Florence

Reviews over Florence

Geweldig

Gre Nijzink,
    26-11-2018

Een niet te grote maar prachtige stad. Met een treintje naar alle bezienswaardigheden. Als je iets meer geeft wachten ze zelfs op je. Zo hoef jezelf niet te klimmen. Veel te zien en fantastisch eten. Hotel Glance in het centrum. Aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018

Meravigliosa

Filippo,
    17-11-2018

Firenze is de mooiste stad die er is. Er is zoveel sfeer, zoveel kunst, zoveel historie. Er zijn zoveel mooie pleinen en er zijn zoveel geweldige restaurants. Bezoek de Duomo, Piazza della Signoria, Piazza della Repubblica, de Ponte Vecchio, Palazzo Pitti, de Santa Croce, Santo Spirito, Piazza Santa Maria Novella... Ik kan nog wel even doorgaan. Vergeet ook niet een bezoekje te brengen aan Fiorentina, de mooiste club uit Italië.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Robert De Abreu,
    21-9-2018

Florence is een uitgelezen bestemming om te genieten van cultuur in combinatie met lekker eten en drinken en wandelen. Tips zijn natuurlijk bekende musea als de Uffizi en de Galleria dell'Academia. Maar ook de minder bekende musea zoals de Ospedale degli Innocenti en het Museo San Marco zijn zeer de moeite waard. Steek ook eens de rivier de Arno over, om lekker door de wijk te struinen. Je vindt er de combinatie van rust en gezellige straatjes. Wandel naar de Piazza Michelangelo, met een prachtig uitzicht over de stad. Halverwege de wandeling kun je linksaf slaan, naar een heerlijke rozentuin. Het is een oase van rust.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Prachtig

Flip,
    9-9-2018

Ik heb hier totaal 5 maanden gewoond. Het is met afstand de mooiste stad waar ik ooit ben geweest, vooral ook als je de minder toeristische plekken leert kennen. Ik raad iedereen aan om deze prachtstad te bezoeken.

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Aanrader

Italytravel,
    18-8-2018

Florence is een prachtstad waar het in elk uithoekje genieten is van de historische bouwwerken. Het is een kunstwerk opzicht en heeft ook heel veel leuke eetgelegenheden. Je kunt er heel goed ronddwalen en genieten van schitterende uitzichten. Een absolute aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2018
Florence scoort een 8,8 uit 10, op basis van 317 reviews