We hebben een aantal aanbieders voor Pwani Beach voor je op een rij gezet:

Dagen regen65121713656571211

Reviews over Pwani Beach

• 9Deborah14-11-2014

Prachtig!

Echt in een woord Prachtig! Alles is super geregeld en goede service. Zeker een aanrader! Wij willen wel terug!

• 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2014

• 9CP18-10-2013

een hotel om op rust te komen

een zeer mooie strand waar je lange rustige wandelingen kan doen

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in december 2010

• 8Ann16-11-2012

Mooi strand voor een paar dagen rust

Strand is mooi, bij laag tij kan je ver in de zee wandelen (opgelet : neem schoenen mee, er liggen veel kapotte schelpen & koraal); bij hoog tij is zwemmen mogelijk.

• 8Sfeer in stad
    • 1Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2012

• 8filip26-10-2012

witte zanstranden en een turqoise zee

mooi lang wit zandstrand, overal beachboy's die willen verkopen; een aantal winkeltjes langs het strand waar je bij de masai kan kopen: houtsnijwerk, linnen en sieraden die ze zelf maken. koop er nooit geen schelpen of coralen: uitvoer is verboden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10J13-08-2012

Hakuna matata...

Maak je geen zorgen, hakuna matata, dat is het motto van de bevolking! Schitterend om te relaxen bij zo een volk!

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 8ivo27-01-2012

weing te doen goed voor 1 keer

Mooi domein prachtig weer en mooie stranden ,de kamers waren prima, in het eten was er weinig keuze, bij laagtij kan je 2 km ver in zee wandelen, weinig te doen in en buiten het hotel

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in januari 2011

• 8geert22-11-2011

Pwani Beach met zijn prachtig strand

Prachtig strand met groot verschil tussen eb en vloed. Bij eb kan je een prachtige wandeling in zee maken en visjes en zeesterren zien. Bij eb wordt het strand gebruikt als openbare weg... fietsen, brommers,... Prachtige kleurschakeringen van het water en het witte zand. Altijd wel ambiance op het strand met de masai en de beachboys. Een wandeling met zijn tweetjes is nogal moeilijk, altijd loopt er wel iemand met je mee... maar wij stoorden ons daar niet aan. Hakuna Matata.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8sandra11-10-2010

Voor mij hoeft het niet meer

wij zijn in augustus 2010 16 dagen daar geweest.ik had er veel meer van verwacht.het eten is ok,niet geweldig.ik was voor de eerste keer blij dat mijn 16 dagen voorbij waren.mooie stranden maar dan heb je het ook gehad, de uitstappen stellen ook niet veel voor.de mensen zijn wel vriendelijk. Geef mij maar mexico of balie die blijven nog op nr 1 bij mij.en ik heb al heel wat afgereist, maar naar zanzibar ga ik niet meer

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10maria15-10-2007

hier moet je echt je verstand op nul zetten. de natuur is gewoon prachtig

Gereisd in oktober 2007

• 8cor06-10-2007

Verschil tussen eb en vloed is spectaculair : bij laagtij kan je 1 km ver in zee wandelen tot over het rif - draag wel goede schoenen voor de soms puntige koralen. Snorkelen is niet de moeite. Op het strand lopen altijd beachboys en Massai's - je kan hun dorpje trouwens bezoeken dat langs het Neptune hotel ligt. Dit hotel organiseert trouwens elke dinsdag en vrijdag om 10.30 uur een wandeling naar een naburig vissersdorp - vertrek aan hun watersportvlag. Stone town niet de moeite, andere excursies wel. Malaria pillen in het droge seizoen volgens mij overbodig. Neem oude klederen, pennen en ballonnen mee voor de kinderen.

• 2Omgeving
    • 2Cultuur