Sorteren

Reviews over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Genoten!

Larissa Versluis
    18-11-2018

Invisa Es Pla ligt dichtbij winkeltjes en restaurantjes in Sant Antionio. Binnen 10 minuten sta je op de strip van San Antonio en op het strand. Verwacht niet teveel van het strand in Sant Antoni maar om de hoek van het hotel huur je op verschillende plaatsen een auto om de mooiste baaitjes van Ibiza te verkennen, een echte aanrader. Ook bereik je het busstation binnen 5 minuten. De bussen gaan heel de nacht door terug. Ideaal voor als je wilt stappen in Ibiza stad waar je clubs als Hi en Ushuaia vindt.

Het personeel van Invisa Es Pla is vriendelijk. Vooral de werknemers bij de receptie delen graag hun tips over het eiland. Je kamer wordt dagelijks schoongegmaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Je vindt hier twee zwembaden. Bij een zwembad wordt 's middags live-muziek gedraaid, vaak door een DJ. Bij het andere zwembad is het heerlijk rustig en is er altijd een ligbed vrij. Het ontbijt is goed. Perfect voor een vakantie met vrienden

Fantastisch hotel.

Irene10973
    17-11-2018

Het was een mooi net hotel. Van te voren zeiden ze dat er veel Engelse zaten en luidruchtig waren maar gelukkig waren we buiten het seizoen. Met de auto kun je overal heen. Eten in het hotel was goed alleen voor iemand met een glutenalergie was er niet zo veel. Maar ondanks dat hebbben we een prima vakantie gehad.

Goede locatie, wel wat last van geluidsoverlast.

Rp
    14-11-2018

Fijne accomodatie.

Vlak bij het strand, het centrum en een supermarkt.

Er zaten 2 zwembaden bij 1 waar je rustig kon zwemmen en zonnen en de andere met muziek en activiteiten.

Min punt was dat de kamers erg gehoorig waren. Als andere mensen dronken terug kwamen je daar wel last van had. Tip neem oordopjes mee.

Goed en mooi hotel!

Daniëlle
    11-11-2018

Het is een heel goed hotel, maar ligt wel afgelegen. Het is aan te raden een auto te huren. Hotel ligt tegen een heuvel, maar dat staat duidelijk vermeld. Er rijdt een karretje die je bagage naar boven kan rijden. Het eten is goed, zowel in de a-la-carte restaurants als bij het buffet. Buffet is uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn ruim, badkamer prima.

Goed!

Mark Leinders
    7-11-2018

Leuk hotel, wel erg druk. Veel bergop lopen maar dat maakt niet uit; je gewicht is bij thuiskomst hetzelfde. Huur een auto bij Sunnycars en verken het eiland. Heerlijke vakantie gehad.

Sant Antoni de Portmany/San Antonio scoort een 7,4 uit 10, op basis van 317 reviews