El Cotillo

We hebben een aantal aanbieders voor El Cotillo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor El Cotillo voor je op een rij gezet:

Reviews over El Cotillo

Mooi haven dorp met prima restaurants

Sandra
    31-8-2017

Wat een leuk dorp met een prachtige kleine haven, super stranden en lagunes en de vuurtoren. Geen winkels. Restaurants genoeg met een aantal met prachtig uitzicht. Je hebt er een baar barretjes maar verder geen uitgaansleven. Je komt hier voor de rust, relaxed, lekker eten, prachtige stranden en lagunes. En windsurfers kunnen zich hier perfect vermaken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zo mooi!

Linsey
    21-7-2014

Wij zijn hierheen gereden met onze huurauto omdat we graag het hele eiland wilden verkennen. Hier gestopt en wat rondgelopen. Uiteindelijk op het strand uitgekomen. Wat gaaf, zo mooi, zo rustig; een genot. Daarna een heerlijk visje gegeten in een van de visrestaurants. Ja, super!

Gereisd Met partner in juni 2014

aangenaam vissersdorpje

Sirac
    29-10-2012

El Cotillo is een vissersdorp. Aan de noordkant wat toeristisch. Het centrum is echter authentiek. Er wordt nog echt gevist en de restaurantjes zij talrijk. Het dorp straalt een bijzondere sfeer uit door de smalle, getrapte straten met witte huizen.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Cotillo is de laatste plek waar je Fuerte authentiek krijgt

Karen Uitdoorn
    1-4-2006

Cotillo is de laatste plek waar je Fuerte authentiek krijgt. Geen schreeuwerige bars en Pakistanenwinkels in Cotillo, waar de plaatselijke mensen nog graag een plekje delen met de niet-opdringerige toeristen.

Leuke kleine en minder kleine strandjes. Naakt en textiel lopen er door elkaar, zoals het bedoeld was op Fuerte...

Gereisd Anders in Sat Apr 01 2006 16:44:25 GMT+0000 (UTC)

el cotillo is echt voor rustzoekers

tonny
    16-6-2005

el cotillo is echt voor rustzoekers. Er is niet echt een uitgaansleven maar wel vele lekkere restaurantjes. Het strand is super. De omgeving is fantastisch en de cultuur, niet echt. Maar als je een auto hebt kun je alles op dit eiland bezichtigen. Wij zijn er nu 3 keer geweest en gaan volgend jaar weer. Is al geregeld.

Gereisd Anders in Thu Jun 16 2005 16:57:38 GMT+0000 (UTC)
El Cotillo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 13 reviews