Caleta de Fuste

Caleta de Fuste op Fuerteventura is zeer geschikt voor een vakantie met jonge kinderen dankzij het brede zandstrand dat langzaam afloopt in zee. De badplaats heeft bovendien een centrale ligging zodat je gemakkelijk de rest van Fuerteventura kunt ontdekken. Huur een auto en geniet van het uitzicht bij Faro Punta de la Entallada of breng een bezoekje aan een nationaal park.

Lees meer over Caleta de Fuste

We hebben een aantal aanbieders voor Caleta de Fuste voor je op een rij gezet:

vakanties Caleta de Fuste

We hebben een aantal aanbieders voor Caleta de Fuste voor je op een rij gezet:

Over Caleta de Fuste

De vakantieplaats Caleta de Fuste is een bekende badplaats waar van alles te beleven is. Caleta de Fuste ligt vlakbij de luchthaven van Fuerteventura en is gebouwd rondom een natuurlijke baai, die door haar beschutte ligging ideaal is voor strandactiviteiten. De baai beschikt over een prachtig wit strand waar je vrijwel alle watersportactiviteiten kunt beoefenen. In het dorpje vind je verschillende winkels, bars en restaurants en bij de haven vind je het Castillo de Fuste, een 250 jaar oud kasteel dat zeker een bezoek waard is.

Weer & Klimaat Caleta de Fuste

Dagen regen824431012448

Reviews over Caleta de Fuste

• 8Beatrix van Zelm-van Vegten07-01-2016

voor herhaling vatbaar

caleta de fuste strand was erg ruim ligbedden en parasols aanwezig maar je kan ook gewoon op het strand gaan liggen wel veel vliegtuigen die overkomen, genoeg restaurants in de buurt, fado rock echt een heel goed restaurant heerlijk eten en goede bediening, daarnaast el patio hebben we ook lekker gegeten kijken ze wat minder vriendelijk maar eten was goed, chinees is ook heerlijk bij slowboat kan je gewoon afhalen krijg je gewoon allemaal bakjes mee je kan zelf je eten in deze bakjes doen, ook genoeg supermarkten in de buurt, ga vooral naar supermarket aardige mensen en deze is niet duur zit in dezelfde straat als fadorock el patio en je hebt ook nog de dinosupermarkt bij het strand kan je ook voetballen en midgetgolfen en verderop kan je fietsen huren of de elektrische step richting in de buurt van het strand en dan nog een stukje in de buurt van een hotel naam ben ik vergeten

• 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

december 2015

• 7V.16-11-2017

Niet heel Veel te beleven

Mooie boulevard langs de zee maar zonder winkels, af en toe een restaurant. In het centrum wel veel restaurantjes maar weinig tot geen winkels. Wel is er een kleine markt elke dinsdag en zaterdag. Er is een winkelcentrum 15/20 minuten vanaf het centrum met supermarkt en wat kleding winkels.

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in november 2017

• 10jacky11-01-2015

Erg gezellig dorpje!

Een echte aanrader ook een leuke omgeving.

• 10Sfeer in stad

januari 2015

• 7Gijs07-08-2016

Leuk!

Caleta de Fuste is een niet al te groot vakantiedorpje. Er zijn genoeg restaurants en een prima supermarkt. Strand is prima al zijn ze het nu aan het vernieuwen, beetje raar midden in de zomer, groot deel van het strand is afgezet. In 2010 ook hier geweest. Er is veel gebouwd in de afgelopen zes jaar.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

juli 2016

• 9Sheena Verhulst23-04-2014

prachtige, goed onderhouden stranden

We wonen zelf aan de kust en mogen een voorbeeld nemen aan de stranden. Geen vuiltje op het strand

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in april 2014

• 10Peter Berger27-10-2012

Good Services

Good place, a lot of services

• 9Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2012

• 6Jan27-11-2015

Weinig sfeer

Geen leuk plein of boulevard, wel een grote variatie aan restaurants en winkels . Ligging midden op eiland heel praktisch.

• 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Alleen gereisd in november 2015

• 9Ef boers25-04-2017

Fantastiech, mooi en zonnig eiland. 10 geweest.

Rustig eiland, zonnig en leuk om auto te huren en alle mooie plekjes te bezoeken.

• 8Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2015

• 6Alex09-04-2015

te bewolkt

Deze plaatst ligt voornamelijk in de bewolking, terwijl op andere delen het prachtig weer is, kan het hier sluimerend zijn. Dit vind je nergens terug, maar houdt er rekening mee!

• 5Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

maart 2015

• 7allurechanel109-09-2013

Rust!

Caleta de Fuste is een mooi maar erg rustig plaatsje. In de buurt wel een paar winkels, 1 keer in de week een Afrikaanse markt... Boulevard wel mooi, maar hier geen winkeltjes en of kraampjes! Dit wisten we vooraf... Maar miste het toch wel een beetje...

Taxi is erg goedkoop, dus als je ergens anders heen wil is dat goed te doen!!

Wij hebben ons er voor een week goed vermaakt!!!

• 7Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2013