Praia da Rocha

Heerlijk

Wilma Schumans,
    21-1-2019

Praia da Rocha

Is geweldig zo veel verschillende restaurants lekker eten en de prijs is eigenlijk het zelfde als in nederland.De wijn is overal goed en als je van ijs houd dan ben je daar op de goede plek echt heerlijk ben niet zo´n ijs eter maar daar wel.Je kunt ook naar de haven gaan om eten prachtig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig!!

Chantal,
    26-11-2018

Praya da rocha (Portimão) ligt in een erg toeristisch gedeelte. Maar maak die strandwandeling van 15 minuten en je waant je in een compleet andere stad, lijkt het. Prachtig! Niks geen drukte, heerlijk eten bij sfeervolle restaurants, geweldige haven, en meer mooie bezienswaardigheden wanneer je net even iets meer stappen zet.

Gereisd met partner in september 2018

Verkeerde afslag genomen.

Erik,
    25-8-2018

Mooi, ruim strand. Atlantische oceaan, dus water frisjes. Grappig detail: massa Portugezen staan als pinguins in het water te staan met hun gezicht richting de oceaan. Praya de Rocha zelf is een verzameling blokkendozen (lees hotels van 10 tot 30 verdiepingen hoog, kraak nog smaak). Soort voorstad van het aansluitend gelegen Portimão, zoals Scheveningen tov den Haag, maar daar houdt de vergelijking dan ook op ten voordele van Scheveningen.

Een straatje met restaurants, nauwelijks café's, waar je na 1 wandeling wel op uitgekeken ben.

Wel goede uitvalsbasis voor trips naar omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige ervaring, voor herhaling vatbaar!!

Louise janssen,
    2-3-2018

Alles was goed, kamer, ligging, ontbijt, uitzicht, vriendelijkheid personeel, en het weer. Strand mooi en schoon en duinen geweldig en naast hotel en het is prachtig om te wandelen. Mooie plek!! Een aanrader buiten het hoogseizoen. Dan zal het wel erg warm en druk zijn.

Gereisd met partner in januari 2018

Heerlijke tijd gehad

Monique,
    1-12-2017

De stranden zijn prachtig en worden netjes bijgehouden. Vooral de ruige rotsen zijn echt een aanrader. Je kunt (als het eb is) een heerlijke strandwandeling doen.

Het enige nadeel zijn de enorme en talrijke flatgebouwen. Hier kun je niet omheen.

Wel veel terrasjes en restaurants en ook veel gezellige strandtenten.

Gereisd met partner in november 2017
Praia da Rocha scoort een 8,5 uit 10, op basis van 426 reviews