Sant Antoni de Portmany/San Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Antoni de Portmany/San Antonio voor je op een rij gezet:

vakanties Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Reviews over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Gezellig

Marja
    7-11-2018

Het is een leuke plaats. Het is een grote baai met een mooi strand en een gezellige wandelboulevard met hotels. Ik arriveerde het 1ste weekend van oktober en dat was ook gelijk het laatste weekend voor de clubs. Je ziet dan bijna geen feestende jongeren meer. Na de herfstvakantie is het zo wie zo wel afgelopen daar. Zo goed als alle hotels en winkels gaan dicht. De toeristen zijn hoofdzakelijk Brits. Het heeft een compact uitgaansgebied in het centrum met veel pubs, restaurants en terassen. Het heeft een groot busstation, vanwaar je het hele eiland over kan. Voor 2,50 kun je naar Ibiza-stad. Duurt ongeveer een half uurtje.

Gereisd Alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi

luc T
    25-9-2018

het is er heel mooi, je kan er genieten van de zonsondergang van heel kort bij heel veel uitgangsleven , de sfeer is gezellig het strand is goed onderhouden , je bent van sant antoni met de bus voor een paar euro zo in playa de bossa voor ons een geweldige vakantie

Gereisd Met partner in september 2018

We gaan zeker terug!

Karin Joustra
    10-7-2018

Erg veel engelsen, zeer luidruchtig. Hotels zeer gehorig. Pendelbootjes gaan regelmatig naar de overkant, goedkoop en sneller dan de bus. Pak daar de boot naar Formentera, aanrader! De baaien op Ibiza zijn ook erg mooi, de 1 wat drukker dan de ander.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima stadje.

Lydia
    12-5-2018

Heel leuk plekje. Voor een goede uitvalsbasis om je vakantie door te brengen. Ons werd verteld dat dit gedeelte behoorlijk veel overlast van Engelsen kan hebben. Maar hier hebben wij totaal geen last van gehad. Maar dit komt misschien omdat wij 1ste week mei er waren en nog iets alles is volle gang was. Goede restaurants gevonden dankzij het ibiza boekje van de Anwb. Anders is het soms lastig zoeken. Sowieso is het boekje aan te raden. Deze brengt je toch naar de leuke plekjes en strandjes waar je zelf niet snel zou komen!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Verliefd op Ibiza!

Motta
    25-4-2018

Dit keer naar San Antonio geweest het jaar hiervoor in playa den bossa. San antonio is erg mooi en gezellig, de mooiste zonsondergang vind je hier. Ook Kun je hier goed opstap het is erg gezellig en druk. Wij hadden en auto gehuurd voor één week en zijn hiermee zelf op pad gegaan over het hele eiland. Dit was het 2de jaar Ibiza. Ook terug geweest naar playa den bossa en naar het strand in San Vincent geweest en nog veel meer! Echt wauw wat is ibiza een mooi eiland! Toen ik hier in 2016 voor de eerste keer kwam was het al meteen liefde op het eerste gezicht wat een heerlijk en geweldig mooi eiland. Niet alleen om vakantie te vieren en te genieten maar ook om opstap te gaan wat je nooit meer zult vergeten. Wat een geweldige beleving is Ibiza. Dat voelt als thuis komen!😍

Gereisd Met vrienden in september 2017
Sant Antoni de Portmany/San Antonio scoort een 7,2 uit 10, op basis van 318 reviews