Sorteren

vakanties Letojanni (bij Taormina)

Reviews over Letojanni (bij Taormina)

Het Italiaanse leven!

vandenbosch
    24-9-2018

Een leuk dorp waar het echte Italiaanse leven z'n gewone gang gaat. De groenteman, visboer enz. komt nog langs in de smalle straatjes verder diverse kleine supermarktjes voor de dagelijkse boodschappen. Er zijn genoeg restaurantjes van heel goedkoop tot wat duurder en natuurlijk vele ijssalons! Er is een breed kiezelstrand met diverse barretjes met strandstoel verhuur maar ook brede vrije stukken. Met de bus/trein(goedkoop)kun je alle kanten op. Met een huurauto het achterland in en natuurlijk naar de Etna is goed te doen. Geen massa toerisme maar voor mensen die zelf hun dag indelen zeer geschikt. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

Super

Y
    19-2-2018

Leuk plaatsje, niet heel groot maar Taormina goed bereikbaar per bus. Mooi appartement bijna aan zee

Gezellige vakantieplaats

Angela
    6-9-2017

Misschien hebben wij het verkeerd gezien, maar naar ons idee waren er geen tot zeer weinig cafeetjes.

Dat werd goed gemaakt door de prachtige restaurantjes aan het strand.

Wat later eten, lekker drankje erbij en de avond is gezellig doorgebracht.

Ondanks de kiezels op het strand, geef ik het een tien. Het water was zo schoon en helder. Maar de laatste dag waaide het waardoor het water wat troebeler was en er ook kwallen waren. Ik weet niet of dat vaker voorkomt.

De zes voor de natuur is gegokt. Door het hete weer hebben we geen wandelingen in de natuur gemaakt. Daar kunnen we dus niet over oordelen.

De sfeer en het plaatsje zijn gewoon goed. Er word in de avonden ook van alles georganiseerd waardoor je altijd wel iets kan beleven als je wilt.

Als je er zonder auto bent, kun je gebruik maken van de trein, bus en hop on, hop of bus om iets meer van de omgeving te zien.

Mooie badplaats

Koopman
    6-7-2016

Leuke terrassen op het plein voor de kerk.

Leuke winkeltjes o.a. fruit, markt.

Lange boulevard met mooie stranden

Gezellig en rustig stadje

Henk
    15-7-2015

Letojanni is een klein stadje met alles erop en eraan, maar dan in het klein. En daardoor echt Italiaans gebleven. Vlakbij ligt Taormina: Heel toeristisch en druk. En dan ben je gewoon blij terug te zijn in het gezellige Letojanni.

Het is niet geschikt voor jeugd of mensen die vertier zoeken.

En als je er bent, ga dan eten bij "Victor" en/of "Carpe Diem".

Letojanni (bij Taormina) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 77 reviews