Caleta de Fuste

Reviews over Caleta de Fuste

Geweldig !

Stap,
    17-1-2019

Mooi hotel, groot en modern. Grote kamers ( wij hadden superieur kamer), bed van 2 bij 2 met prima matras en gewone kussens. Nette badkamer, mooi ingerichte woonkamer en grote keuken. Prima balkon met ligbedden.

Ontbijt prima, alles wat je wil is er. Dinner prima, echter is het eten niet erg warm. Staat een magnetron in de eetzaal. Halfpensiongasten hebben tijdens het dinner gratis water en koffie en thee. De bar in het hotel is ook gezellig. Personeel is zeer vriendelijk , alles wordt direct opgelost.

Zwembaden zijn niet verwarmd wat afgelopen week 16 graden was, erg jammer.

Feestdagen 2019

Amanda,
    13-1-2019

Dit hotel is fantastisch. Het eten verandert elke dag, het heeft een zwembad dat heet is en een ander dat koud is, en het strand recht tegenover het hotel. Het weer was goed voor januari, bijna niet winderig.

fenomenaal

ransei,
    13-1-2019

Perfecte vakanties in Fuerteventura. Ik hou van Elba Carlota, het is de tweede keer dat we naar dit hotel gaan en het wordt steeds beter.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Dit hotel is een echte aanrader

Marga,
    11-1-2019

Prima hotel met goed bed, heerlijk eten en goede service. Alles is goed verzorgd en schoon. Op de laatste dag kregen we, zonder bijkomende kosten, een late checkout: we konden onze bagage in een speciale afgesloten ruimte zetten en nog gebruik maken van de all inclusive. Verder konden we vlak voor vertrek nog douchen en ons omkleden in een hotelkamer; prima service waardoor ook de vertrekdag nog een echte vakantiedag was!

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Een "vulkanisch" verblijf.

Henk,
    10-1-2019

Mooie ligging, loopafstand van de zee, het strand, het centrum. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, meedenkend. Mooi gesitueerde kamers. Goede faciliteiten in de kamer. Het was voor ons een genot om hier te verblijven. Ook goede uitvalsbasis voor tochten het binnenland in, autoverhuur, fietsverhuur op korte afstand. Het eten was zeer divers, elke dag iets anders. Eten, met zorg bereidt, door enthousiaste koks. Een geslaagd verblijf was het. Zeker vatbaar voor een tweede keer.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    Public Relations, yield Manager, 12-1-2019

Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw recente vakanties en voor het nemen van de tijd om deze Zoover-recensie in te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven. Wij nemen uw suggesties over meubels en kamers zeer serieus voor de volgende renovatie.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, vragen of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactemail is:

reception.tahonagarden@labranda.com

We hopen snel van je te horen!

Hotel management

Caleta de Fuste scoort een 7,5 uit 10, op basis van 370 reviews