Reviews over Lagos

uitstekend

regina donner,
    14-11-2018

Mooi schoon hotel.

vriedelijk en behulpzaam personeel.

prima ontbijtbuffet

Voor ons niet weer

Amber,
    15-10-2018

Pluspunten:

-vriendelijk personeel

- schoon en gezellig huisje/appartement

- gedeelte van de huisjes netjes onderhouden (andere kant van de weg receptie, eetzaal en zwembad

- afstand strand en centrum goed te doen. weg terug is wel wat steil

- groot zwembad

Minpunten:

- geen waterkoker of koffiezet apparaat in het huisje

- eetruimte wat donker en somber aangekleed

- eten erg sober!! ontbijt ging nog wel maar avond eten vonden wij slecht. Heel weinig keus en vaak hetzelfde. Ik weet dat smaken verschillen en er vaak iets over het eten gezegd wordt maar wij zijn snel tevreden maar je kunt echt beter uit eten gaan

- sfeer rondom het zwembad ongezellig. veel beton/ stenen, geen muziekje, geen planten om de boel wat op te vrolijken. Heel jammer want dit was niet nodig. Mooi zwembad maar dat kon het helaas niet goedmaken

Tip voor ouders met kinderen: niet heengaan, er is niets voor de kinderen. geen speeltuin of kidsclub!

Top! Fantastisch!

G.Wijnbergen,
    20-9-2018

Fantastisch hotel . Mooie schone kamers en een overweldigend ontbijt Net buiten het centrum maar binnen 10 minuten loopafstand van zowel centrum als strand. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en geven goede tips voor restaurants of tripjes in de omgeving.

Heerlijk!

LIsa,
    6-9-2018

Super mooie kamer. De kamers bevinden zich in verschillende blokken in de nabije omgeving. Zwembad voor de deur. Er was geen kookgelegenheid in de onze kamer.

Adults only. Rustige ligging maar alles (strand, centrum, Ponte de Piedade) is goed te belopen. Heerlijk ontbijt en zeer behulpzame eigenaar en personeel. Ondanks dat alles perfect was, vonden wij de prijs in het hoogseizoen erg hoog.

Een verborgen juweel

Hans en Alie,
    27-8-2018

In juni bezochten wij het paradijsje van Tedde en Loek, gelegen in de heuvels net buiten Lagos. Ruim opgezet, met een mooi zwembad en met ruime kamers. De verzorging is buitengewoon. Amalia verzorgt op voortreffelijke wijze een uitgebreid ontbijt waar je werkelijk niets op aan kan merken. Elke dag een schoongemaakte kamer en handdoeken en er is eenheerlijk bed. Een uitgebreide bibliotheek voor de luie lezer bij het zwembad. Boeken hoef je dus niet mee te nemen. Bovendien is de ligging geweldig centraal in de Algarve en het leuke stadje Lagos is slechts met 5 autominuten aan te rijden. Het geheel nodigt zeker uit voor een volgend bezoek.

Lagos scoort een 8,4 uit 10, op basis van 312 reviews