Corralejo

We hebben een aantal aanbieders voor Corralejo voor je op een rij gezet:

vakanties Corralejo

We hebben een aantal aanbieders voor Corralejo voor je op een rij gezet:

Reviews over Corralejo

Fantastisch, zeker nu er nieuwe matrassen zijn.

Smit,
    16-2-2019

Prachtig complex met mooie grote appartementen alleen zijn de matrassen een ramp. Ze gaven aan na onze klacht te werken met dekjes die ze op het matras zouden leggen, dat bleken dekens te zijn en die waren niet afdoende. Ik heb het matras van de slaapbank op het bed gelegd en het matras achter het gordijn gezet. Gelukkig zagen we in een opslag een groot stuk schuimrubber staan dat we toen op de bank hebben gelegd, anders hadden we weken niet op de bank kunnen zitten. Op de dag van vertrek hoorden we dat alle appartementen van nieuwe matrassen werden voorzien. Voor ons te laat maar dat was het enige wat tegenviel. Personeel is heel aardig.

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

All-in formule viel ontzettend mee.

Gerry Keij,
    15-2-2019

Het hotel ligt direct aan het strand en dat was net wat wij zochten. Het hotel zou wat gedateerd zijn, maar dat viel in het niet bij de hygiëne. Er wordt van de morgen tot in de avond schoongemaakt. Ik kom natuurlijk niet voor de vloerbedekking en alle 3 de liften werkten ook prima. Taxi om de hoek en busstation naast de Dino super. Persoonlijk denk ik de beste plaats op Fuerteventura. Niet zover van Corralejo wat overigens een gezellig plaatsje is. Loop vooral langs het strand/boulevard richting de haven waar je gezellig op een terrasje kunt zitten. Eten prima en medewerkers vriendelijk. In de eetzaal soms beetje druk en warm. Wij gingen vaak in het zaaltje naast de eetzaal zitten waar je lekker in de openlucht kunt zitten.

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldige accomodatie. Zeker een aanrader!

Ruud.,
    15-2-2019

Voor de 2e keer een geweldige week in dit hotel doorgebracht. Prima service in het premium only adult gedeelte. heerlijk en goed gevarieerd eten, prima schoonmaak en dagelijkse handdoeken wissel.

Prachtig resort en Coralejo, duinen en strand op loopafstand. Leuke avond animatie.

P.S. het vliegen met was teleurstellend.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch in een woord.

Ger,
    10-2-2019

Het hotel was perfect, kamers schoon en prima bedden, vriendelijk personeel, ontbijt en diner smaakvol en verzorgd. Zeker :“voor herhaling vatbaar “.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top!!

Vakantieganger,
    10-2-2019

Toelichting is overbodig, boek de reis en geniet ervan.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Corralejo scoort een 8 uit 10, op basis van 785 reviews