vakanties Zanzibar

Reviews over accommodaties in Zanzibar

Een paradijselijke vakantie met aardige mensen

Gerard,
    4-12-2018

Een gezellig resort met prima service. Personeel is uiterst vriendelijk. Zanzibar is een pareltje in de Indische oceaan met mooie stranden en een geheel andere cultuur.

Zeer de moeite waard.

netjes hotel met supervriendelijk personeel

Dirk,
    4-12-2018

Een iets ouder maar zeer goed onderhouden hotel met ruime kamers. Zalig strand en fijn zwembad. Het eten was goed, voldoende keuze, zeker met de andere restaurantjes erbij. De thema-avonden zijn ook een pluspunt. De dranken waren jammer genoeg meestal niet voldoende gekoeld. Maar wat vooral bijblijft is de vriendelijkheid, de lach van eenieder die daar werkt.

Genoten

Simone,
    29-11-2018

Super verblijf! De mensen zijn er oprecht super aardig en enthousiast. Er was genoeg entertainment, we hebben ons goed vermaakt. Ook kun je makkelijk met een pendelbusje naar een ander strandje. Het eten viel ons een beetje tegen, omdat we er weinig lustte. Verder echt een prima verblijf gehad en erg genoten! Wij hebben heimwee!!

Heeerlijk!

Lisa,
    28-11-2018

Dit is paradijs! Wil je rust en genieten van het weer en de omgeving dan moet je hier zijn! Wij hebben genoten in rust! Wil je je wat meer drukte dan zou ik iets anders uitzoeken! Dit eiland is rust en relaxen! De mensen zijn allemaal vriendelijk en doen er alles aan om je een top vakantie te bezorgen! Het eten was wat minder, maar als je geen moeilijke eter bent dan is het prima! Er is elke dag wel plek aan het zwembad en aan het strand, want het is een kleinschalig hotel! Optimaal genieten dus!

een aanrader

Sjoerd Hiemstra,
    26-11-2018

prachtige plek,schitterend weer, aardige mensen en een schoon appartement met prima bedden.

Een aanrader, op dit moment bezig met nieuw zwembad en restaurant