vakanties Cortona

Reviews over Cortona

mooi en rustig gelegen met fantastisch uitzicht

Pieter, Zwolle,
    21-8-2018

Hele Mooie kleinschalige borgo met 2 huizen met in totaal 4 ruime appartementen. Geweldige tuin en fantastisch uitzicht over de zonnebloem velden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super . Erg goed bevallen

Jeroen Molenaar,
    1-6-2018

Super mooi gelegen.

Erg hartelijke mensen.

Mooi verblijf.

Rustige locatie . Centraal gelegen.

Echt een aanrader.

Madelief,
    28-5-2018

Dit is een heerlijke agriturismo. Prachtig gelegen, veel ruimte voor kinderen.

Wij verbleven in de appartementjes, die waren erg ruim, zeer schoon en zeer goed uitgerust qua pannen, servies, bestek, etc. Voor de kinderen een heerlijk speelveld ervoor (tussen de olijfbomen), en een mooie trampoline, peuterzwembad. En een heel mooi groot zwembad. Het geeft een beetje een camping-gevoel (in de positieve zin van het woord). Wij hadden geen super-weer (dat kan in mei), maar hebben er een heerlijke week gehad. Bruno is aardig en behulpzaam. De veel beschreven pizza-avond is ook leuk als de zon niet mee werkt ;-) En uitstapjes zijn er voor het uitkiezen: trasimeno meer, Cortona, Assisi, en nog veel meer.

Paradijselijk plekje in Bella Italia!

Yara,
    14-9-2017

What's not to love? :-) Superruime appartementen, al zijn ze voor Nederlandse begrippen wellicht wat verouderd: alles is schoon en aanwezig! Tel daarbij een prachtig landgoed op waar je naast veel rust, prachtige uitzichten en gezellig gezelschap van medevakantiegangers een scala aan vertier treft: 2 zwembaden (incl. peuterbad) met de beste ligbedden ever, kinderspeelgoed, schommel, een tafeltennistafel, een bbq, een eigen tuintje met zitje... Elke ochtend (m.u.v. de zondag) komt de bakker langs, waarbij je voor een paar euro de lekkerste (verse!) broodjes af kunt nemen. Op dinsdag is er een pizza party voor alle gasten, een absolute aanrader (en een van de hoogtepunten van onze vakantie: Italiaanser wordt het echt niet :-)). Bruno en zijn familie zorgen voor de bodem en de tomatensaus en je neemt zelf je eigen toppings mee. Veel leuke ontbijttentjes (Bar del Riccio, Pasticceria Vanelli), restaurantjes en supermarkten (A&O en de Coop in Camucia) binnen 10 minuten rijden.Als je met kleine kinderen reist zijn de strandjes in Castiglione del Lage (bij het Pescatore Caffe) en Tuoro sul Trasimeno (naast camping Navaccia) aanraders. Je treft hier zandstrandjes aan het Trasimenomeer met een speeltuin, toiletten en een strandtent waar je tegen een prikkie heerlijke cappucino en broodjes kunt krijgen, dus ook prima kunt ontbijten. Bij het Pescatore Caffe kan dit zelfs in een hangmat :-) We hebben echt ontzettend genoten! Bruno & familie, grazi mille!

Again best place ever

HV,
    22-8-2017

Superplek, ruimte in overvloed, goede appartementen, topzwembad, sfeer, gezelschap, voor kids ideAl, pizzaparty, bbq, en bruno... a true friend!

Cortona scoort een 8,6 uit 10, op basis van 65 reviews