vakanties Fuerteventura

Reviews over accommodaties in Fuerteventura

Genieten van zon en zee.

Marcel,
    16-1-2019

Prima hotel, dicht bij het strand. Prima uitgangspunt voor lange wandelingen. Weinig vertier in de directe omgeving. Restaurant viel wat tegen.

Geweldig

Judith,
    15-1-2019

Super netjes en schoon hotel. Erg vriendelijk personeel. Zelfs een heerlijke fles chapagne gekregen omdat ik jarig was.

Top echt goed

C.M Schrijn van Ewijk,
    15-1-2019

het is een heerlijke en mooie locatie

prima

AKK,
    14-1-2019

Gewoon goed lezen wat er wel en niet is, dat maakt het verschil tussen een vakantie die aan je verwachtingen voldoet of niet. Wij vonden het top, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen de ligging goed vindt. Een auto is echt een must.

Leuke vakantie met gedateerde kamers.

Pieflo,
    14-1-2019

Van 6-1-2019 tm 13-1-2019 hier verbleven. Hotel heeft mooie ligging, pal aan het strand. Je kan heerlijk wandelen over het strand of een stuk omhoog lopen naar surf strand. Ook wat winkels in de buurt, maar verwacht hier niet te veel van. Eten is goed bereid en smakelijk. Elle dag verse vis/vlees aan het grillen, ook s avonsds altijd een vers toetje, was erg lekker. Ontbijt meer dan voldoende keus, ook verse smoothies inclusief👍. Kamers erg gedateerd met onveilig bad om in te douchen, dit kan eigenlijk niet meer. Animatie was er de hele dag, met om de andere dag s avonds een professionele show. Wij hebben een heerlijke week gehad voor een aanbieding €550 voor 2 personen. Gezien oude kamers zou ik niet het volle pond betalen, dan zijn er betere hotels. Service en personeel waren ruim voldoende waren erg vriendelijk en beleefd.