Viareggio

We hebben een aantal aanbieders voor Viareggio voor je op een rij gezet:

vakanties Viareggio

We hebben een aantal aanbieders voor Viareggio voor je op een rij gezet:

Reviews over Viareggio

Goed te doen, levendige camping

René,
    16-8-2018

We zijn hier 1 week geweest tot 16/8. Camping met veel kleine plekken. Te klein voor caravan langer dan 4.5mtr opbouw. Er zijn een paar grote plekken. In hoogseizoen rumoerig, wel gemoedelijk. Langs de achterkant vd camping loopt een lawaaiige weg, langs een zijkant zijn de toiletten vd camping ernaast, ook snachts lawaai. Eerste 11 (van 17) gangpaden zijn voor vaste plekken vd Italianen. Deze caravans zijn overkapt met frame en zeil. Lijkt op vluchtelingen kamp. Geen moment onprettig gevoeld hierdoor, de Italianen zijn druk en best vriendelijk.

Camping ligt op 1 km van strand. Er is een pendelbus. Dicht bij Pisa en Lucca. Er zijn winkeltjes en afhaal eten. Toiletten zijn ondanks intensief gebruik behoorlijk schoon. Boven verwachting.

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuk voor een keertje

Esther,
    15-8-2018

Camping is qua ligging niet ideaal met kleine kinderen, te ver van het strand en n dorpje. Ok er rijdt wel n pendelbusje van de camping. Sanitair wat verouderd met douchemuntjes maar soms toch koud water. S Avonds langs de weg vd camping (overigens 3 campings naast elkaar) in de bossen gebeuren er dingen die je liever niet wil dat je kids meekrijgen en wat schreeuwerige harde animatie van de campings. Camping was wel verzorgd, winkeltje, lekker eten te krijgen etc.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeer goed verblijf op enkele dingen na..

Peter,
    7-8-2018

Wij gaan al jaren naar campings maar hebben nog nooit voor een ligstoel rond het zwembad moeten betalen, dit vond ik er echt over (en die contstante controle of je wel betaald hebt voor die stoel).

Het huisje was wel super in orde, al bij al wel super goede vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige goedkope camping

Judith,
    29-7-2018

Gezellige goedkope camping. Wij hadden een bungalow voor 6 pers. dus voor ons groot genoeg. De WiFi werkte bijna niet, jammer. Het restaurant was redelijk maar mijn partner had zijn gerecht al op en ik moest nog beginnen. De bus naar het strand was echt nodig en rijdt ook extra met drukte. Een heerlijke vakantie gehad maar stadje en restaurants hadden dichterbij moeten liggen.

Gereisd met partner in juli 2018

Een aanrader

Inge,
    23-6-2018

Leuke camping, prima uitvalbasis om Toscane te ontdekken en op loopafstand van het strand en de boulevard (met kinderen wel wat ver weg). Genoeg voorzieningen, zoals zwembad, restaurant, fietsverhuur, winkel, kiosk.

Gereisd met vrienden in september 2016
Viareggio scoort een 5,2 uit 10, op basis van 191 reviews