Sorteren

vakanties Cortona

Reviews over Cortona

Zeker voor herhaling , top streek!!👍🏻

Landuyt
    16-12-2017

Fly& drive Toscane: aankomst in piza , auto verhuur op de luchthaven super goed geregeld, allemaal jonge auto's (8000km)!

Iets minder, rij gedrag italiaan , korte invoegstroken .

Voor de rest van agritoerimo tot 4 sterren hotel zijn allemaal goed! De eerste is met name bijna op iedere straat hoek te vinden .

Mooi landschappen zoals in de boekjes, met nog vele mooiere steden in de buurt!

Afgelegde km terplaatse 1100km , dus zeker de moeite waard! Ga zeker eens Cortana bezoeken een kleiner dorp maar zeker de moeite!

Prachtig, stil, authentiek, artistiek

Inez Schotanus
    30-7-2017

Mooi oud stadje op de berg nabij Terontola (aan de spoorlijn Florence - Rome), waar vandaan je met de bus naar Cortona kunt reizen. Veel klimmen, veel oude kerken en huizen in natuursteen, veel kunstenaars en kleine galerietjes, 2400 jaar oud stadje. Prachtig!

Mooi uitzicht

Henk-Jan Berkhoff
    12-7-2015

Mooi uitzicht op de omgeving en het Trasimeno meer. Vele dagtrips vanuit Cortona mogelijk. Op het plein een vendelzwaai optreden meegemaakt. Verder gezellig en lekker gegeten.

heerlijk stadje

lia
    23-6-2015

leuk voor een terrasje, etentje, museumbezoek, zomaar wandelen van de ene stadspoort naar de andere door de schuin oplopende straatjes.

Prachtig!

Thomas
    15-6-2015

Prachtig mooi stadje

Leuk om na een dag van strekverkenning hier te kunnen afsluiten.

Zeer gezellig stadje!

Cortona scoort een 9 uit 10, op basis van 64 reviews