vakanties Ibiza

Reviews over accommodaties in Ibiza

Zeer goed en mooi gelegen.

Johan,
    15-12-2018

Tijdens de laatste week van September waren er voldoende ligbedden.

Mooi uitzicht over de baai. Rustig gelegen op het einde v/d promenade. Maar toch nog op loopafstand v/h centrum.

Eten zeer goed en voldoende keuze.

Kamer voldoende groot. Meeste kamers hebben uitzicht over de baai.

Geweldig

Diana,
    1-12-2018

Voor ons was dit de perfecte locatie voor een gezinsvakantie op Ibiza. Figueretas ligt Tussen Playa d en Bossa en Ibiza stad in en beide plaatsen zijn zowel lopend als per boot te bereiken. Het hotel ligt vrijwel direct aan het strand, het uitzicht vanuit het hotel is adembenemend (bij kamer met zeezicht). Het hotel is wat gedateerd en de kamers ook, maar schoon. Het ontbijt was echt heel lekker en zeer uitgebreid. Ook het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan zeker terug!

Komend jaar zeker weer

Mevr. Kuipers,
    27-11-2018

Een fantastisch hotel. Buiten de stad. Makkelijk bereikbaar. Gemakkelijk met bus of taxi naar bijvoorbeeld san Antoni. Heerlijk en divers eten. Sea en more visrestaurant geweldig voor een klein bedrag extra. Als of je bij een sterren restaurant zit. Met mooi uitzicht over de zee op afstand. Behulpzaam personeel. Alles keurig schoon en onderhouden. Perfect systeem met strandlaken voor 2 dagen. Heel milieu bewust dus.

Ga komend jaar zeker weer

Mooi, modern en netjes hotel!

Shirley goossens,
    27-11-2018

Heel mooi, modern en netjes hotel. Eten was lekker, ligging was super en personeel heel vriendelijk!

Goed hotel

Vgag,
    26-11-2018

Super netjes en schoon hotel. Goede service en goed eten.