vakanties Montecatini Terme

Reviews over Montecatini Terme

Als je van Toscane houd en Italiaans eten.😎

Hendrik Jepma,
    31-10-2018

Met caravan op een plaat (mooi ruim) met privé wc en douche. Ligging camping erg mooi met panorama uitzicht.

Onderaan de camping een zwembad, is prima, maar boven een prachtig zwembad met bar voor drinken en eten.

Goed restaurant en betaalbaar.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ga niet vaak naar de zelfde camping, maar deze is een aanrader, ook omdat het mooi centraal is voor uitstapjes.

Voor ons een aanrader!

Jolanda Bronsgeest,
    27-10-2018

Wij komen al jaren met veel plezier naar deze camping. Wij hebben een mooie ruime plek met privesanitair.

Ik lees met verbazing dan ook sommige reviews, maar ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. Nu moet dat dan wel terecht zijn.

In het hoogseizoen kan het inderdaad erg druk zijn, maar dat is overal zo. De plaatsen op de meeste campings in Italië zijn niet ruim...

Iedereen krijgt bij aankomst een plattegrond, en informatie en tips over de omgeving....het staat er duidelijk beschreven en voor vragen is er een receptioniste die je altijd verder wil informeren.....

In het restaurant kan je erg lekker eten. Prijzen zijn prima, ook de pizza's zijn prima betaalbaar en zeker geen 12 euro, zoals er in een review werd vermeld.

Het is een goed gelegen camping met vriendelijk personeel.

Goed verzorgde hotel met vriendelijk personeel.

R oomen,
    25-10-2018

We waren er 8 dagen. Bed was erg hard via receptie extra dekje en kussen .via touroperator 4 Dagen auto gehuurd wat nodig is als je wat van de omgeving wil zien. Ook goedkoper. Restaurant was erg uitgebreid met vriendelijk personeel. Een aanrader is om een kamer te vragen dichtbij de receptie. Wij moesten elke keer 78 treden lopen naar de kamer. Vooraf je inlezen wat de bezienswaardigheden zijn. Leuke stellen ontmoet.en vragen naar extra lakens. Zijn veels te Klein.

Heerlijk genoten.van heel de omgeving.

Anne van tilborg,
    26-9-2018

Wat een leuke ontvangst en wat een gezellig team.

Heerlijk verblijf gehad met privé sanitair heerlijke plaats en prachtige zwembaden.

Alles erop en aan winkeltje verse broodjes aardige dame, goed restaurant . Tip voor de lieve meisjes van het restaurant laat iets langer de borden op tafel staan je krijg anders het idee dat je al op moet stappen. Chaupo voor heel het team van camping belsito.

een aanrader die niet perse het modernste willen

P.de Pijper,
    18-9-2018

Zeer fijne reis, middenklasse hotel,niet het modernste hotel maar de kamers zijn heel schoon,de bedden zijn zeer goed, eten kan beter. aparte airco per kamer. Heel goede service. personeel zeer vriendelijk. De chauffeur (Fred) was een klasse apart. Wat hij niet weet van de omgeving past op de achterkant van een postzegel en dan blijft er nog plaats over. Dus ook dit feit heeft ervoor gezorgd dat deze reis meer dan geweldig wasecht dr

Montecatini Terme scoort een 7,8 uit 10, op basis van 246 reviews