Reviews over Cefalu

Heerlijk!

Gerry,
    7-10-2018

Heel goed was de hygiene, iedere dag werd er schoongemaakt door Jana en haar collega's, geweldig! Het is een kleinschalig park, met een heerlijk huis en een geweldige buitenkeuken in een rustige omgeving.

De inrichting van het huis is gedateerd, maar in feite ben je met het geweldige zonnige weer toch buiten!

Geweldig

Caroline,
    16-9-2018

Wat een fantastisch paradijs! Eigenlijk wil ik hier niemand over vertellen, maar dat verdienen Yvonne en Guiseppe wel. Zij hebben er mede voor gezorgd dat wij een geweldige tijd hebben gehad. Mooie huisjes, ruim en schoon! Wijn en fruit toen we aankwamen. Het zwembad was zo fijn dat we niet naar het strand zijn geweest. Onze zoon heeft zich geweldig vermaakt omdat er veel Nederlandse kindjes waren om te spelen. Wij gaan hier terug! En het heeft jaren geduurd voordat ik dat weer eens kon zeggen!

Sonja Koops,
    13-9-2018

Als je naar Sicilië gaat is dit de ideale plek. Een prachtig appartement, mooi ingericht, schoon en een geweldig uitzicht op de zee, het stadje Cefalu en de bergen. Top locatie. Cefalu is een mooi en gezellig stadje. De eigenaresse Marjolein is behulpzaam en heel gastvrij.

Hele fijne vakantie gehad!

Denise Van den braak,
    8-9-2018

11 dagen verbleven in deze leuke studio. We werden heel vriendelijk ontvangen door Marjolein. De studio die we hadden geboekt was ruim en erg netjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Als je vragen hebt, hoef je je ze maar te stellen en je krijgt volop informatie. Het is een steile weg naar boven maar na een aantal keer gereden te hebben, went het snel. Een fijn zwembad met een prachtig uitzicht. cefalu zelf is een leuk stadje om te bezichtigen en je kunt er heerlijk eten en drinken.

Heerlijk

Claudia Van Oeffel,
    4-9-2018

Gastvrij. Kleinschalig dus persoonlijk. Er wordt veel voor je geregeld. Schoon en netjes. Supermooi park. Auto is wel nodig om ergens te komen.

Cefalu scoort een 8,6 uit 10, op basis van 181 reviews