Sorteren

Reviews over accommodaties in Fuerteventura

Prima keuze prima ervaring

JP
    14-11-2018

Prima accommodatie, ruim opgezet, super huisjes met alle voorzieningen . Tja locatie is remote een auto is een must als je iets van het eiland wilt zien. Wij huren deze al jaren direct bij de luchthaven qua budget niet te evenaren. Auto huur kan ook op het park voor een dag of wat een prima deal. Toegangswegen doen wat triest aan met dode palmen en bijzonder slecht wegdek, ik zou zeggen doen mooie uitvalsbasis voor verkenning eiland

Ik ga terug!

Franky
    14-11-2018

Mooi en leuk hotel. Lekker eten!

Vriendelijk personeel.

Eén minpunt, pas op voor de kamer 107 tot zeker 115.

Deze kamers liggen dicht bij de zaal waar s avonds optredens zjn.

Onze kamer, de 107 lag pal naast deze zaal, dus eens wat vroeger slapen voor de kinderen zat er zeker niet in.

Ik ga er zeker nog terug, maar dan in een andere kamer 🙂👍

misschien best nog wel eens

t. schilders
    9-11-2018

Gewoon maar niet slecht. Zoals beschreven echter schoonmaak liet bij ons wel eens steekje vallen door geveegde zand onder de stoel te laten liggen.Ontbijt gewoon uitgebreid en goed .Eten middag/avond gewoon maar wel goed en elke dag wat afwisselende mogelijkheden die best lekker waren.Personeel allen zeer behulpzaam en vriendelijk.

Prima hotel, op een mooie maar rustige locatie

D. de Graaf
    8-11-2018

Fijn hotel! Het ligt in een mooi aangelegde tuin en wordt goed onderhouden. Er zijn 2 grotere zwembaden, waarvan er 1 verwarmd is. Dit is ook echt wel nodig. Ook het kinderbad is goed verwarmd. Fijn, want dan kan er ook op een frissere dag gezwommen worden. Er komen wel non stop vliegtuigen overvliegen...

Het eten is prima en afwisselend.

De kamers zijn netjes en ruim, alleen kregen wij altijd te weinig handdoeken.

De handdoeken voor het zwembad kun je 2 x per week wisselen aan de receptie. Niet handig. Ook zijn de medewerkers van de receptie niet altijd even vriendelijk. De bar is onderbezet en ook zijn er niet veel cocktails inbegrepen in het all-inclusive. De bar in de zaal waar de minidisco is en een deel van de shows gaat pas om 21 uur open, terwijl de

Minidisco iets na 20 uur begint.

Wat wel erg fijn is, is de interactieve zuil van Lovesharing waarmee je oa een auto kunt huren. Uitstekend geregeld en goede service.

Oasis Park

Auto huren, aanrader om het eiland te verkennen!

Joey
    7-11-2018

Mooi hotel, ligging direct aan het strand en mooi onderhouden tuin. Strandbedjes zijn gratis. Iedere dag word de kamer schoongemaakt. De receptie is 24/7 geopend. Kindvriendelijk personeel.

Tijdens onze vakantie hebben wij voor twee dagen een auto gehuurd (naast het enige benzinestation van Costa Calma). Dit is ons goed bevallen. De prijzen waren prima en inclusief verzekering. Nadat we de auto weer hadden ingeleverd, werden we zelfs weer naar ons hotel gebracht. Aan de oostkust vind je de mooiste stranden. Aan de westkust veel rotsen en zwarte stranden. Iedere streek is weer een verrassing. De benzineprijzen liggen hier veel lager dan in Nederland.

Winkelcentrum Tucan Express met supermarkt ligt 550 meter vanaf het hotel (na de grote rotonde). Op woensdag en zondag is er ook een African Market (soort braderie) waar je van alles kunt kopen.