Siena

We hebben een aantal aanbieders voor Siena voor je op een rij gezet:

vakanties Siena

We hebben een aantal aanbieders voor Siena voor je op een rij gezet:

Reviews over Siena

Dit is een toffe uitvalbasis +gezellige thuisbasis

pH;mORIAUX,
    19-8-2018

Enkel positieve opmerkingen:

PRIJS / Kwaliteit 10 op 10

Super propere kamers. Verschillende ; al dan niet met Jacuzzi, meerdere bedden duplex enz.

Zwembad (dat in de winter overdekt wordt).

Sauna complex (10€).

Dicht bij talrijke mooie dorpen; en zeer dichtbij Siena ! )

Zeer goede Keuken, en mooi restaurant! ook een dakrestaurant.

Aan het zwembad alles te verkrijgen (bar en ijssalonnentje)

Super vriendelijke en behulpzame receptie en bediening !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooi camping. Helaas zonder warm water.

Bos,
    3-8-2018

Mooie camping en indeling. Ruime plaatsen. Voor deze prijzen zou je echter wel op zijn minst warm water verwachten. Verder Super locatie. Siena is ook een mooie stad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne camping met ruime plaatsen

Anita,
    26-7-2018

Mooie verzorgde camping met een goed restaurant en lekker zwembad. De bus naar Siena vertrekt voor de ingang. Mooie uitvalsbasis om ook de omgeving te bezoeken

Geen ACSI korting!

Gereisd met partner in juni 2018

Perfecte camping voor als je Siena wilt bezoeken

Diane en Jerome,
    3-10-2017

Perfecte camping als je voor een paar dagen Siena wilt bezoeken en op doorreis bent. Met de warme dagen is het goed vertoeven in het zwembad. Sanitair wordt goed schoongehouden. En je kunt er prima eten al is het personeel af en toe wat chaotische. Vanaf de camping kun je perfect met de bus naar hartje Siena en dat is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische camping

Marijke Noten,
    3-9-2017

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, die niets teveel was om ons te helpen toen we autopech hadden. Alle lof!! Ideaal was de bushalte tegenover de camping waarmee je voor €1,20 naar Siena kon komen. Zeer schoon zwembad en sanitair. Restaurant was ook prima, een goede prijs-kwaliteit verhouding. En voor Italiaanse begrippen enorm grote plaatsen. Kleine supermarkt waar je in de ochtend vers brood kon halen. Verder waren de basisbenodigdheden te koop. Voor uitgebreidere boodschappen was de Coop op een kleine km afstand. Kortom: wij komen hier zeker nog een keer terug vanwege de ideale uitvalsbasis om Toscane te bezoeken, de royale plaatsen, het schone sanitair en het vriendelijke, behulpzame personeel!

Gereisd met partner in augustus 2017
Siena scoort een 8,9 uit 10, op basis van 107 reviews