Sorteren

vakanties Costa Calma

Reviews over Costa Calma

Geweldig !! dichtbij bij zee. Elke dag wandelen.

Michael
    10-11-2018

Geweldige hotel met strand en vriendelijke mensen ! Alleen volwassen.

We zijn in Costa Calma geweest. Heel mooie eiland. Lekker rustig.

Auto huren, aanrader om het eiland te verkennen!

Joey
    7-11-2018

Mooi hotel, ligging direct aan het strand en mooi onderhouden tuin. Strandbedjes zijn gratis. Iedere dag word de kamer schoongemaakt. De receptie is 24/7 geopend. Kindvriendelijk personeel.

Tijdens onze vakantie hebben wij voor twee dagen een auto gehuurd (naast het enige benzinestation van Costa Calma). Dit is ons goed bevallen. De prijzen waren prima en inclusief verzekering. Nadat we de auto weer hadden ingeleverd, werden we zelfs weer naar ons hotel gebracht. Aan de oostkust vind je de mooiste stranden. Aan de westkust veel rotsen en zwarte stranden. Iedere streek is weer een verrassing. De benzineprijzen liggen hier veel lager dan in Nederland.

Winkelcentrum Tucan Express met supermarkt ligt 550 meter vanaf het hotel (na de grote rotonde). Op woensdag en zondag is er ook een African Market (soort braderie) waar je van alles kunt kopen.

Wij hebben genoten van deze plek!

Kim
    7-11-2018

Uitstekend hotel! Prachtige ligging, 3 grote zwembaden en 2 kinderbaden, direct aan het witte zand strand. De plek werd goed onderhouden en schoon gehouden. Bij het ontbijt, lunch en avondeten was van alles te krijgen, ruime diversiteit. Vis, vlees, vegetarisch. Ook een ruim assortiment aan desserts. Naast het restaurant kon je eventueel ook bij de 'snackbar' ontbijten of lunchen. Gedurende de dag kon je hier ook koffie, thee, frisdrank en alcoholische drankjes krijgen. Longdrinks, cocktails, fruitsap etc. Op het resort is er genoeg te doen voor jong en oud, waaronder animatie team, kinderdisco, beach volleybal, yoga, darten, aquagym etc.

Elke avond is er een show (muziek, theater, musical). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer zag er prima uit, bad/douche, tv, balkon en een ruime kledingkast. De bedden vonden wij iets minder doordat ze erg hard waren en makkelijk uit elkaar schoven. De wifi in het hotel is tegen betaling.

Heerlijke vakantie gehad

Joekie
    6-11-2018

Leuke ligging aan zee, ruime eetzalen en veel keus. Wel meer gericht op vis en kaas en minder op vlees.

Wij zaten helaas vlakbij de laad en losplaats van de vrachtwagens. Volgende keer vraag ik om een rustiger kamer. Kamers verder prima.

Mooi voor een keertje

Mirjam
    31-10-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad! Hotel is ruim, de kamer is ruim met een zitje. Mooi uitzicht op zwembad. Eten was goed, maar niet overweldigend. Strand was verderop mooier, maar dat was wel te lopen. In de omgeving is weinig tot niets te doen. Geen boulevard etc. wel wat winkeltjes en kleine centra's. Als je voor je rust gaat ben je in Costa Calma op de juiste plek. Fuerteventura zelf heeft een maanachtig landschap en is kaal. Wel mooi om een keer te zien. Een auto huren is goed te doen en zie je wat meer van het eiland.

We gaan vast nog wel eens terug maar dan naar een ander gedeelte.

Costa Calma scoort een 7 uit 10, op basis van 260 reviews