Reviews over Florence

Deborah,
    24-9-2018

Het hotel was zeer goed. Men was op de hoogte van onze aankomst en kamer was snel klaar. De mensen aan de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Mocht je vragen hebben over dingen te doen in de streek of hoe er te geraken dan helpen ze je meteen.

Enig minpuntje beperkt ontbijt

Het was er goed vertoeven.

M.l.h. Smits,
    25-5-2018

Dat het er heel druk kan zijn.

Stadscamping met kleine plaatsen, niet goedkoop.

Peter,
    15-5-2018

Camping op 4 km van het centrum van Florence. Nette ontvangst. Drukke stadscamping, vrij nieuw, prima voor een paar nachten. Op de fiets via het fietspad langs de rivier is het centrum goed bereikbaar. Niet goedkoop, kleine plaatsen. Sanitair nieuw maar slecht schoongemaakt, hele kleine douches. Mooi aangelegd zwembad, gratis goede wifi op de gehele camping. Redelijke camping supermarkt, restaurant erg duur.

Heel veel mobile homes op de camping waar bussen scholieren inzitten. Eind van de middag erg druk. Voor het bezoeken van florence is deze camping een prima uitvalsbasis.

Prima hotel

Fam. Scholtes-Kist,
    10-5-2018

Prima ligging tov het centrum, heel vriendelijk personeel waarvan de eigenaren en hun zoon nederlands praten. In de buurt veel leuke restaurantjes.

Prima stadscamping op fietsafstand van Florance.

Peet,
    8-5-2018

Prima stadscamping om Florance te bezoeken. Vanaf camping is het 5 km fietsen over redelijk vlak pad naar de binnenstad. Alles is nog vrij nieuw, volgens mij is de camping in 2015 open gegaan. Plekken zijn wel krap voor auto met caravan en geen van alle hebben schaduw. Ook niet allemaal even vlak. Je mag plek zelf uitkiezen. Voldoende water, stroom en afvoerpunten. Supermarkt heeft voor een camping een groot assortiment. Groot zwembad op de camping. Ook een groot en gezellig restaurant, al hebben wij daar alleen maar koffie gedronken. Tijdens ons bezoek in de mei vakantie was camping half gevuld. Wij zullen als we Florance nog een keer willen bezoeken deze camping zeker weer nemen.

Florence scoort een 8,7 uit 10, op basis van 315 reviews