Sorteren

vakanties Alvor

Reviews over Alvor

Geweldig, Voor herhaling vatbaar.

Tineke Fokke
    26-2-2018
    Geen minpunten. Was een leuk plaatsje, leuk hotel, mooie natuur, veel rotsen, prachtig strand. Was nu nog rustig. In het hoogseizoen zal het er superdruk zijn. Dan moet je er denk ik niet zijn als je van rust houdt,alhoewel de temperatuur dan nog aangenamer zal zijn.

Leuke origineel dorp met mooi strand

Nelemans2
    14-2-2018
    Alvor is een leuk origineel vissersdorp. Leuke restaurants. Mooi strand met wandelpaden en leuke kleine wandelboulevard.

Heerlijk genoten

Bouwmeesters
    6-8-2017

Alvor is klein maar als je in een all inclusive (alvor Baia is top) verblijft is er voldoende te doen.

Heelijk strand met stoelen of zelfs een overdekte tent met hangmat en stoelen die je voor weinig kan huren.

Bij alvor boats kan je een leuke boottocht boeken.

Dolfijnen spotten, vissen of mooie grotten bekijken.

Lekker eten in het haventje en er was een gezellige middeleeuwse markt.

Winkel in de buurt en als je wil shoppen ben je met de taxi zo bij aqua shopping in het naastgelegen stadje portemao.

Wij gaan zeker weer terug

Gezellig sfeervol plaatsje

Lia
    6-6-2017
    Veel restaurantjes waar je voor een redelijke prijs kan eten. Gezellige sfeer en veel souvenirwinkeltjes. Gratis parkeren aan het strand en in het plaatsje zelf alhoewel je daar geluk moet hebben met een parkeerplekje. Leuke houten wandelpromenade langs het strand. Gezellige kleine haven.

Erg mooi

F
    8-1-2017
    Zeer sfeervol plaatsje met leuke restaurants, goede wandel mogelijkheden en prachtig strand
Alvor scoort een 8,3 uit 10, op basis van 172 reviews