We hebben een aantal aanbieders voor Zanzibar voor je op een rij gezet:

vakanties Zanzibar

We hebben een aantal aanbieders voor Zanzibar voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zanzibar

Zanzibar zeker nog een keer! resort denk ik niet

Rian Verkoeijen,
    11-3-2019

Allereerst weet dat het Afrika is, verwacht geen overdreven luxe zoals wij hier in NL gewend zijn.

Het Resort is mooi, goed onderhouden en gezellig klein. Waardoor contact met andere snel gemaakt is. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

De zee is idd regelmatig ver weg maar bij de receptie ligt een eb en vloed lijst. Wij hebben dit niet als onprettig ervaren. Neem echt waterschoentjes mee! Het eten all in clusive concept viel tegen. Eten is niet veel afwisselen en tussen de 3 normale maaltijden kan je nauwelijks tot niks wat halen. 1 tip die je echt van me moet aannemen en je veel geld scheelt is deze: op het strand lopen beach boys. Een verzorgt excursies geheel op maat naar jou wensen en die zijn fantastisch verzorgt. Je betaald bij hem +/- 40 dollar pp. Terwijl je bij het hotel 80 tot 125 dollar pp vragen! Wij zijn 3x met hem mee geweest met een paar andere en t was top.Verder echt top hier

Gereisd met partner in maart 2019

Mooi resort,zeer vriendelijk personeel,luxe

Kris Lulofs,
    4-3-2019

Wij verbleven 14 nachten op dit resort.Met twee zwembaden 1 restaurant ook 1 bar en een apart strandje met bar en mogelijkheid iets te eten.Ook kan je op de pier een drankje krijgen van 17.00 tot 19.00 uur.Hele vriendelijke medewerkers.Vooral aan de hoofdbar een aantal toppers.Zeker vriendelijk na het krijgen van regelmatig een dollar.Dat is hier ook wel besteed.Zelfs als ik Bloody Mary bestelde en er geen tomatensap is maken ze dat van verse tomaten voor een paar extra dollars,Met een taxi geregeld via een site in Nederland in 2 dagen heel Zanzibar gezien,Dat wil zeggen zowel Oost West Zuid en Noord.En dan begrijp je waarom fooi zo belangrijk voor deze mensen is.Persoonlijk vind ik dit resort niet geschikt voor kinderen.Dus denk ik dat als het adults only gemaakt zou worden het meer mensen zal aantrekken.Wat ik wel jammer vind is dat je niet bij meerdere restaurants kan eten.Aanrader!

Stephan,
    28-2-2019

Dit resort geboekt met niet al te hoge verwachtingen...

Maar bleek echt een top resort! Prachtige locatie, lekker rustig, zeer netjes en schoon, zeer vriendelijk persooneel en ruime kamers.

Het eten was niet heel veel keuze, maar wat er lag was wel goed!

Het animatie team organiseert ook erg leuke dingen en uitstapjes.

Ook hebben wij een paar excursies geboekt bij het resort zelf( niet via touroperator). Dit was echt prima geregeld en scheelde 50 euro.

Prima hotel

C.J. Meesters,
    21-2-2019

Eerste keer dat wij op Zanzibar waren, zeer goed hotel, juiste service en vriendelijkheid van al het personeel. Je voelt je hier echt thuis. Er wordt even een praatje gemaakt en interesse getoond voor de , hoe is/was je dag. Verder zijn er uitstekende restaurants aanwezig. Buffet is gevarieerd en goed verzorgd . Verschillende mooie thema avonden, op strand rondom het zwembad wat een service allemaal. De kamers zijn toppie, wordt iedere dag goed voorzien van nieuwe handdoeken en drankjes in de koelkast. Iedere avond wordt het klamboe gesloten om het hemelbed. en er liggen bloemen of blaadjes op het bed. Soms ook een mooi figuurtje gemaakt van een handdoek (zwaantje) De 55 treden om beneden te komen viel best mee voor ons, gaf de juiste beweging voor je lichaam.

Alleen 1 klein minpuntje, er mag overal gerookt worden buiten, bij het zwembad, barretje , buiten restaurant ontbijt/lunch/diner

De luchthaven mag wel wat gemoderniseerd word

The Hotel Management, Front Office , 24-2-2019

Dear C.J. Meesters,

thank you very much for the kind review.

We are more than happy that you enjoyed your stay with us and you were satisfied by our service.

We are looking forward to welcome you again soon.

Best regards

The Hotel Management

Rikie Dijkman,
    21-2-2019

Een prachtig resort een fijne vakantie gehad goed uitgerust bediening en housekeeping een dikke compliment echt toppers ook voor de koks 1 minpunt alles is all inclusieve maar voor het water moet je betalen heb dit nog nooit meegemaakt in welke resorts ook maar verders een Vette aanbeveling echt grandioos

Gereisd alleenreizend in februari 2019