Sorteren

Reviews over Alvor

Geweldige strand vakantie.

GM
    16-9-2018

Alvor is een leuke plaats,leuke restaurants. Het heeft een prachtig strand. De hele kust is mooi en er zijn leuke plaatsen om te bezoeken.

Super

Ernst-jan
    22-8-2018

Heel gezellige badplaats met mooi strand! Veel mooie plekken in de Algarve dichtbij!

Geweldig, Voor herhaling vatbaar.

Tineke Fokke
    26-2-2018

Geen minpunten. Was een leuk plaatsje, leuk hotel, mooie natuur, veel rotsen, prachtig strand. Was nu nog rustig. In het hoogseizoen zal het er superdruk zijn. Dan moet je er denk ik niet zijn als je van rust houdt,alhoewel de temperatuur dan nog aangenamer zal zijn.

Leuke origineel dorp met mooi strand

Nelemans2
    14-2-2018

Alvor is een leuk origineel vissersdorp. Leuke restaurants. Mooi strand met wandelpaden en leuke kleine wandelboulevard.

Heerlijk genoten

Bouwmeesters
    6-8-2017

Alvor is klein maar als je in een all inclusive (alvor Baia is top) verblijft is er voldoende te doen.

Heelijk strand met stoelen of zelfs een overdekte tent met hangmat en stoelen die je voor weinig kan huren.

Bij alvor boats kan je een leuke boottocht boeken.

Dolfijnen spotten, vissen of mooie grotten bekijken.

Lekker eten in het haventje en er was een gezellige middeleeuwse markt.

Winkel in de buurt en als je wil shoppen ben je met de taxi zo bij aqua shopping in het naastgelegen stadje portemao.

Wij gaan zeker weer terug

Alvor scoort een 8,3 uit 10, op basis van 174 reviews