• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Kiwengwa

Het strand is ongelooflijk prachtig

Hollandia!, 31-10-2017
    Het strand is een plaatje. Verder hebben wij weinig in het dorp te zoeken gehad. Wij zaten in een hotel wat een dorp op zich was dus hebben ons bij het hotel heerlijk vermaakt.

Op het resort prachtig, er buiten heel armoedig.

Kroon, 12-4-2016
    Het resort is prachtig en achter gesloten deuren laat je de wereld even helemaal achter je. Wij wilden ook graag iets zien van het eiland. Dat heeft ons niet onberoerd gelaten. De mensen leven met de dag en hoewel dat een positieve levenshouding is, hebben zij ook geen andere keuze. Ze hebben niet altijd eten, niet altijd geld, geen werk, geen huis, etc. Neem zeker iets mee voor de schooltjes daar of koop ter plekke schriftjes, potloden, pennen, gummen.

Mooie plek voor een rustige vakantie

C. van Duijvenboden, 11-4-2016
    Mooi uitgestrekt strand met prachtige heldere zee in blauwe en groene kleuren. De zee trekt zich bij eb heel ver terug, waarbij het water ondiep wordt en de "tuintjes" zichtbaar worden waar de lokale bevolking zeekraal teelt. Voor activiteiten kunnen diverse excursies worden geboekt naar veel verschillende bestemmingen.

Mooie plek

nelly, 8-2-2015
    Buiten het hotel was er weinig. Je zat overal erg ver vanaf.

Prachtig!

Annick, 30-12-2014
    Zanzibar is een arm land, maar rijk aan cultuur! De mensen leven hier echt van de natuur! Hun troef zijn de lekkere soorten fruit die ze er hebben en de verschillende kruiden! De stranden en de zee zijn fenomenaal mooi! Eb en vloed is ook enorm groot, bij eb kan je lekker wandelen tot aan het rif! De mensen proberen wel telkens te verkopen aan je in hen winkeltje, ze hebben echt niets, boek je excursies bij de beachboys, iedereen kent iedereen! En de prijzen liggen een stuk lager en het is betrouwbaar! Doe zeker een spice tour, leuk en interessant en ook stone town is de moeite waard, daar keer je echt 100 jaar terug! Verder een top locatie om te genieten van zon, zee, strand! Echt relaxen en rusten! Mensen verwachten er wel vlug een fooi, maar met 1 a 2 dollar maak je ze al blij, is voor hen al veel geld! Taxis zijn er wel duur! Verder echte aanrader, wij komen zeker nog terug! Zorg voor goed fotomateriaal, want je foto's zijn net zoals je ziet in de boekjes!
Kiwengwa scoort een 8,3 uit 10, op basis van 46 reviews