• Type accommodatie

Reviews over Trapani

Komen zeker terg

Anita
    18-7-2018

Leuke stad, mooie uitvalsbasis naar eilanden of andere plaatsen in de buurt. Lieve mensen. Mooi oud gedeelte en veel winkels in het nieuwe gedeelte. Als je het wilt zien, dan genoeg te beleven.

Nice little town for a short break

Ivonne Martens
    5-8-2017

Old citycenter wit good choice of quality restaurants and (wine)bars.

Is also not expensive! Coffee 1.50 incl. Breakbeats 6.00 per person.

Take the boat to Fagliani island and rent a

Bike. Or take the funivia to Erice up on the hill.

You have a spectacular view on the landscape Below !

Or go to the nearest bracht, Paradiso😎

veel rotzooi en vuil op straat. Stinkende troep

Tina.nguyen70@hotmail.com
    18-6-2017

Eerste keer in Trapani, prachtige stad, oud, nieuw, haven, gezellig druk, mensen zijn aardig.

Het eten is niet echt mijn cup of tea, ik ben meer Portugal en Kroatië / of Spaans voedsel gewend.

Mijnsinziens vind ik de troep hier in Trapani absoluut niet lekker.

Gelukkig is er iedere dag vismarkt, seafood daar is fenomenaal vers, gamba's/ inktvis in accommodatie zelf koken, dat is pas overheerlijk.

De stad zelf is verschrikkelijk tot triest toe, echt vies.

Zee vanuit mijn appartement is prachtig, kom je dichter bij, overal rotzooi, troep. Gewoon afval van de mensen.

Echt jammer.

Sicilië is ok, af en toe een bezoekje brengen, maar ik neem mijn hart weer mee.

Leuke vakantie, maar dat is ook alles meegezegd.

Trapani, bella città

Ingrid
    5-11-2016

Trapani is de moeite waard om te bezoeken, prachtige gebouwen, mooi en gezellig winkelcentrum met veel terrasjes, een sfeervolle vismarkt en de Siciliaanse keuken is "delizioso" en om zeker te doen is met de kabelbaan vanuit Trapani naar het bergdorp Erice.

Leuk havenstadje, praktisch gelegen uitvalsbasis!

Jasper
    30-6-2015

Leuk stadje waar veel te zien is en ook in de buurt veel dingen te zien en te doen! In de 3 hoofdstraatjes kan je gezellig lopen, eten en drinken. Probeer Granita, Cannoli en een Brioche con Gelato!

In de buurt moet je zeker met de kabelbaan naar Erice! Verder is er de wijnstad Marsala, mooi strand in San Vito lo Capo en natuur in Riserva Naturale Dello Zingaro. Huur hiervoor bijvoorbeeld een scooter en rij er heen!

Trapani scoort een 7,6 uit 10, op basis van 47 reviews