vakanties Costa Calma

Reviews over Costa Calma

Genieten van zon en zee.

Marcel,
    16-1-2019

Prima hotel, dicht bij het strand. Prima uitgangspunt voor lange wandelingen. Weinig vertier in de directe omgeving. Restaurant viel wat tegen.

Leuke vakantie met gedateerde kamers.

Pieflo,
    14-1-2019

Van 6-1-2019 tm 13-1-2019 hier verbleven. Hotel heeft mooie ligging, pal aan het strand. Je kan heerlijk wandelen over het strand of een stuk omhoog lopen naar surf strand. Ook wat winkels in de buurt, maar verwacht hier niet te veel van. Eten is goed bereid en smakelijk. Elle dag verse vis/vlees aan het grillen, ook s avonsds altijd een vers toetje, was erg lekker. Ontbijt meer dan voldoende keus, ook verse smoothies inclusief👍. Kamers erg gedateerd met onveilig bad om in te douchen, dit kan eigenlijk niet meer. Animatie was er de hele dag, met om de andere dag s avonds een professionele show. Wij hebben een heerlijke week gehad voor een aanbieding €550 voor 2 personen. Gezien oude kamers zou ik niet het volle pond betalen, dan zijn er betere hotels. Service en personeel waren ruim voldoende waren erg vriendelijk en beleefd.

Een 1 maalige vakantie

Johan lomeijer,
    13-1-2019

Gedateerd hotel wel goede service maar de zwembaden in de winter koud leuke liggen alleen in de beurt is niet veel te doen

We gaan nooit voor 2e keer naar bestemming.

Erik,
    13-1-2019

In de buurt van het hotel niet veel te doen, buiten afrikaanse markt op woensdag en zondag. Overigens is de naam afrikaanse markt, geen afrikaanse spullen maar afrikaanse verkopers. Ze verkopen tassen, riemen, tshirts trouwens wel allemaal nep merken.

Verder hotel prima, goed en afwisseld eten.

Goede service bij vragen en ondanks voor sommige mensen een ietwat gedateerd uiterlijk / meubilair zeer goede schoonmaak.

Een ontspannen vakantie

Fam. Brouwer,
    9-1-2019

De vakantie was top. Prima en rustig hotel, vriendelijk personeel. Kamers waren erg schoon en alle faciliteiten waren aanwezig. Het eten en drinken was iedere dag weer keurig verzorgd.

Costa Calma scoort een 7,2 uit 10, op basis van 262 reviews