Armaçao de Pêra

We hebben een aantal aanbieders voor Armaçao de Pêra voor je op een rij gezet:

Reviews over Armaçao de Pêra

Marianne,
    11-11-2018

Heerlijke boulevard en enorm strand waar naar even zoeken echt nog wel mooie vrije plekjes te vinden zijn. Aan de boulevard kan heerlijk worden gegeten en zijn veel activiteiten ‘s avonds. Ruime keuze aan restaurants en divers winkelaanbod. Een kopje koffie bij Olivalmar met uitzicht op de zee en je beseft dat je aan het genieten bent!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi rustig, ietwat toeristisch kustplaatsje

van Hemert,
    4-11-2018

Een leuk, rustig en klein toeristisch plaatsje. Wij zaten net buiten het centrum. Heerlijk rustig, op loopafstand van Praia Senhora da Rocha. Enige nadeel is dat je daar niet veel eet opties hebt op loopafstand. We zijn 3 keer in het centrum geweest. Leuk beloopbaar centrum met een aantal geweldige winkeltjes. Overal aan de kust vind je mooie stranden, en in het centrum heb je ook tour opties. Al met al, we hebben echt genoten van Armacao de Pera.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige stranden tussen imposante rotsen

Corine van Duijvenvoorde,
    1-7-2018

Zaten in een complex net buiten centrum, prachtige stranden en rustige omgeving. Centrum op ongeveer 1500 meter en is te lopen, taxi ongeveer 6.-. Je moet wel goed ter Bern zijn want de stranden zijn bereikbaar per trap en is een aardige klim. Wij vonden het geweldig mooi en heerlijk rustig op dese prachtige stranden tussen de rotsen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super,

Jannie,
    6-3-2018

Wij vonden de locatie super, je stapte de deur uit en je liep op de gezellige boulevard Uitzicht prachtig, In bed hoorde je de branding van de zee. En appartement ook heel fijn en lekker schoon . Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig, heerlijk zonnetje, heerlijk eten

Leen Fijnekam,
    23-2-2018

De Algarve in het vroege voorjaar verrast met een heerlijk zonnetje en aangename temperaturen. De omgeving is rose gekleurd van de bloeiende amandelbomen, overal hangen de citroenen en sinaasappels aan de bomen, maar ze zijn ook langs de weg te koop voor een eurootje per grote zak. Bezoek vooral met een (huur)auto de romantische witte bergplaatsjes in het binnenland, drink daar koffie aan een wankel tafeltje en geniet van de zoete specialiteiten, vaak gemaakt van eieren, suiker en amandelen. Zoek een goed visrestaurant en eet daar de onvergetelijke cataplana en drink er een streekwijntje bij! Wandelen op de vele - dan nog- ongerepte stranden en strandjes of op de wandelpaden over de rotsen met fantastische uitzichten is een ervaring op zich en ook nog eens goed om de eerder genuttigde zoetigheden er weer af te lopen.... Algarve: Ook/vooral in het voorjaar!

Gereisd met partner in februari 2018
Armaçao de Pêra scoort een 7,1 uit 10, op basis van 219 reviews