Ibiza

Reviews over accommodaties in Ibiza

fantastisch

Aaltje,
    18-3-2019

het is er prachtig en de ligging van het hotel is op een rustige locatie

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ongelooflijk leuk eiland, voor ieder wat wils.

Vercauteren Peter,
    1-12-2018

Zalig hotel, zeer vriendelijk personeel, niets was teveel .

Gereisd met partner in oktober 2018

Leuk complex op een toplocatie!

Mulder,
    19-11-2018

Leuk appartementencomplex op een toplocatie voor een prima prijs. Wij hadden een tweekamerappartement met uitzicht op zee, helemaal geweldig. Niet superdeluxe maar de appartementen hebben alles wat je nodig hebt en zijn bovendien netjes en schoon. We hadden ontbijt bijgeboekt maar dat viel een klein beetje tegen. Helemaal op de Engelsen gericht en weinig variatie. Er is een privé-parking een klein stukje verderop, ideaal! Al met al een topvakantie gehad, we gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk relaxen op Ibiza!

Jenny Reiz,
    15-11-2018

Als je wat wilt zien is een auto erg handig. Prachtige omgeving. Veel mooie baaien. Eten in buffetvorm. Ontbijt, lunch top. Diner vonden wij persoonlijk iets minder. Wel veel hoogte verschillen. Dus goed te been is wel vereiste. Giri café in San Joan Labirinth een aanrader. Net als the boathouse in San Vicent. Bezoek ook zeker een van de groten en de oude stad Evissia. Een gave woonwinkel Sluiz.... Een weekje echt genieten!

Gereisd met partner in oktober 2018

Authentiek klein hotel met prima voorzieningen.

Antoinette en Jon van Zoelen,
    27-10-2018

Wij waren erg blij en tevreden dat we het rustige Fiesta Hotel Cala Gracia ipv het rumoerige Hotel Tanit hadden geboekt. Alles was hier prima verzorgd, de kamer, het eten met buffet en verschillende dagkeuze's á la carte, het zwembad. En je kon ook makkelijk naar het strand. Wel hier en daar wat trappetjes. In 15 minuten ben je lopend in het centrum van SAN Antonio de Portmany en het busstation waar je gemakkelijk met het openbaar vervoer naar de hoofdstad Eivissa kan. Aanrader daar is de Dalt Vila. Ook hebben wij een mooie wandeling langs de kust naar Cala Salada gemaakt.

Geboekt bijneckermann.nl