• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Cefalu

Geweldig

Boll, 13-1-2018
    Prachtige omgeving gezellig stadje veel te doen heerlijk eten

Mooi stadje, prachtige kathedraal, toeristisch

Kees Bakker, 4-10-2017
    Van oorsprong prachtig stadje met mooie nauwe straatjes in het historische deel. Wel toeristisch, maar goed te hebben. Kathedraal is indrukwekkend. Achterland - de bergen van Madonie, is prachtig en indrukwekkend. Hier vindt je authentieke stadjes als Isnello en Gratteri. Of Castelbuono: iets toeristischer maar prachtig mooi. Huur een auto'tje, neem de tijd en rijdt er over bochtige weggetjes rustig heen.

Mooi dorp, erg druk slecht parkeren.

marjolein_simonse, 16-7-2017

Het stadje is mooi en dan vooral de oude stad. Parkeren is een ander verhaal, erg weinig plek.

Het strand is weliswaar mooi maar heel druk en men ligt mannetje aan mannetje.

Er is 1 supermarkt alwaar het een complete hysterie is aangezien deze niet toegerust is op een enorme mensen massa.

Het is vermakelijk te zien hoe men daar á la jaren 50 de boodschappen met behulp van leesbril scant. En niemand spreekt Engels of wat dan ook..

Wij hebben genoten van de omgeving , een mooi strand en weinig drukte is op 10 km rijden en is bij afslag Cota Verde.

Daar hebben wij het heerlijk gehad tot op de laatste dag toen ik mijn voet op 2 plaatsen brak tijdens een valpartij in de ontstuimige zee..

Voor mij de beste bestemming,12 jaar naeen

Tack Romain, 20-2-2017
    mooie omgeving ,goedkoop en autentiek

mooie plaats

isabelle83, 20-9-2016

leuk stadje waar wij voor 4 dagen een hotel hadden.

Wij waren er na 4 dagen echt wel uitgekeken(het hotel hadden we wel een hele week kunnen zitten) maar wij zijn ook geen strandmensen dus dan is het weer tijd om verder te gaan.

Cefalu scoort een 8,4 uit 10, op basis van 176 reviews