Sorteren

Reviews over Monte Gordo

Genoten

Dhr. Sohi
    9-11-2018

De ligging van het hotel is uitstekend. Het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Ik kwam om 11:00 aan om in te checken, mijn kamer was echter nog niet klaar. Het personeel van de receptie boekte mijn kamer gelijk om, zodat ik gelijk naar mijn kamer kon. Het eten is niet erg uitgebreid, maar wel lekker en goed. Het personeel in het restaurant is vriendelijk en vragen je dagelijks hoe het is en of alles (nog) bevalt. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt. De omgeving en strand zijn mooi. Een auto of fiets huren is een aanrader. Je kan naar verschillende plekken, en tevens zit je op 2 uur rijden van Sevilla af.

Een aanrader op alle gebied!

Ivonne
    4-11-2018

Perfecte ligging! Midden in het centrum en vlak bij zee (boulevard oversteken).

Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer en prima schoonmaak.

Ik had een niet gerenoveerd appartement en had er niks op aan te merken. Prijs-kwaliteitverhouding was prima! Kon een opknapbeurt gebruiken, maar er was niets kapot of vies.

Voor herhaling vatbaar

ita bicker
    1-11-2018

Het complex was super schoon, de mensen erg vriendelijk en de bedden geweldig.

Helaas waren de bar en lounge keurig, maar ongezellig. Ook de verlichting in de appartementen kan beter.

Strandliggers: Goed. Cultuur/vertier: Beter niet

Kate and Bill
    15-10-2018

15/28-9-2018,2 pers.,warm (30+),touroperator last min. "gerenoveerde comfort kamer" incl. HP.

Kamer 410, 4e v. voorz. links,plein/straat/kust zicht (achterz. veelal zicht op binnenplaats),3e bed (niet in kleinere tussenliggende kamers),eigen airco incl.,kluisje E 2,- p/d + borg,klein balkon (zitstoelen,geen waslijn),badk. voldoende groot bad/toilet/bidet/wastafel/föhn.

Alles goed schoon,reiniging/hand.wissel elke dag,1x/w beddengoed.

Zwembad hotel (dak) erg klein,bar gesloten,uitzicht mooi.

Restaurant in souterrain,lawaaiig,alleen nep-ramen.Ontbijt/diner voor ons voldoende keuze (buffet) maar geen luxe,mag je gezien prijs niet meer van verwachten.Manager negatieve invloed op sfeer en personeel,jammer.

Strand 250m,erg mooi,foto's voor 2018 geen goed beeld (veel aanpassingen gaande).Parasol+2 bed E 14,-p/d.Soms veel wier,branding soms sterk.

Monte Gordo weinig vertier.Wel voldoende horeca. Ga eens kijken in Vila Real,E 7,- taxi.

Uitstekend hotel

René
    10-10-2018

Prima hotel, direct aan boulevard en strand gelegen.

Ontbijt en diner zeer ruime keuzemogelijkheden.

Kamerverzorging en schoonmaak uitstekend.

Monte Gordo scoort een 7,5 uit 10, op basis van 500 reviews