Tanzania en Zanzibar

We hebben een aantal aanbieders voor Tanzania en Zanzibar voor je op een rij gezet:

vakanties Tanzania en Zanzibar

Reviews over accommodaties in Tanzania en Zanzibar

De ultieme vakantie van Zon Zee Strand en Rust!

Patricia,
    18-1-2019

Mooi hotel, met een mooi wit zand strand en een geweldig mooie blauwe zee. Hier kom je echt enorm tot rust!

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig

Barbara Bakker,
    17-1-2019

Geweldige vakantie hier gehad. Alles was top..eten was heerlijk, personeel zeer vriendelijk en twee mooie zwembaden. Tip: Huur een fiets bij het hotel en fiets door de omliggende dorpjes...Wat een beleving!! (En vergeet dan niet wat pennen etc mee te nemen, je maakt er de kinderen super blij mee)

Gereisd met partner in januari 2019

Onvergetelijke verwennerij!

Tanja van Veen,
    30-12-2018

Fantastisch! Wij kunnen geen enkel verbeterpunt aangeven. Erg schoon, goed eten, lief personeel. Geen moeite is teveel voor hen. Pure verwennerij!

Iedere avond komt men de kamer controleren op insecten . Bij aankomst ontvangen met een verfrissing. Wij arriveerden midden in de nacht en er stond zelfs wat te eten voor ons klaar! We hebben kerst doorgebracht en kerstavond was een ervaring om nooit te vergeten! Men heeft echt uitgepakt!!

Absolute aanrader om tot rust te komen. Geen drukke animatieteams of luide muziek.

Heerlijk!

Gereisd met partner in december 2018

Fantastische onvergetelijke vakantie!

Gina,
    26-12-2018

Een super vakantie gehad!! Super aardig personeel, kamers goed schoon gehouden. Het eten was heerlijk, niet extreem veel maar keuze zat en erg goed van smaak! Trip met de animatie naar een local dorp net local vervoer heel indrukwekkend. Verder aanrader via beachboys dagje spice town-prison island en stone town. Vanuit de jettty bar bij vloed heerlijk zwemmen, beste plek ook om de liggen en avonds gezellig te zitten. Leuk is ook om bij de local winkeltjes iets verder achter het zwembad te kijken. Al met al een fantastische vakantie waar we gezellige nederlanders ontmoet hebben!! Super lieve mensen daar altijd vriendelijk. Zou er zo weer heen willen😍

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Een paradijselijke vakantie met aardige mensen

Gerard,
    4-12-2018

Een gezellig resort met prima service. Personeel is uiterst vriendelijk. Zanzibar is een pareltje in de Indische oceaan met mooie stranden en een geheel andere cultuur.

Zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in november 2018