vakanties Playa d'en Bossa

Reviews over Playa d'en Bossa

Schoon en super Lokatie!!

Jess,
    28-11-2018

Prachtige schone appartementen aan het strand.

Vriendelijk personeel en alles heel schoon.

Echt een top vakantie!

Mandy heesakkers,
    28-11-2018

Super mooi/schoon hotel met een mooi uitzicht op zee. Zeker een aanrader! Als je van feesten houd is dit hotel de perfecte locatie. Je kan er rustig verblijven en bent binnen een paar minuten lopen bij het feest gedeelte. Geen geluidsoverlast in het hotel.

Mooi, modern en netjes hotel!

Shirley goossens,
    27-11-2018

Heel mooi, modern en netjes hotel. Eten was lekker, ligging was super en personeel heel vriendelijk!

Mooi hotel.

Katelijne,
    22-11-2018

Mooi hotel, groot maar voelt niet gigantisch. Via een brug verbonden met het andere resort waar meer te doen is. Avond animatie a la carte restaurants, gym etc. Wel is er eens per week animatie bij het zwembad maar niet per se voor de kinderen. Het eten is goed, vooral in de a la carte restaurants (een dag van te voren moet je reserveren in de lobby). De service op het terras, buffet restaurant, is niet altijd even goed. Vooral de dames liepen een beetje achter de feiten aan waardoor het soms wat rommelig was en je ook langer moest wachten op je drinken. Verder een fijn hotel, rustig maar zeker niet doods, veel gevarieerde type vakantiegangers.

Tip: huur een auto waarmee je het eiland kan verkennen.

Ibiza 4-ever

Tabitha,
    17-11-2018

Heerlijk hotel, modern, schoon, fijne kamers en ontbijt/dinerbuffet was elke ochtend/ avond prima in orde. Ook qua variatie.

Hotel zelf ligt erg gunstig. Tegenover verschillende winkeltjes, restaurantjes enz. Dichtbij Ibizastad met de scooter nog geen 15 min. Let wel op dat je er bijna niet kunt parkeren en alles 1 richtingsverkeer is. Figueretas, Playa den Bossa prima gebied om te verblijven. ( in Oktober dan) Als je van drukte houdt dan zit je daar ook goed want in het hoogseizoen zijn er heel veel feesten om de hoek. Het is net waar je van houdt. Want zeg nou eerlijk, het maakt eigenlijk niet uit waar je verblijft. Je kunt Ibiza zo door rijden van noord, west, zuid en oost. Zelf ben ik 5 dagen met de scooter eropuit geweest. Heerlijk wat heb ik genoten van alles. Zelfs van een uurtje regen. En dan als de zon doorkomt je nog mooiere foto's hebt. Ibiza is te mooi om alleen bij je verblijf te blijven.

Playa d'en Bossa scoort een 7,9 uit 10, op basis van 192 reviews