Carvoeiro

We hebben een aantal aanbieders voor Carvoeiro voor je op een rij gezet:

vakanties Carvoeiro

We hebben een aantal aanbieders voor Carvoeiro voor je op een rij gezet:

Reviews over Carvoeiro

Onvergetelijke vakantie, met geweldige uitzichten.

L.J. Alderliesten,
    2-12-2018

Dit was een schitterende villa, prachtige tuin bijna alle slaapkamers hadden openslaande deuren naar het zwembad. Er was een dakterras en een eigen parkeerplaats. Supermarkt was in de buurt. Het strand en gezellige restaurants en barretjes waren ook dicht in de buurt. Wat is er allemaal te doen watersporten, wijnproeverijen, vissen met een vissersbootje, winkelen, naar de markt, van de omgeving genieten of gewoon lekker niks doen. De locals waren zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom een perfecte vakantie in het prachtige Carvoeiro. Wij hopen hier zeker terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Prima plek om met familie vakantie te vieren.

Antonie,
    26-10-2018

Wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar. We hadden twee tweekamer en een driekamer appartementen. Ze zijn ruim van opzet met voldoende ruimte. Grote koelkast. De kookplaatjes leenden zich niet echt om meer dan een eenvoudige maaltijd te bereiden. De voorzieningen op het park (zwembad, speeltuintje en restaurant ) waren prima. Minpuntje was wel dat de ligbedden wel aan vervanging toe zijn. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk. Samengevat hebben we een heerlijke week gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ab Vlasman,
    10-10-2018

Het was zeer ruim en schoon

Gereisd met vrienden in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, echt een aanrader.

Ina,
    4-10-2018

Groot, schoon appartement, compleet ingericht. Uitzicht over een dal waar ‘s morgens een herder met z’n geiten langs kwam scharrelen. Mooi aangelegd park en perfect onderhouden. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant bij het zwembad. De ligging is perfect, je loopt zo via smalle paden naar de kust waar je prachtig over de kliffen goed gemarkeerde routes kunt lopen. We hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in september 2018

heerlijke vakantie gehad

Fam. Mink,
    12-9-2018

Een heerlijk verblijf gehad op Monte dourado. Mooi centraal, maar toch rustig gelegen in de Algarve. Grote ruime appartementen en een fantastische dame aan de receptie. Niets was teveel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Carvoeiro scoort een 7,9 uit 10, op basis van 291 reviews