• Type accommodatie

• Waardering

124 accommodaties in

Montecatini Terme

Reviews over Montecatini Terme

Prachtige omgeving, zeker het oude Montecapini

chris tanghe, 11-11-2017
    Ideale uitvalsbasis om Toscane te ontdekken. Het oude stadsgedeelte is prachtig.

Montecatini is een mooie plaats

Wes en Gerda Moraal, 3-10-2017

Wij komen niet veel in de plaats zelf.

We kunnen daarom niet echt oordelen.

Rustig en voor ieder wat wils

Dilona Somford, 3-9-2017
    Rustig plaatsje, waar niet veel te beleven is.

Prima vakantie

Peter, 3-9-2017
    Montecatini-Terme heeft hele aardige kanten. Het park is schitterend, de oude baden zijn een bezoekje waard en Montecatini Alto (dat bovenop een berg ligt) een must-see. Zeker gaan met de funicolare (kabeltrein). Verder kun je vanuit Montecatini uitstekend met de trein of bus naar andere steden zoals Lucca (halfuur), Florence (uur), Pisa (uurtje) Viareggio (halfuur). Het centrum heeft veel winkels en je vindt hier verschillende restaurants. Een nadeel: de voetpaden zijn niet overal geweldig en een sommige gebouwen zijn verouderd (die worden aangepakt).

Fantastisch...

fam. van Schijndel, 21-8-2017
    Montecatini Terme... een plek die niet meteen bij iedereen tot de verbeelding zal spreken. Ik ken dit plekje uit de verhalen van mijn Italiaanse oma en mijn vader. Ik ben nu zelf 46 jaar oud en vond dat het tijd was om het eens met eigen ogen te bekijken. Het is inderdaad een erg leuk stadje. Mooie hotels worden afgewisseld met leegstaande en vervallen oude panden (erg,erg jammer). Ook prijzen wij de levendigheid van het centrum; op een zomeravond is het goed vertoeven bij La Cascina... mooi designterras in het centrum van Montecatini. Jammer is het feit dat er, daar schrokken wij van, rond een uurtje of 23.00 's avonds wel erg veel jonge meiden zich prostitueren in en rondom Montecatini. Ook Buggiano Castello is erg leuk; vooral restaurant S. Elena... mooi buitenterras met uizicht over de vallei; Montecatini- Terme- Alto en Borgo Buggiano. Toppers; bezoek Pisa, Firenze en het geboortedorpje van mijn oma Pontito ( San Quirico, Stiappa, Castelvecchio)..
Montecatini Terme scoort een 7,7 uit 10, op basis van 241 reviews