Talamanca

Reviews over Talamanca

Prima om uit te rusten

marjo38
    8-8-2013

Alles is te doen is Ibiza stad. In Talamanca staan alleen maar hotels. Aan de boulevard zijn wel wat tentjes waar je wat kunt drinken en/of eten, maar de kwaliteit is niet geweldig. Verder is er 's avonds niets meer te doen. Houd je van rust, moet je zeker in Talamanca zijn!

Gereisd Met partner in juli 2013

Prachtig gelegen

Ellen_17
    5-6-2012

Als je niet engels bent en niet op zoek bent naar t nachtleven is dit de perfecte plek. Geen souvenirs winkels of restaurants met grote borden met schnitzels erop maar echt spaans. Heerlijke sfeer, op loopafstand van het pontje om naar Ibiza stad te gaan. Overdag gaan we over heel ibiza maar 's avonds is dit absoluut de beste plek , niet afgelegen en ook niet tussen het nachtleven. Veel lekkere en gezellige restaurantjes langs te strand en aan het eind Sa Punta.....

Gereisd Met partner in juni 2012

Echt een geweldig stukje Ibiza

Manon
    26-8-2007

Echt een geweldig stukje Ibiza. Eten bij Sydney is top, niet te duur en heel gevarieerd eten. Wij (jong stel van 30 jaar) vinden Talamanca het leukste stukje Ibiza. Rustig, relaxed en fijne ligging tav alle leuke strandjes en Ibiza Stad. Wij zijn geen partygangers en komen er echt voor de rust en de mooie stranden. Als je dit ook zoekt zou ik niet meer twijfelen maar gewoon gaan!

Gereisd Anders in augustus 2007

Talamanca is ten op zichte van Ibiza echt prima om te Je

xxx
    17-6-2007

Talamanca is ten op zichte van Ibiza echt prima om te verblijven. Je bent zo in Ibiza stad en de meeste hotels liggen aan het strand. Bovendien is het niet zo toeristisch als Playa den Bossa. In Talamanca zelf is niet veel te beleven.

Gereisd Familie in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Talamanca is een rustige badplaats met een zeer mooie baai

Jos Geladé
    17-8-2004

Talamanca is een rustige badplaats met een zeer mooie baai. Het strand is zachtaflopend en ideaal voor gezinnen met kinderen. Op het einde van de baai kan je een prachtige wandeling langs zee en over de rotsen maken. Vanuit Talamanca heb je s'avonds een mooi uitzicht op Ibiza(oude stad en kasteel dat verlicht is. Uitgangsleven in Talamanca is er niet.

Gereisd Anders in augustus 2004
Talamanca scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews