Sorteren

Reviews over Corralejo

Heerlijke luxe vakantie

Michelle
    12-11-2018

Prachtig nieuw hotel aan de winkelstraat. Wij hadden geen enkele last van de winkelstraat, maar wel een leuk uitzicht. Zwembad is met zout water, dus neem voor kinderen een duikbril mee. Er is ook een apart kinderzwembadje.

Eten is prima, maar boek geen all in. Avondeten wordt snel saai en er zijn meer dan genoeg leuke eettentjes in de buurt.

Zeer nette kamers, goede service, fijne bedden, mooie badkamer, heerlijk luxe.

Zeer vriendelijk personeel

Yara
    5-11-2018

Direct op het strand, strand hoort alleen niet bij het hotel, maar wel prachtig uitzicht en mooi schoon. Reserveren voor het thema restaurant Canarisch zeker een aanrader!

Veel Duitsers in het hotel.

Het personeel is echt super vriendelijk.

Hotel zelf flink verouderd, maar dat gaan ze als het goed is renoveren. Is echt nodig !!!

Fantastich, ga volgend jaar weer...

Chris
    4-11-2018

Echt een super mooi Hotel. Heel vriendelijk personeel. Je kunt aan 6 verschillende zwembaden liggen/zwemmen en er zijn meerdere bars waar je wat kan drinken. De maaltijden zijn zeer uitgebreid en lekker en er is ook veel variatie. De schoonmaak is elke dag, dit geldt ook voor de schoonmaak buiten, zelfs de looppaden worden elke dag geboend met een bezemwagentje. Het hotel ligt in een mooi aangelegd park met allerlei verschillende soorten palmen en planten. De huisjes/kamers zijn prima. Dit 4+ sterren hotel heeft net iets meer dan de gewoonlijke hotels die je doorgaans treft in dit soort oorden, echt doen.

Ronduit top!!!😎

R.H.J. van der Veer
    30-10-2018

Boek " Premium ". Is alleen voor volwassenen. Veel betere voorzieningen en veel meer rust. Zeer goed only adult gedeelte in het grote restaurant en ook een restaurant voor boven de 16 jaar. Veel extra service in de suites en..... een eigen zwembad! Dit wordt genieten!

Super

Jan van Gend
    30-10-2018

Dat het een zeer kindervriendelijk complex is, met zeer ruime kamers. Ook het personeel is super en alles word voor je gedaan, klachten ook gelijk actie daar voor. Wij zijn twee weken geweest en hadden het super naar ons zin. Minigolf op het terrein, betaalbare minimarket, zeer mooie zwembaden met goede ligbedden en een mooie tuin. winkels en oude haven op loop afstand en toch zeer rustig complex. Waterpark zeer mooi, Boot tocht gedaan naar Lanzarote. Verders genieten van wat hun te bieden hadden, zaten All-in waar wij niets over te klagen hadden. Vakantie zoals die hoort te zijn.

Corralejo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 780 reviews