We hebben een aantal aanbieders voor Kiwengwa voor je op een rij gezet:

Min. temp. (℃)24°24°25°25°23°23°22°22°22°22°23°24°
Dagen regen65121713656571211

Reviews over Kiwengwa

• 7Hollandia!31-10-2017

Het strand is ongelooflijk prachtig

Het strand is een plaatje. Verder hebben wij weinig in het dorp te zoeken gehad. Wij zaten in een hotel wat een dorp op zich was dus hebben ons bij het hotel heerlijk vermaakt.

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Kroon12-04-2016

Op het resort prachtig, er buiten heel armoedig.

Het resort is prachtig en achter gesloten deuren laat je de wereld even helemaal achter je. Wij wilden ook graag iets zien van het eiland. Dat heeft ons niet onberoerd gelaten. De mensen leven met de dag en hoewel dat een positieve levenshouding is, hebben zij ook geen andere keuze. Ze hebben niet altijd eten, niet altijd geld, geen werk, geen huis, etc. Neem zeker iets mee voor de schooltjes daar of koop ter plekke schriftjes, potloden, pennen, gummen.

• 8Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met partner in april 2016

• 9C. van Duijvenboden11-04-2016

Mooie plek voor een rustige vakantie

Mooi uitgestrekt strand met prachtige heldere zee in blauwe en groene kleuren. De zee trekt zich bij eb heel ver terug, waarbij het water ondiep wordt en de "tuintjes" zichtbaar worden waar de lokale bevolking zeekraal teelt. Voor activiteiten kunnen diverse excursies worden geboekt naar veel verschillende bestemmingen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in maart 2016

• 10nelly08-02-2015

Mooie plek

Buiten het hotel was er weinig. Je zat overal erg ver vanaf.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Annick30-12-2014

Prachtig!

Zanzibar is een arm land, maar rijk aan cultuur! De mensen leven hier echt van de natuur! Hun troef zijn de lekkere soorten fruit die ze er hebben en de verschillende kruiden! De stranden en de zee zijn fenomenaal mooi! Eb en vloed is ook enorm groot, bij eb kan je lekker wandelen tot aan het rif! De mensen proberen wel telkens te verkopen aan je in hen winkeltje, ze hebben echt niets, boek je excursies bij de beachboys, iedereen kent iedereen! En de prijzen liggen een stuk lager en het is betrouwbaar! Doe zeker een spice tour, leuk en interessant en ook stone town is de moeite waard, daar keer je echt 100 jaar terug! Verder een top locatie om te genieten van zon, zee, strand! Echt relaxen en rusten! Mensen verwachten er wel vlug een fooi, maar met 1 a 2 dollar maak je ze al blij, is voor hen al veel geld! Taxis zijn er wel duur! Verder echte aanrader, wij komen zeker nog terug! Zorg voor goed fotomateriaal, want je foto's zijn net zoals je ziet in de boekjes!

• 9Sfeer in stad
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8freddy17-12-2014

mooi

Een plaats waar de mensen met bijna niets een vriendelijk woord en glimlach hebben( dat je bij ons niet ziet )

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in december 2014

• 9Annemieke02-12-2014

Prachtig strand !!

Prachtige plaats ! Prachtig strand, jammer dat er veel masai heel de dag voor het resort staan!

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2014

• 9rosa0925-09-2014

Prachtig eiland.

Zanzibar heeft alles te bieden; zon, strand, rust, cultuur, natuur, sport en avontuur. Het is minder geschikt voor kleine kinderen.

De mensen zijn erg vriendelijk maar het is niet verstandig om 's avonds alleen op pad te gaan.

• 9Zorg voor natuur
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2014

• 10Dmeeder2322-07-2014

mooie plek

Mooie rustige plek aan de oostkust

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2014

• 10freix03-12-2013

Zilverwitte stranden en azuurblauwe zee

Weinig van Kiwengwa zelf gezien helaas...

Gereisd met partner in mei 2013

Kiwengwa scoort een 8,2 uit 10, op basis van 46 reviews