Sorteren

vakanties Alvor

Reviews over Alvor

Heel fijn en gezellig hotel

Ineke De Jong
    10-11-2018

We zijn 9 dagen in dit hotel geweest en het was erg fijn. Gezellig hotel en vriendelijk personeel. Ontbijt perfect. Diner vonden wij soms het eten wat lauw maar toen wij hiervan wat zeiden werd er meteen actie ondernomen door de chef van de eetzaal. De ligging van dit hotel is heel erg mooi en de tuin ook. Er staan veel ligbedden in de tuin. Sommige zijn wel aan vervanging toe .Hotelkamer prima. Misschien een idee om de badkamer te renoveren. Nu moet er in bad worden gedouched.Inloopdouche is meer van deze tijd. Maar tot slot een heerlijke vakantie in gezellig hotel!!

Een aanrader in de prachtige Algarve.

Nosja
    19-10-2018

Heerlijk ruim, schoon hotel, vriendelijke medewerkers, super kamer, veel ligruimte bij groot zwembad, gezellige animatie en ruime keuze in gevarieerd en smakelijk eten. Een prachtig strand is dichtbij, maar de weg er naar toe is erg onprettig om te lopen. Gebruik de hotelbus, deze rijdt meerdere keren per dag van het hotel naar het strand. Ga je daar linksaf heb je strand met rotsen, rechtsaf is een uitgestrekte zandvlakte. Binnen 10 minuten loop je naar het leuke centrum van Alvor met veel eettentjes en een kleine haven. Tip: neem de boot naar Lagos (vismarkt, oud centrum, boottocht naar Ponta da Piedade) en ga met de taxi terug (€ 25). Met de taxi (receptie belt deze voor je) naar Praia da Rocha (€ 8) is een aanrader. Loop de boulevard uit bezoek de burcht en loop via de burcht het centrum in. Neem een taxi terug naar het hotel. Hotelkamer is top: ruim, goed ingedeeld (2 gedeelten beiden met tv), groot balkon en geen geluidsoverlast.

Ga hier niet meer terug naar toe

Marinus

bedden niet optimaa

Aanrader!!

Carina
    15-9-2018

2 dagen voor vertrek lastminute geboekt voor een heel aantrekkelijke prijs. We zijn all inclusive Turkije gewend (Delphin hotels, Voyage Belek etc.) dus we verwachtten geen super luxe.

All inclusive is ietwat uitgekleed, niets in de minibar wat overigens een fijn tafelmodel koelkast is. Flesjes water horen er ook niet bij maar je kan wel drinkwater tappen. Aan te raden is om zelf een paar 100 meter verderop wat drinken te halen.

Eten daarentegen was echt super lekker, niet heel veel keuze maar toch elke dag wel iets anders en goede kwaliteit.

Ligging niet heel goed vergeleken met bijvoorbeeld Ferragudo waar we eerder zaten.

Kamer is super, lekker ruim.

Zwembad is ook top, leuk speeltoestel in het peuterbad met een speeltuin erachter.

Huur zeker een auto om al het moois van de Algarve te zien, wij zijn voor de 2de keer verliefd geworden op deze prachtige streek!! Volgende keer zouden we geen all in meer kiezen maar lekker lokaal eten.

Dit moet je gezien hebben,fantastisch een dikke 10

Anita Wijnands
    5-9-2018

Geweldige gastvrije mensen alles is super geregeld,goede bedden compleet ingericht huis,alles mag niets moet kortom fantastisch!!!

Alvor scoort een 8,4 uit 10, op basis van 175 reviews