Sorteren

Reviews over Taormina

Heerlijk!

Erna
    17-10-2018

Iets verouderd hotel maar heel schoon, fijne bedden, vriendelijk personeel!

Ontbijt is redelijk. Het hotel staat op een mooie plek dicht bij zee en de kabelbaan naar Taormina.

Jammer dat je voor het zwembad naar zusterhotel moet .

Hotel is zeker een aanrader!

Wij hebben 2x warme maaltijd genuttigd en zeker de moeite waard.

ga zeker terug als ik nog eens op Sicilië kom

Jan van Noort
    13-10-2018

Prachtige locatie, mooi gebouw, héél aardige eigenaren, prima ontbijt, maar handig te weten, niet per auto bereikbaar.

Yolande
    11-9-2018

Eigenaren van Casa Turchetti zijn zeer gastvrij. Prachtige kamer, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, uitstekend ontbijt ( met o.a.heerlijke zelfgemaakte taarten van eigenaresse Fransesca )geserveerd op n mooi dakterras met prachtig uitzicht op o.a. de Etna. Ligging middenin t centrum (helaas kun je de auto niet voor de deur kwijt) Deze kun je elders in de stad in parkeergarage Catania parkeren.Van daaruit is t kort lopen naar casa Turchetti.

Heerlijke vakantie!

Jantine Boonstra
    29-8-2018

Het appartement ligt tussen de stad Taormina en het strand Isola Bella. Hierdoor moet je sowieso altijd met een trap. De trappen waren met het warme weer soms zwaar te beklimmen (naar Isola Bella 263 treden en naar Taormina stad 299 treden), dit had ik erg onderschat. Wij kwamen er al snel achter dat het slim was om naar beneden te gaan en daar de kabelbaan omhoog te nemen naar Taormina stad en vervolgens 's avonds weer terug te gaan naar het appartement met de trap naar beneden. Dit was een hele uitkomst!

Het appartement zelf was erg netjes! Wij hadden een ruim terras en daarbij nog een soort dakterras (gedeeld met de buren). Eens per week werd er schoon gemaakt, het is slim om een extra handdoek mee te nemen omdat deze niet worden verschoont wanneer je een week/acht dagen verblijft.

Het uitzicht vanuit ons appartement was echt fenomenaal! Wij hebben absoluut genoten van onze vakantie in Taormina.

Zeker aan te raden!

Een fantastisch, rustgevend en mooie vakantie.

Rob Tielman
    23-8-2018

Het was een super verblijf. Erg mooie locatie. Trappertje af en je staat midden in de Kalverstraat van Toarmina. Lekker kleinschalig, maar 6 kamers, dus veel aandacht voor alles. We zijn er goed verzorgd door Francesca en haar man. We gaan absoluut nog een keer.

Taormina scoort een 8,5 uit 10, op basis van 224 reviews