Sorteren

Reviews over Caleta de Fuste

Ik ga terug!

Franky
    14-11-2018

Mooi en leuk hotel. Lekker eten!

Vriendelijk personeel.

Eén minpunt, pas op voor de kamer 107 tot zeker 115.

Deze kamers liggen dicht bij de zaal waar s avonds optredens zjn.

Onze kamer, de 107 lag pal naast deze zaal, dus eens wat vroeger slapen voor de kinderen zat er zeker niet in.

Ik ga er zeker nog terug, maar dan in een andere kamer 🙂👍

Niet te veeleisend, wij hebben het heerlijk gehad

Andy en Sytske
    14-11-2018

Mooie ruime appartementen. Wij zijn altijd erg snel tevreden hoor. We zijn hier 8 dagen geweest met onze 2 kinderen van 1 en van 3 jaar. We hadden een boven appartement met een heel ruim terras . Ideaal voor ons omdat de kinderen geen kant op konden en je ze dus rustig alleen kon laten spelen. Qua hygiëne op het park en in de huisjes zijn zeker wat aandachtspunten. Voor het oog is het redelijk schoon maar als je goed kijkt is dat dus niet zo. Het zwembad is niet super voor kinderen, geen glijbanen o.i.d. en hier en daar wat losse planken. Voor ons echt een minpunt. Het appartementencomplex ligt in een rustig badplaatsje (calleta de fuste). Coralejo is eigenlijk de place to be maar met 2 kleine kinderen maakte ons dat niet heel veel uit. Medewerkers van het park zijn uitermate behulpzaam en klantvriendelijkheid. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Mocht je niet te veeleisend zijn is dit zeker een aanrader.

Leuk hotel

Thille
    13-11-2018

Groot hotel, te weinig ligbedden aan zwembad, en zwembad voelde erg koud aan.( steeds veel wind). Animatie voor kids aan het zwembad was super, waterkastelen,...

Vriendelijk personeel! Netjes, wel over het hele eiland kakkerlakken te bespeuren,dus ook in het hotel. Bij melding onmiddellijk ingegrepen. ( de dieren leven in warm klimaat). Op een perfecte wandelafstand van het dorp! Veel leuke winkeltjes en restaurantjes.

Eten was lekker maar weinig variatie. 3 sterren is oké.

Animatie s avonds was heel plezant. Soms wat luidruchtig op het binnenplein.

Wij huurden een auto , super om het eiland te verkennen. Bovendien veel goedkoper dan uitstappen met touroperator.

Top vakantie gehad

Eva
    12-11-2018

De huisjes zien er keurig uit. In de avond geen last van de hitte, soms zelf een vest aangehad. Bij ons was de voordeur kapot, maar die werd gelijk gemaakt. Het eten is niet aan te raden bij het appartementencomplex zelf.

Als je via touroperator boekt is het aan te raden om het appartement met terras te nemen, aangezien je een kamer boven krijgt met een privé terras i.p.v. dat je je terras moet delen. Helaas hadden we heen (17 uur) en terug (3 uur) vertraging met touroperator (wel vergoeding gekregen).

Verder was de locatie en het appartementencomplex perfect. Strand, winkels en restaurants op loopafstand. En gelukkig geen last van kakkerlakken!!

misschien best nog wel eens

t. schilders
    9-11-2018

Gewoon maar niet slecht. Zoals beschreven echter schoonmaak liet bij ons wel eens steekje vallen door geveegde zand onder de stoel te laten liggen.Ontbijt gewoon uitgebreid en goed .Eten middag/avond gewoon maar wel goed en elke dag wat afwisselende mogelijkheden die best lekker waren.Personeel allen zeer behulpzaam en vriendelijk.

Caleta de Fuste scoort een 7,4 uit 10, op basis van 369 reviews