Sorteren

Reviews over accommodaties in Tanzania en Zanzibar

Geweldig mooie locatie!

Sandra en Eduard
    14-5-2018
    Wat een schitterende locatie. Het uitzicht vanuit het hotel over de zee is geweldig. De kamers zijn zeer schoon. De bedden worden dagelijks opgemaakt en ook kregen we elke dag schone handdoeken. 's Avonds kwamen de dames van de housekeeping nog even sprayen met een anti-muggenspray en hingen ze de klamboe over je bed heen. Het eten in het restaurant was elke avond gebaseerd op een ander thema. De kwaliteit van het eten was goed en er was ruim voldoende aanbod en keuze. Het enige nadeel is dat wij in het regenseizoen daar waren (de maanden april en mei). Het heeft 3 dagen bijna onafgebroken geregend. Gelukkig verzorgd het hotel overal paraplu's, waardoor je nog enigszins droog bleef. Helaas hebben we onze reisleider de hele vakantie niet gezien, waardoor we zelf onze excursies hebben geboekt. We hebben dit gedaan bij een officiële gids.

Heerlijk resort

Rosette
    30-4-2018
    Geweldige vakantie gehad! Kamers zijn goed en schoon, personeel ongelooflijk vriendelijk, geen massa dus ook geen (op een paar mensen na) handdoekje leggen aan het zwembad. Eten was goed en voldoende keuze.
Tanzania en Zanzibar scoort een 8,1 uit 10, op basis van 356 reviews