Porto

Reviews over accommodaties in Porto

Absolute aanrader!

Stan,
    10-1-2019

Heerlijk ontspannen op vakantie geweest. Gastvrijheid is ongekend, super vriendelijk en behulpzaam. Komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Europese topklasse!!

Arjan,
    29-11-2018

Ingeklemd tussen de bruisende rivier ‘de Tamega’ en rustieke naaldwouden ligt dit schitterende paradijsje, gerund door een allerhartelijkst koppel met onovertroffen gastvrijheid. En of je nu een heerlijke safaritent met je eigen privé-zwembad hebt gehuurd of je vakantiedagen doorbrengt in het vakantiehuis, eveneens met een groot eigen zwembad, dit is genieten ‘to the max’. Ofschoon ik vrij bereisd ben en vele accommodaties heb mogen ervaren, ben ik nog nergens een pareltje als dit tegengekomen.

Eigenlijk is het schrijven van een dergelijke review zeer gevaarlijk, omdat ik dan de kans loop mis te grijpen vanwege te veel boekingen, maar ik wil een dergelijke ervaring niemand onthouden.

Eén waarschuwing echter: eenmaal in deze accommodatie geweest, betekent voor altijd terugkomen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Compleet vakantiehuis in een prachtig natuugebied

Carry Geijssen,
    16-11-2018

Wij hadden het prachtige ruime vakantiehuis met zwembad gehuurd. Luxe slaapkamers met badkamer. Zeer ruime huiskamer met keuken. Verwarmd zwembad incl. Ligstoelen met barhuisje om te ontbijten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch, zowel rust als veel activiteiten.

Herman,
    10-11-2018

Ik denk niet dat er veel glampings zijn die zoveel te bieden hebben. Iedere tent zijn eigen verwarmd zwembad, veel ruimt om je heen dus veel privacy, maar óók een mogelijkheid pm de andere gasten te ontmoeten bij een geweldige maaltijd die door de gastvrouw is bereid. Afwisselend menu, zeer goede kwaliteit en gezelligheid gegarandeerd door de bijzonder gastvrije beheerders . Wat wil een mens nog meer?

Gereisd alleenreizend in november 2018

Gewoon top!

Annette,
    10-11-2018

Een prachtige accomodatie, alles wat je je kan wensen is aanwezig. Het is keurig verzorgd, superschoon en de omgeving is prachtig. De eigenaren staan altijd voor je klaar. De sfeer is informeel en ontspannen. Een heerlijke plek om zorgeloos te ontstressen.

Gereisd met partner in juli 2018