Lagos

Reviews over Lagos

Leuk!

sylvia van der Horst,
    18-2-2019

Wat een leuke plaatsje .Heerlijk slenteren door de straatjes en dan tegen leuke winkeltjes en goede restaurantjes aanlopen . Hier vind je niet de grote ketens (joepie )maar allemaal leuke kleine winkeltjes met verrassende assortiment . Leuk!

Gereisd met partner in februari 2019

Extreem leuke plek met ruime keuze aan verteer

Antonio Carroccio,
    12-2-2019

Mensen moeten weten dat hier relax en ontspanning hoog in het vaandel staat

Weg uit de drukte van Albufeira maar 100% zon strand en vermaak

Mogelijkheid voor boottochten, excursies in de grotten via zee , talloze restaurants met dagverse vis, vismarkt is zondag niet open en vers vis is dus vanaf dinsdag te koop 😉

Voor hun die graag golfen, er zijn meerdere golfclubs actief met veel Engelsen fanatiekelingen. Beetje high class

Gereisd met partner in september 2018

Lagos, veelzijdige stad!

Corine van Duijvenvoorde,
    1-7-2018

Mooie stad met fantastische stranden. Gezelligheid ten top in het centrum vol met terrassen en restaurants met dagverse vis. Overal zijn straatmuzikanten en vermaak. Stranden zijn prachtig en gezellig, heerlijk helder water en bedjes met parasol te huur rond de 15.- voor een dag. Diverse excursie mogelijkheden zoals boottocht langs en door de grotten.

Gereisd met partner in juni 2018

Gezellig en mooie stranden

Tessa,
    15-5-2018

Lagos heeft een gezellig centrum met leuke restaurantjes. In de nabije omgeving zijn er heel veel mooie stranden om te bezoeken, als je een auto huurt kan je elke dag wel naar een ander mooi strand(je)

Gereisd met partner in juni 2017

Gezellige stad met zeer mooie haven

Ingrid,
    25-7-2017

gezellige drukte in de straatjes van Lagos met heel wat straatmuzikanten die zorgen voor ambiance. Er zijn heel veel eet gelegenheden met gezellige terrasjes. Rond de haven valt er heel wat te beleven door de vele bars, restaurantjes en de souvenir tentjes. De oude stadswallen en gerestaureerde kerken geven Lagos een authentiek karakter.

Gereisd met vrienden in juli 2017
Lagos scoort een 8,6 uit 10, op basis van 314 reviews