• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Catania

Warm en rommelig

Marijke, 11-1-2018
    Je kunt hier lekker over de boulevard fietsen. Het strand was niet heel bijzonder. Goed winkelcentrum. Erg vriendelijke mensen.

Het echte leven

Kenneth en Viktor, 25-5-2017
    Catania ontdekt in Maart 2017. Een actie van winkelketen en wij besloten mee te doen. Gevlogen vanaf Eindhoven en de aankomst was warm. Van de buschauffeur tot de late ontvangst in ons gehuurde appartement. Iedereen was warm en wenste ons welkom in Catania. De volgende dag de straat op en tourburo's bezocht en geen opdringerige verkooppraatjes. Op ons gemak uitgekomen in Etna. Door alle warme ontmoetingen en de spontane jas uitleen van de plaatselijke VVV meegegaan en een en al liefde en menselijkheid. Wij hadden ook geen mobiel hij ons en het viel op dat de mensen in de bus ook niet met hun mobiel verstrengeld waren. Wij waren een weekje en ook Palermo aangedaan en 2 nachten doorgebracht. Ook in Palermo hele warme mensen ontmoet. Wij voelden ons thuis. Pasta Norma is mijn nieuwste ontdekking. Het Oosten van Sicilie nog te ontdekken en September gaan wij voor 9 dagen. Ons nieuwe thuis ontdekt en 'n dat is Sicilie.

interessante stad om te zijn

esther, 12-12-2016
    interessante gezellige stad om te zijn. Veel mooie kerken, paleizen, historische gebouwen, mooi park, grote winkelstraat met moderne winkels, leuke kleine straatjes met marktjes en restaurantjes. En dat alles lopend te doen. Helaas is de haven een echte industriële haven, dus niet met een gezellige boulevard, terrasjes etc. Wel liggen er op 5 minuten van het centrum al mooie witte zandstranden. Helaas half/eind september zijn alle strandtenten dicht dus geen bedje huren of iets eten, alles zelf meenemen. Wel lekker helder zeewater. Uitzicht over de stad met daarachter (bij helder weer) de vulkaan de Etna. Mooi achterland.

goed begin of eindpunt van je vakantie

mikkie, 16-9-2016
    catania,deden wij aan als laatste stop voordat we terug naar huis gingen.aardige stad.historische stad is leuk en beloopbaar.en vanaf catania heb je natuurlijk de etna,aanrader!!

Sicilia Sicilia Sicilia

J4r, 2-7-2016
    Mijn favoriete stad op het geweldige eiland Sicilie. Ook in de winter is het hier zeer aangenaam.
Catania scoort een 8 uit 10, op basis van 62 reviews