Sorteren

vakanties Carvoeiro

Reviews over Carvoeiro

Prima plek om met familie vakantie te vieren.

Antonie
    26-10-2018

Wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar. We hadden twee tweekamer en een driekamer appartementen. Ze zijn ruim van opzet met voldoende ruimte. Grote koelkast. De kookplaatjes leenden zich niet echt om meer dan een eenvoudige maaltijd te bereiden. De voorzieningen op het park (zwembad, speeltuintje en restaurant ) waren prima. Minpuntje was wel dat de ligbedden wel aan vervanging toe zijn. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk. Samengevat hebben we een heerlijke week gehad.

Ab Vlasman
    10-10-2018

Het was zeer ruim en schoon

Fantastisch, echt een aanrader.

Ina
    4-10-2018

Groot, schoon appartement, compleet ingericht. Uitzicht over een dal waar ‘s morgens een herder met z’n geiten langs kwam scharrelen. Mooi aangelegd park en perfect onderhouden. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant bij het zwembad. De ligging is perfect, je loopt zo via smalle paden naar de kust waar je prachtig over de kliffen goed gemarkeerde routes kunt lopen. We hebben een heerlijke week gehad.

heerlijke vakantie gehad

Fam. Mink
    12-9-2018

Een heerlijk verblijf gehad op Monte dourado. Mooi centraal, maar toch rustig gelegen in de Algarve. Grote ruime appartementen en een fantastische dame aan de receptie. Niets was teveel.

Heerlijke tijd gehad!

MB
    2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad op Colina. Mooi ruim appartement en elke dag schoonmaak en opgemaakte bedden. Grote keuken en badkamer (keuken had helaas maar 2 electrische kookplaatjes, maar wel grote koelkast met vriezer, een magnetron en oven). Personeel zeer vriendelijk, zwembad zonder poespas maar wel heerlijk groot. Weinig ligbedden zonder mankementen en helaas veel bedjes vroeg op de dag al 'bezet' door handdoeken. Wij zijn er 15 dagen geweest en waren erg blij dat we een auto hadden gehuurd. Het park ligt wat buiten de toeristische drukte (vonden wij erg fijn) maar langs de weg moeten lopen met kinderen is écht niet fijn. Met de auto hebben wij veel van de omgeving kunnen zien. Minpuntje vonden wij wel dat er op het park hard werd gereden, niet alleen door gasten maar ook door het personeel.

Carvoeiro scoort een 8 uit 10, op basis van 290 reviews