• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

35 accommodaties in

Letojanni (bij Taormina)

Reviews over Letojanni (bij Taormina)

Gezellige vakantieplaats

Angela, 6-9-2017

Misschien hebben wij het verkeerd gezien, maar naar ons idee waren er geen tot zeer weinig cafeetjes.

Dat werd goed gemaakt door de prachtige restaurantjes aan het strand.

Wat later eten, lekker drankje erbij en de avond is gezellig doorgebracht.

Ondanks de kiezels op het strand, geef ik het een tien. Het water was zo schoon en helder. Maar de laatste dag waaide het waardoor het water wat troebeler was en er ook kwallen waren. Ik weet niet of dat vaker voorkomt.

De zes voor de natuur is gegokt. Door het hete weer hebben we geen wandelingen in de natuur gemaakt. Daar kunnen we dus niet over oordelen.

De sfeer en het plaatsje zijn gewoon goed. Er word in de avonden ook van alles georganiseerd waardoor je altijd wel iets kan beleven als je wilt.

Als je er zonder auto bent, kun je gebruik maken van de trein, bus en hop on, hop of bus om iets meer van de omgeving te zien.

Mooie badplaats

Koopman, 6-7-2016

Leuke terrassen op het plein voor de kerk.

Leuke winkeltjes o.a. fruit, markt.

Lange boulevard met mooie stranden

Gezellig en rustig stadje

Henk, 15-7-2015

Letojanni is een klein stadje met alles erop en eraan, maar dan in het klein. En daardoor echt Italiaans gebleven. Vlakbij ligt Taormina: Heel toeristisch en druk. En dan ben je gewoon blij terug te zijn in het gezellige Letojanni.

Het is niet geschikt voor jeugd of mensen die vertier zoeken.

En als je er bent, ga dan eten bij "Victor" en/of "Carpe Diem".

Fijne plek!

Mandy & Alex, 25-6-2015

Letojanni is in het laagseizoen een fijne plek om even tot rust te komen. Vrijwel iedereen spreekt hier Engels. Aan de boulevard zijn er verschillende restaurantjes die allemaal erg betaalbaar zijn! Wil je een culinair hoogstandje, ga dan naar visrestaurant Nino (naast beach-restaurant Da Peppe). Let op, prijzen zijn hier wat hoger!

Soms zijn er kwallen in het water, dit wordt aangegeven met rode of witte vlag. Velen maken zich er druk om, maar kom op... je kan moeilijk de zee leeg gaan scheppen omdat wij mensen zo nodig hun leefwereld willen betreden voor ons eigen vermaak.

Lekker eten

Conny, 14-5-2015
    Kleine plaats, leuke terrassen aan zee, in voorseizoen niet te toeristisch.
Letojanni (bij Taormina) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 75 reviews