan!!

in een woord geweldig

g & g,
    4-12-2018

voor en naseizoen perfect voor oudere zonder kinderen . rustig , geen getrek bij eettentjes en barretjes , mooie omgeving met schitterende vergezichten, uitstapjes wel aan te raden als je wat langer in deze regio verblijft , omgeving heft zoveel meer te bieden . in voorjaar en najaar al en nog heel mooi weer . prober een keer en je bent voor altijd verkocht aan deze omgeving

Prima verblijf !!

Annoniem,
    4-12-2018

Cerro mar Atlantico is opzich een prima verblijf. Als je dit wilt boeken voor een jongeren vakantie zou ik het wel afraden. Er staat dat je 500m naar het strand moet lopen. Dit is misschien wel waar, maar de weg er naartoe duurt veel langer. Omdat dit appartement/hotel richting het oude centrum ligt moet je een enorme trap op en aflopen om überhaupt ergens te komen. Dit was een grote tegenvaller.

Als je richting de uitgaansgelegenheden wilt is dit lopend niet te doen. Ik moet wel zeggen dat je er met de taxi zo bent en dat is ook helemaal niet duur. Het appartement en de bedden zijn verder prima.

1 tip: als je met een groep vrienden hier na toe gaat moet je 250,- euro aan borg neerleggen. Bij het uitchecken geven ze dit niet automatisch terug en toen ik er over begon werd er ook nog eens moeilijk over gedaan. Cerro mar atlantico is een prima verblijf alleen is het voor jongeren een behoorlijk eind richting de strip!

Leuke vakantie gehad maar Albufeira niet meer.

J.K. Lammerse,
    3-12-2018

Schoon appartement met goede keuken, het was alleen niet mogelijk om meerdere elektrische apparaten te gebruiken want dan sloegen de zekeringen door. Ook was het appartement s'avonds niet warm te krijgen.

De bedden waren redelijk, alleen waren de dekens aan de dunne kant, dat gold ook voor de kussens ( we hebben bij een woonwinkel 2 extra kussens gekocht)

In Albufeira zijn genoeg goede en betaalbare eetgelegenheden.

Zijn met een huurauto veel het schitterende binnenland in geweest want in Albufeira zelf was er voor ons niet veel te doen.

Super ruim appartementen complex

Lobke Verhoeven,
    2-12-2018

Het is een heel mooi ruim appartementen complex wat bestaat uit 3 delen 1-2-3. Er zijn super mooie appartementen die uitzicht hebben op de zee. Vooral in rij 109 lig je heerlijk met een zwembad onder de appartementen en een grasveld om op te liggen onder de appartementen. In de herfstvakantie was er ook elke dag een potje voetbal voor de kids dit vond mijn zoon geweldig.

Helaas hadeen we een week waarin het weer niet echt mooi was. Jammer want de zwembaden zijn super mooi.

Op loop afstand van albufeira. Echt een plaats om in de zomer een keer terug te komen.

De algarve is prachtig en heeft super mooie stranden

Albufeira scoort een 8 uit 10, op basis van 2018 reviews