Palermo

Reviews over Palermo

Chaotische, levendige stad

Bella
    29-10-2015

Palermo heeft twee gezichten. Aan de ene kant zijn er veel monumenten en er zijn prachtige hoekjes te vinden. De kleurrijke markten zijn echt authentiek en levendig. Aan de andere kant is de stad lawaaierig en chaotisch door het drukke verkeer en zijn er ook erg armoedige en lelijke straatjes vol afval.

Gereisd Met partner in Fri Oct 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke stad maar wel met twee gezichten.

Jacki
    28-9-2015

Palermo is een stad met twee gezichten: mooie gebouwen en leuke straatjes, maar ook veel vervallen delen. Het was ook lang zoeken naar een leuk betaalbaar restaurant, maar gelukkig vonden we wel twee leuke alternatieve kroegen.

Gereisd Met partner in april 2015

Geweldige stad

Esther
    15-9-2015

Mijn zus en ik hebben een heerlijke vakantieweek in Palermo gehad. We verbleven midden in de oude stad in een appartement met een prachtig groot dakterras waar we een geweldig uitzicht hadden. Heerlijk rondgeslenterd door de stad en prachtige bezienswaardigheden, gezellige pleinen, terrassen en markten gezien en heerlijk gegeten bij diverse restaurants. Er is genoeg te zien en te beleven in deze mooie stad.

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

V. Haagen
    21-6-2015

Je kunt het beste met een stadsbus naar het centrum rijden. Kost bijna niets en is handiger. Je komt die stad bijna niet in met een auto en een parkeerplaats is moeilijk te vinden. De Sicilianen rijden als gekken. Wij vonden het een vieze, drukke, herrie stad. Best wel mooie dingen te zien, maar qua sfeer vonden we het niet prettig.

Gereisd Met partner in juni 2015

wat een mooie "vieze" stad!

wdezanger
    24-9-2014

Een groot openluchtmuseum, maar............wat een vuil overal. We reden bij Palermo een berg op, door een stuk bos. Het was een hele grote vuilnisbelt. Dat er geen vuilnisbakken staan op bijv. de parkeerplaatsen, wordt gebruikt als excuus om alles zo maar neer te gooien. Wat jammer van een prachtige stad!

Gereisd Met partner in augustus 2014
Palermo scoort een 4,7 uit 10, op basis van 125 reviews