Sorteren

Reviews over Nungwi

Magical!

Anna
    12-7-2018

Best beach/hotel we’ve been to!

Geweldige vakantie

Manon
    18-4-2018

Echt een aanrader voor iedereen die van witte stranden houd. En de mensen zijn daar erg vriendelijk en behulpzaam.

Toch weer voor herhaling vatbaar

Bruneel Rudi
    11-3-2018

Zijn hier voor de tweede maal geweest. Weer TOP verzorging op alle gebied.

Adembenemende locatie

Astrid & Michel
    30-1-2018

Na een busreis van 1,5 uur (gedeeltelijk lang qua tijdsduur door slecht wegdek) kom je in een paradijs terecht. Prachtige kamer, adembenemend strand en azuurblauw water. ‘s Avonds entertainment in de sunset lounge. Complex op het water.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Persoonlijk minpunt: de zeer beperkte keuze in de buffet restaurant. Geen ijs of yogurt als desert maar zoetigheden. Op zich wel lekker eten maar beperkt.

Massage in wellness goed.

Wifi werkt overal prima.

Heerlijk ontspannen en bijzonder goed eten

SHopmans
    14-9-2017

De verschillende keukens die ze hier aanbieden zijn bijzonder goed, waaronder de franse broden, de geur van vers gebakken brood komt je iedere morgen tegemoet. Daarnaast hebben ze de kamers van het hotel bijzonder smaakvol ingericht met mooie Afrikaanse kunst en fotoart (niet de standaard Afrikaanse kust die je in elk toeristisch plaatsje kunt kopen maar kunst waarover een artiest heeft nagedacht).

Nungwi scoort een 8,3 uit 10, op basis van 17 reviews