Sant Josep de la Talaia

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Josep de la Talaia voor je op een rij gezet:

vakanties Sant Josep de la Talaia

Reviews over Sant Josep de la Talaia

Eiland vol verrassingen!

Fam. van der Meer,
    26-10-2014

De schoonheid van Ibiza heeft ons verrast. Ieder dorpje heeft zijn eigen strandje. De een met een zandstrand, dan een met kiezels. Groter, of juist intiemer. Veel, of juist weinig andere gasten. Ga zeker wat bij verschillende strandjes langs. Wat ook mooi is, is dat je overal van die mooie uitzichten hebt.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

top locatie!

Alex,
    20-8-2014

Voeten in het zand en lekker uit eten, diverse leuke restaurants, prima sfeer en de zee op 6 meter afstand. niet goedkoop,maar goed..het is Ibiza. In St.Antoni kan je wel voor een stuk minder lekker eten,leuk om te combineren met de ondergaande zon samen met een paar duizend man die gaan klappen als de zon onder gaat....leuk om mee te maken. volgend jaar zeker weer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

leuk plaatsje in mooie omgeving

ingeborg1974,
    12-5-2012

Leuk plaatsje aan zuid-west kant van Ibiza. Ga naar het strand van Calla Vedella. Zandstrand met een paar leuke eettenjtes. Lekker tapas eten is het bij El Destino, tegenover de kerk aan de doorgaande weg. \ Ook heel handig is de Spar, en een geldautomaat. Goede uitvalsbasis voor de rest van het eiland.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie plaats

Maartje,
    27-12-2008

Wij zijn hier in augustus 2008 voor het eerst met een groep vrienden geweest. Wat een heerlijke plaats, het is een zeer mooie omgeving waar je veel kan genieten van de rust en natuur. In vergelijking met andere plaatsen op Ibiza behoort San jose zeker tot een van de toplocaties. Qua uitgaan was er bijna niets te doen, maar dat was niet erg want voor het stappen reden we graag langer in de auto. En wat hebben we genoten van de combinatie rust, natuur en drukte en uitgaan.

Gereisd met vrienden in december 2008
Sant Josep de la Talaia scoort een 9,6 uit 10, op basis van 23 reviews