Jandía

Reviews over Jandía

super vakantie gehad

Irene,
    21-2-2019

we hebben een superfijne vakantie gehad. de kamers zijn netjes schoon, het eten was goed en er was keuze genoeg. er stond zelfs een fles cava en bonbons op de kamer op m'n man zijn verjaardag, we zijn niets tekort gekomen en gaan zeker terug voor een winterzon vakantie.

Gereisd met partner in februari 2019

Fantastische vakantie

LV,
    14-2-2019

Blue Sea Aparthotel, geweldig! Vanaf balkon uitzicht op de zee, prima kamer met keukentje, badkamer met bad en goede bedden. Voorheen heette Blue Sea Hotel Relaxia Hotel. Ligt wel aan drukke weg, maar veel appartementen geen last vab geluid. Mooi zwembad metheel veel ligstoelen, altijd twee onbezette te vinden.

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

meer dan voldoende

marcel,
    9-2-2019

voor strandvakantie zit je hier goed

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goede bestemming waar je geluk moet hebben

Arno,
    28-1-2019

Wij zijn hier twee keer verhuisd. De eerste keer vanwege de uitgang van een compressor 10 meter tegenover ons slaapkamerraam en de tweede maal vanwege verkeerslawaai van de F4 en lawaai van passanten in de binnenpassage. Op kamer316 hadden wij het redelijk goed na ons zin. In geen van de appartementen werkte van de tv de bedieningsknoppen functioneerden niet meer. De gratis wifi op de kamer was zeer goed. Tip neem een tablet en bt-speaker mee! De alle incl. was redelijk goed de wijn viel erg tegen hetgeen je kon composeren met heerlijke likeurtjes. Er werd veel aan handdoekje leggen gedaan zonder handhaving badmeester. De eetzaal was onrustig vanwege slechte acoustic en vele alle incl.gasten. Wij gaan hier zeker terug vanwege het vertrouwen in het baliepersoneel die ons goed geholpen hebben.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastische vakantie gehad.

Ingrid Van Iperen,
    31-12-2018

Vriendelijke ontvangst. Mooie schone kamer. Lekker eten met ruime keus en veel variatie. Leuke animatie zowel overdag als s'avonds, er is altijd een Nederlands sprekend iemand bij. Elke avond een show door het animatie team, de Lion King, Greace enz. En live muziek. Vriendelijk personeel, altijd bereid om je te helpen. Zeker iets om naar terug te gaan!

Gereisd met partner in december 2018
Jandía scoort een 7,7 uit 10, op basis van 329 reviews