Ibiza

Reviews over accommodaties in Ibiza

Super!

Laura,
    14-4-2019

Top hotel! Vriendelijkheid van het personeel, ook al is het all inclusive, bediening met een glimlach van hardwerkende mensen. fantastisch eten, ruime kamer, mooi zwembad. Sant Antoni leeft nog niet echt in april maar dat vonden wij juist fijn. Relaxte sfeer.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk!

Jolanda,
    6-4-2019

Fijn appartementencomplex met zwembad direct aan het strand, vriendelijk personeel, lekker eten, niet te groot, rustig, dichtbij Ibiza-stad.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onwerkelijk gaaf en fantastisch!!

Anne,
    17-1-2019

Wat een geweldige ervaring, nog nooit in zo’n fantastisch en luxe hotel verbleven. Werkelijk aan alles is gedacht, tot in de kleinste details. Zeer mooie en luxe kamers, een ontbijt om je vingers bij af te likken; incl. live muziek (goede!) Rondom de zwembaden vaak lekkere beats of een live DJ. Wij waren er met onze 2 kids, 4 en 6 maanden. Super kindvriendelijk en niets is teveel. De kidsclub die inclusief is, is van zeer hoge kwaliteit; de dames zijn allen academisch geschoold en de materialen zijn geweldig. Dochterlief wilde altijd blijven als we haar kwamen halen :) Ik kan totaal geen kritische punten bedenken, niets dan lof!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
    Customer Care HRHI, Social Media, 2-4-2019

Beste Anne,

Wat een genot om te weten dat uw verblijf in het Hard Rock Hotel Ibiza onverslaanbaar was. Opmerkingen zoals de uwe motiveren ons om te blijven werken en onze gasten een service van de beste kwaliteit aan te bieden. We hopen dat je ons binnenkort opnieuw bezoekt om nog veel meer onvergetelijke momenten te creëren!

Vriendelijke Groeten,

Schoon en super Lokatie!!

Jess,
    28-11-2018

Prachtige schone appartementen aan het strand. Vriendelijk personeel en alles heel schoon.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een top vakantie!

Mandy heesakkers,
    28-11-2018

Super mooi/schoon hotel met een mooi uitzicht op zee. Zeker een aanrader! Als je van feesten houd is dit hotel de perfecte locatie. Je kan er rustig verblijven en bent binnen een paar minuten lopen bij het feest gedeelte. Geen geluidsoverlast in het hotel.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Customer Care HRHI, Social Media, 2-4-2019

Beste Mandy,

We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons, de beste motivatie voor ons is dat onze gasten tevreden zijn! We hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Ibiza. Komen u spoedig terug!

Mit rockigen Grüssen,