We hebben een aantal aanbieders voor Nungwi voor je op een rij gezet:

vakanties Nungwi

We hebben een aantal aanbieders voor Nungwi voor je op een rij gezet:

Reviews over Nungwi

parelwitte stranden en een tropisch blauwe oceaan

ann,
    10-12-2014

Wij konden steeds gaan zwemmen, hadden geen last van de getijden. Je hebt een mooi zicht tot tumbatu eiland en het is een goed vertrekpunt voor allerlei uitstappen. (snorkelen, jozani, stone town, spice tour, alles is bereikbaar) Als je buiten het resort komt, ervaar je ook meteen het echte Afrika zoals de lokale mensen hun land kennen.

Gereisd met partner in november 2014

Mooie plek maar vooral bij het hotel

patricia_vos,
    22-7-2013

Het is een mooi eiland met echte bounty-stranden. Buiten het hotel is niets te beleven en er wordt afgeraden om alleen naar buiten te gaan. Bij de muur van het hotel mocht nog maar niet in je eentje de omgeving gaan verkennen. Daar is ook eigenlijk helemaal niks behalve muren van andere resorts.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige plek

Tamara Brandenburg,
    9-10-2012

Rustige plek waar geen uitgaansleven is te vinden, maar wel super hotels. Je moet hier ook echt naartoe gaan voor de rust. Als je Turkije of Spanje bent gewend wat erg toeristisch is met bars, disco's en op de boulevard langs het strand lopen moet je hier niet naartoe gaan!

Gereisd met partner in september 2012

mooie lange stranden

albertine Khan,
    21-4-2011

We zijn op Zanzibar 6 weken verbleven.We zij al 4x geweest en is goed bevallen.De mensen zijn vriendelijk.Prison eiland is wel een aanrader om het te bezoeken.Pemba ook.Wel een aanrader om een 4 of 5 sterren te nemem.

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mnarani Beach Cottages

M. Fijneman,
    3-8-2008

Een goed mini resort. Management en staff zijn zeer vriendelijk. Hotel is schoon. Het hotel wordt zeer goed bijgehouden. Ontbijt en diner in buffetvorm zijn eenvoudig. Er is 2x per week wel een lekkere bbq. Weinig animatie (1x in de week is er een leuke acrobatiekshow). Om uit te gaan is Cholo's een aanrader. Wel organiseert het hotel leuke snorkel en duik excursies. Internet is gratis. Tips voor excursies in Zanzibar: Stone Town, Spice Tour, snorkelen en de Dolphin Tour. Regel het met één van de beach boys, is nl wat goedkoper en leuker. Ook een aanrader is de village tour in Nungwi. Het geeft je een goede kijk op het (arme) Afrikaanse leven van de mensen in Nungwi. Neem wat spullen mee; zijn de mensen erg blij mee. Ook een strandwandeling is de moeite waard. Je kunt heel makkelijk een praatje met de lokale mensen maken; kijken hoe de dhows worden gemaakt en hoe de vrouwen het zeewier uit zee halen.

Gereisd met partner in juli 2008
Nungwi scoort een 8,2 uit 10, op basis van 17 reviews